Izmir - Kusadasi kuljetus neljälle

......xxxx..........

Hyviä ideoita mikä on luotettava ja edullinen paikka hommata kuljetus Izmirin lentokentältä Kusadasiin ?

Joku on maininnut taksin maksavan n. 50eur/suunta, mitään havaintoa tosta ?

muita sivustoja joilta olen katsellut hintoja ovat mm. taxiforyou.co.uk, airporttransfers.co.uk ja a2btransfers.com

mitään kokemusta noista ?

7

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beenthere1

      Hommat nyt ensin ittes sinne Izmiriin.
      Meet kato sitte dösäassalle=OTOBUSS
      Sit kato ostat litteran, ja matkustat mukavasti "lentoemon" huolehtiessa matkasi viihtyisyydestä.
      Eikäs maksa paljon.

    • you6

      Matka lentokentältä Kusadasiin on ajassa n. 1,5 tuntia, moottoriteillä on joku maksu. Eli tuo 50 e kuulostaa liian halvalta. ( 8 km maksoi 10 e)

    • Googlaa

      Miksi et katso www.724transfer.com, www.a2atransfers.com tai googlaa transfer Izmir-Kusadasi. Näin muut toimivat. Ei tarvitse ihmetellä. Antaa lennon numeron ja tuloajan ja yhteyspuhelinnumeron ja terminaalin numeron. Yleensä on aikataulun mukaisia kuljetuksia tai priva kuljetuksia. Pitäisi toimia ihan samoin kuin Antalya- Alanya väli jne

    • .....xxxx.........

      Niinpä.. mitä ihmettä sitä keskustelufoorumeilla enää tekisikään kun on KVG.

      Onhan noita palveluntarjoajia olemassa.. ja googlella löytyy lisää. Yritin kysellä onko kenelläkään tällä foorumilla pyörivistä hyviä tai huonoja kokemuksia ko. firmoista.. osaa valita hyvän tai välttää huonoja. Varmaan kokemusten jakaminen ja kyseleminen on yksi keskustelufoorumin tarkoituksista. Tai niin olen luuullut. Olen pahoillani jos olen väärässä. Ja olen pahoillani jos saatte tuotan pahaa mieltä kysymällä kokemuksista.

      Hyvää kesän jatkoa muruset. :D

    • Hyvää matkaa Kusadas

      Minä en kirjoittanut sitä googlaa siksi että olisin halunnut riitaa vaan antaa useampia vaihtoehtoja kysyjälle. 724 transferista on muutama kirjoittanut että kyyti on jäänyt tulematta ja on joutunut tulemaan tilatulla taksilla lentokentälle.
      Yleensä kyydin joutuu maksamaan etukäteen jos sen tilaa. Reklamaation tekeminen on hankalaa. Vaikeutena myös että kuljettajat eivät puhu englantia yleisesti ottaen. Helpoin ottaa kuljetusfirmalta yksityiskuljetus ja kun lähdön hetki takaisin päin on käsillä laittaa firmaan vielä varmistussoitto että muistattehan hakea meidän täältä. Kokemuksen tuomaa faktaa.

    • .......,,,,,,.......

      Terveisiä Kusadasista,

      Kohta viikko oltu ja jonkun verran vielä jäljellä.. kyyti otettiin etukäteen airporttransfers.co.uk -kautta, maksoi neljältä reilu 30eur ja kohtuu mukava shuttle bussi oli odottamassa. Pientä säätöä Izmirissä jotta löydettiin bussi ja odotusaikaa n. 20min ennen bussin lähtöä mutta kaikki sujui erittäin mallikkaasti. Bussissa oli kyydissä vain neljä eri seuruetta ja hotellimme oli listalla toinen eli ei paljoa pysähdyksiä eikä odotuksia matkalla sitten ollutkaan.

      Takaisin joko shuttle bussilla tai taksilla, pitää harkita. Täältä ladies beachin luota taksit mainotavat 60eur Izmirin kentälle mutta keskustassa oli 50eur mainoksia, eli ei pahan hintaisia nekään.

    • ...........,,,,,,...

      ja kotona.. eli Hotelli Tuntas - Izmirin kenttä taksilla matkustettuna 120tl eli hieman alle 50eur.. sovittiin hinta päivää aikaisemmin ja ajoissa oltiin ilman ongelmia. En sitten tiedä pystyykö Izmirin kentällä sopimaan yhtä hyvää diiliä taksista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18560
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3205
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1436
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1111
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      970
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      969
    Aihe