Pepe Lauanne

Vanha konkari

Muistaako kukaan sellaista laulajaa, kuin Pepe Lauanne?
Muistelen, että Oulussa olisi asunut. Esiintyi joskus 80-luvulla. Mielestäni hänellä oli ihan hyvä ääni.

12

2587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juvan tyttö!

      Minä muista.Asuin 1970 Juvalla josta olen kotoisin ja siellä oli sellanen tanssipaikka kun KISALINNA.Sinne tuli karkailtua ja siellä esiinty yhtye en muista sen nimeä mutta solisti oli PEPE LAUANNE.Iskelmämusiikkiin ainakin ääntä riitti .Olen monesti ajatellut että mistähän löytäs heidän levytyksiään.Tai et mitä yhtyeelle tapahtu ja millasta uraa PEPE teki/tekee.Jos joku jotain tietoo voipi antaa.Kiitos jo etukäteen.Terkuin yks.entinen Juvan-tyttö!

    • kaltsu47

      Oiskohan tuttu? Me tarvitsemme tuulen, me tarvitsemme viljan, me toinen toisiamme tarvitaan.....? Kaunis !

    • Sekatyönainen

      Minä muistan. Olimme samassa työpaikassa Oulussa, Pepehän on sairaanhoitaja peruskoulutukseltaan. Olimme me työkaverit jossakin ravintolassa levyn julkistamistilaisuudessakin. Nytimessä varmaan jo eläkeläisiä jos elää. Terveisiä Oulusta jos joku näkee.

    • Semu60

      Muistan nimenomaan kappaleesta Ann-Mari ja löysin kappaleen Spotifystä :)

    • Anonyymi

      kukaas tää oli

    • Anonyymi

      mun sukulainen : D

    • Anonyymi

      Tänään olin Pepen kanssa töissä.Tekee keikkaa sairaanhoitajana.tunnistin vaikka kovasti toki vanhentunut.

      • Anonyymi

        Minkähän ikäinen Pepe on..itsekkin asun Oulussa ja kiinnostaa Pepen henkilöhistoria kävikö lavoilla tai tekikö ravintolaesiintymisiä..? erittäin hyvä tulkitseen ja laulamaan..kappaleet on myös erinomaisia..nm harrastelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän ikäinen Pepe on..itsekkin asun Oulussa ja kiinnostaa Pepen henkilöhistoria kävikö lavoilla tai tekikö ravintolaesiintymisiä..? erittäin hyvä tulkitseen ja laulamaan..kappaleet on myös erinomaisia..nm harrastelija

        Lie nykyään yli 75:n ainakin, lähempänä 8:aa kymmentä, jos on elinpäiviä riittänyt. Iin kanttorin poika, asui nuorempana Mikkelissä ja sitten taas, eronnut, kaksi lasta. Pentin isoveli Reino lauloi aikanaan Tukholman Kuninkaallisen oopperan kuorossa, muista sisaruksista en muista mitä tekivät tai minne päätyivät. Lavoilla ainakin keikkaili ahkerasti, ravintoloista en tiedä. Diskografia tuntee lukuisia levyjä 1991 asti, miten lie sen jälkeen.


    • Anonyymi

      Muistetaan! Ollaan kuunneltu Pepen joululevyä lapsesta asti. Joulu ei ole joulu ilman Pepen levyä.

    • Anonyymi

      JUST KUUNTELEN CARA MIIAA VETÄÄ PAREMMIN KUN TATTI JA TÖPPÖ

    • Anonyymi

      Tuttu Juvan ajoilta, josta olen kotoisin. Omistan kaksi pitkäsoittoa ja yhden singlen, joita tulee kuunneltua. Pepe oli Suur-Savossa Juvalla töissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe