Muistaako kukaan sellaista laulajaa, kuin Pepe Lauanne?
Muistelen, että Oulussa olisi asunut. Esiintyi joskus 80-luvulla. Mielestäni hänellä oli ihan hyvä ääni.
Pepe Lauanne
12
3411
Vastaukset
- Juvan tyttö!
Minä muista.Asuin 1970 Juvalla josta olen kotoisin ja siellä oli sellanen tanssipaikka kun KISALINNA.Sinne tuli karkailtua ja siellä esiinty yhtye en muista sen nimeä mutta solisti oli PEPE LAUANNE.Iskelmämusiikkiin ainakin ääntä riitti .Olen monesti ajatellut että mistähän löytäs heidän levytyksiään.Tai et mitä yhtyeelle tapahtu ja millasta uraa PEPE teki/tekee.Jos joku jotain tietoo voipi antaa.Kiitos jo etukäteen.Terkuin yks.entinen Juvan-tyttö!
- kaltsu47
Oiskohan tuttu? Me tarvitsemme tuulen, me tarvitsemme viljan, me toinen toisiamme tarvitaan.....? Kaunis !
- Sekatyönainen
Minä muistan. Olimme samassa työpaikassa Oulussa, Pepehän on sairaanhoitaja peruskoulutukseltaan. Olimme me työkaverit jossakin ravintolassa levyn julkistamistilaisuudessakin. Nytimessä varmaan jo eläkeläisiä jos elää. Terveisiä Oulusta jos joku näkee.
- Semu60
Muistan nimenomaan kappaleesta Ann-Mari ja löysin kappaleen Spotifystä :)
- Anonyymi
kukaas tää oli
- Anonyymi
mun sukulainen : D
- Anonyymi
Tänään olin Pepen kanssa töissä.Tekee keikkaa sairaanhoitajana.tunnistin vaikka kovasti toki vanhentunut.
- Anonyymi
Minkähän ikäinen Pepe on..itsekkin asun Oulussa ja kiinnostaa Pepen henkilöhistoria kävikö lavoilla tai tekikö ravintolaesiintymisiä..? erittäin hyvä tulkitseen ja laulamaan..kappaleet on myös erinomaisia..nm harrastelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän ikäinen Pepe on..itsekkin asun Oulussa ja kiinnostaa Pepen henkilöhistoria kävikö lavoilla tai tekikö ravintolaesiintymisiä..? erittäin hyvä tulkitseen ja laulamaan..kappaleet on myös erinomaisia..nm harrastelija
Lie nykyään yli 75:n ainakin, lähempänä 8:aa kymmentä, jos on elinpäiviä riittänyt. Iin kanttorin poika, asui nuorempana Mikkelissä ja sitten taas, eronnut, kaksi lasta. Pentin isoveli Reino lauloi aikanaan Tukholman Kuninkaallisen oopperan kuorossa, muista sisaruksista en muista mitä tekivät tai minne päätyivät. Lavoilla ainakin keikkaili ahkerasti, ravintoloista en tiedä. Diskografia tuntee lukuisia levyjä 1991 asti, miten lie sen jälkeen.
- Anonyymi
Muistetaan! Ollaan kuunneltu Pepen joululevyä lapsesta asti. Joulu ei ole joulu ilman Pepen levyä.
- Anonyymi
JUST KUUNTELEN CARA MIIAA VETÄÄ PAREMMIN KUN TATTI JA TÖPPÖ
- Anonyymi
Tuttu Juvan ajoilta, josta olen kotoisin. Omistan kaksi pitkäsoittoa ja yhden singlen, joita tulee kuunneltua. Pepe oli Suur-Savossa Juvalla töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708