Muistaako kukaan sellaista laulajaa, kuin Pepe Lauanne?
Muistelen, että Oulussa olisi asunut. Esiintyi joskus 80-luvulla. Mielestäni hänellä oli ihan hyvä ääni.
Pepe Lauanne
12
3128
Vastaukset
- Juvan tyttö!
Minä muista.Asuin 1970 Juvalla josta olen kotoisin ja siellä oli sellanen tanssipaikka kun KISALINNA.Sinne tuli karkailtua ja siellä esiinty yhtye en muista sen nimeä mutta solisti oli PEPE LAUANNE.Iskelmämusiikkiin ainakin ääntä riitti .Olen monesti ajatellut että mistähän löytäs heidän levytyksiään.Tai et mitä yhtyeelle tapahtu ja millasta uraa PEPE teki/tekee.Jos joku jotain tietoo voipi antaa.Kiitos jo etukäteen.Terkuin yks.entinen Juvan-tyttö!
- kaltsu47
Oiskohan tuttu? Me tarvitsemme tuulen, me tarvitsemme viljan, me toinen toisiamme tarvitaan.....? Kaunis !
- Sekatyönainen
Minä muistan. Olimme samassa työpaikassa Oulussa, Pepehän on sairaanhoitaja peruskoulutukseltaan. Olimme me työkaverit jossakin ravintolassa levyn julkistamistilaisuudessakin. Nytimessä varmaan jo eläkeläisiä jos elää. Terveisiä Oulusta jos joku näkee.
- Semu60
Muistan nimenomaan kappaleesta Ann-Mari ja löysin kappaleen Spotifystä :)
- Anonyymi
kukaas tää oli
- Anonyymi
mun sukulainen : D
- Anonyymi
Tänään olin Pepen kanssa töissä.Tekee keikkaa sairaanhoitajana.tunnistin vaikka kovasti toki vanhentunut.
- Anonyymi
Minkähän ikäinen Pepe on..itsekkin asun Oulussa ja kiinnostaa Pepen henkilöhistoria kävikö lavoilla tai tekikö ravintolaesiintymisiä..? erittäin hyvä tulkitseen ja laulamaan..kappaleet on myös erinomaisia..nm harrastelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän ikäinen Pepe on..itsekkin asun Oulussa ja kiinnostaa Pepen henkilöhistoria kävikö lavoilla tai tekikö ravintolaesiintymisiä..? erittäin hyvä tulkitseen ja laulamaan..kappaleet on myös erinomaisia..nm harrastelija
Lie nykyään yli 75:n ainakin, lähempänä 8:aa kymmentä, jos on elinpäiviä riittänyt. Iin kanttorin poika, asui nuorempana Mikkelissä ja sitten taas, eronnut, kaksi lasta. Pentin isoveli Reino lauloi aikanaan Tukholman Kuninkaallisen oopperan kuorossa, muista sisaruksista en muista mitä tekivät tai minne päätyivät. Lavoilla ainakin keikkaili ahkerasti, ravintoloista en tiedä. Diskografia tuntee lukuisia levyjä 1991 asti, miten lie sen jälkeen.
- Anonyymi
Muistetaan! Ollaan kuunneltu Pepen joululevyä lapsesta asti. Joulu ei ole joulu ilman Pepen levyä.
- Anonyymi
JUST KUUNTELEN CARA MIIAA VETÄÄ PAREMMIN KUN TATTI JA TÖPPÖ
- Anonyymi
Tuttu Juvan ajoilta, josta olen kotoisin. Omistan kaksi pitkäsoittoa ja yhden singlen, joita tulee kuunneltua. Pepe oli Suur-Savossa Juvalla töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569