Haittaak kuukautisveren syönti?

verenhimoinen tyttö

Olen jo noin 3 vuotta syönyt sitä. Kertokaa onko se vaarallista?

41

7336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En olisi halunnut tietää

      Ei ole vaarallista, mutta vitun ällöttävää.

    • syön omat spermani

      Mitenniin? Syöhän jotkut myös omaa spermaansa.

    • sickbastardkd

      hyi helvetti ootko tosissas :D ... sairasta

    • aloittajaOKannibaali

      Ei se lääketieteellisesti oo vaarallista muttei mitään terveellistä... Kuolet varmaan ennen 80 vuoden ikää koska kehosi ei ymmärrä. KANNIBALISMIAKO HARRASTAT!

      • Oot_tyhmä

        Vitun kehari. Kannibalismi=Toisen ihmisen lihan syönti


      • Kdkdbxbx

        Vitun kehari. Kannibalismi=Itsensä tai samaa lajia olevan eliön syönti.


    • verenhimoinen tyttö

      En ole mielestäni kannibaali mutta haluaisin kyllä syödä muidenkin kuukautisverta ja varsinkin siellä seassa olevia hyytymiä. Nam!

      • Anonyymi

        mitä vittua👄


    • verenhimoinen tyttö

      Minulla ei muuten ole kuukautiskipuja. On aina ihana yllätys aamulla kun menen kakalle ja pikkuhousut ovatkin täynnä tuoretta verta.

    • jotai rajaa vittu ny

      Onko vittu tullu mieleen ET TOI SAATTAS OLLA PIKKASEN HULLUA!?
      Siis jos syöt menkkavertas ja sulla on HIV ni voit saada uuden tartunnan ja harvinaisen kaksoishivin. Et vaikka ei oiskaa hivii ni EI KANNATA SYÖDÄ!
      Menikö perille?

      • Anonyymi

        Nii ja sit voi tulla tuplamäärä verta ja sitte verisuonet poksahtaa rikki liiasta paineesta JA SÄ KUOLET KIVULIAAN JA VERISEN KUOLEMAN!!!!!!!!! Menikö perille?


    • taaitzuu

      hyi jumalauta :D et vittu oikeesti oo tosissas o.o kuka helvetin järkevä syö menkkaveret ? ::DD liekkö trollaus.. mutta joo onnee ja menestystä sulle :D

    • verenhimoinen tyttö

      Mun kuukautiset alko just eikä oo siteitä. Onneks voin kuitenki syödä veret mut on ärsyttävää kun n valuu housuihin. Ne on helppo syödä sillai et leikkaa käytetyn siteen alapuolelta auki ja kaivaa veret sieltä sormin tai lusikalla.

      • ErNuGirl4ever

        Hyi helvetti mimmonen trolli, muru!

        Oikeesti sä osaat olla ällöttävä x3


      • ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Hyi helvetti mimmonen trolli, muru!

        Oikeesti sä osaat olla ällöttävä x3

        ErNuGirl4ever: TODELLAKIN!


    • whaatdude

      Hyvät ihmiset, tämä on TROLLI.

      • Anonyymi

        ei oo😭


    • verenhimoinen tyttö

      Ei oo trolli. Ilkeetä tulla väittää noin ku ei voi tietää. Maistakaa omaa menkkavertanne ni huomaatte et oon ihan normaali.

      • sairastaois

        hei trolli! hyi vttu, en maistais sitä vaikka maksettais! Ei ois pitäny tulla koko keskusteluu koska oksettaa ajatuski.


    • verenhimoinen tyttö

      No ehkä tää on vähän epänormaalii. Mut on seki että tyttö nielee poikaystävänsä spermat suuseksissä.

    • veriappelssiini

      Niimpä. Miksi niellä jonkun toisen spermaa, jos ei voi niellä omaa menkkaverta

    • ylnsjfkxmglcl

      No ite en tekis mitää tollasta hyiiiiiii

    • mitäihmettämuija

      Mikä siinä oikeesti viehättää??
      Vai onko tä nyt vaan että 'tuntuu oikealta syödä menkkavertani' homma ? xD
      Onha tä aika yleinen juttu nykyään xd

      • EiHyväksiElimistölle

        Kyllä raaka veren syönti on epätervettä. Veren pitää olla joko keitetty tai paistettu.


    • HYIIIII

      Hyi helvetti oikeesti!!!!

    • Brlöghhhhh

      Mun tekee mieli oksentaa..



      Mut sun elämä

      Sinä ehkä trolli

    • Olen hämmentynyt. Mutta ei oikeastaan ällöttävää. On pahempiakin kuultu. Ei ole suositeltavaa, muttei vaarallista. Tee kuten tuntuu hyvältä. Jos pidät tuosta, mikäs siinä.

    • Vampyyri123

      Minulla alkoi menkat ihan vähän aikaa sitten ja niin hullulta ja ällöttävältä kun kuulostaakin rakastan veren makua ja hajua!! Ei se mun mielestä niin ällöttäväö tai sairasta oo miltä ehkä aluksi kuulostaa syödä omaa menkkavertaan..? Varsinkin suihkun jälkeen se maistuu puhtaalle verelle❤

      • Mitä väliä vaikka olisi sairasta?


    • Potatowaaaaa

      Hyi hyi hyi onko sulla elämää ei pahal 😀

    • Hullu-gagara

      Kunpa mulla alkais jo kuukautiset. Haluun kokeilla ja maistaa. Kuulostaa hyvältä MMM...

    • Giiii

      .........

    • "Kohtunoita kehottaa naisia juomaan kuukautisverta" - älkääkä kysykö mistä hiivatista tämä Seiskan mainos putkahti syötteeseeni, koska en todellakaan tiedä.

      https://www.seiska.fi/Oho/Kohtunoita-kehottaa-naisia-juomaan-kuukautisverta/1128737?_ga=2.93578586.656968690.1523095775-389233523.1402513170

      Kierrätysmielessä voi tietysti ajatella, mutta...

    • dfndndgh

      Kai sulla muutakin syömistä? Vai ookko ollu 3 vuotta käymättä ruokakaupassa?

    • MirandaUusi

      Ei oo terveellistä, eikä se ole ruokaa. En suosittele syömään, enkä myöskään sitä että oot yksin tuon asian kanssa siis.

    • kikuliiilolol

      se on tosi vaarallista ja kuolet heti

      • Anonyymi

        nii ja jos syö omaa räkää niin kuolee heti


    • Anonyymi

      Mäkin olen syönyt sitä jo tässä viimeiset puoli vuotta. Ei tarvitse enää ruokaakaan kun menkat on keksitty! Lentokoneessakaan ei tarvitse enää tilata ruokaa kun voi koko lennon istua WC:ssä ja nuolla omaa tamponia.

    • Anonyymi

      No, jos sormeen tulee pieni haava niin mihinkäs se sormi meneekään? Aika monella varmasti suuhun.

      Ja syödäänhän sitä verilettujakin (ja ne on oikeasti hyviä puolukkahillon kanssa.)

    • Anonyymi

      Hyi hitto

    • Anonyymi

      HYI HELVETTI! VITUN ÄLLÖTTÄVÄÄ JA SE ON TÄYNNÄ BATEEREJA NIIN ETTÄ EI VITUSSA OO TERVEELLISTÄ, JOKO OOT PASKA TROLLI TAI IHA VITUN VAJAKKI ei pahal

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe