olen käynyt thaimaassa ja floridassa ja matkustellut jonkin verran . mutta turkin Marmaris on ollut karmein pettymys
narmaris
7
466
Vastaukset
- Silti kirjoitat
Thaimaan ja Floridan pienellä ja Marmariksen suurella alkukirjaimella.
Outo tapaus. - Hilmatar
Minä olen käynyt Kanarialla,Italiassa,Rhodoksella,Kyproksella,Potugalissa,Maltalla,kolunnut nuo Turkin eri kohteet,kuten Alanya,Marmaris ja Side! Olen jopa Virossa ja Ruotsissakin käynyt,ja lukuisissa niin isoissa kuin pienissäkin Suomen kaupungissa ja kyllä vaan täytyy sanoa,että Marmaris on paikka jossa minä viihdyn. Floridaa enkä Thaimaata ole nähnyt! Mutta ehkä sitten joskus kun on aikaa istua lentokoneessa ja olla kohteessa pidempään kuin viikko kaksi.....
Onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia omine mieltymyksineen....Joku tykkää Marmariksesta ja toinen ei....Itse arvostan myös lyhyitä lentomatkoja... - Uusi kohde
Tänä keväänä ensimmäinen matka Marmarikseen.Paikka oli todellinen positiivinen yllätys.Pieni kiva kaupunki,aion mennä toistekkin.Olen myös käynyt Thaimaat,Kanariat japaljon muuta.
- kaunis kuin
Samat ajatukset. Hyvin siisti ja toimiva kaupunki ja kovin kaunis. Tosi runsas vehreys joka paikassa ja istutuksia ja kukkia. Mukavat markkinay ja ylellinen satama.
- Marmarisssss
Marmaris.
- E l i a s
Pettymys on tunnetila, joka syntyy kun ihmisellä on väärät tai liian suuret odotukset jostakin.
Floridassa en ole käynyt, mutta esimerkiksi Thaimaan Phuket ja Turkin Marmaris ovat sellaisia matkakohteita, joita itse en edes haluaisi verrata. Ovat vaan ihan eri paikkoja.
Marmarista voi verrata esimerkiksi Alaniaan, ja siinä vertailussa pidän Marmarista parempana (ja joku toinen on tasan toista mieltä). - jkop
niinkkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306