Jatkuvakäyttöiset piilolinssit

tiina.

8

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmäsami

voi pitää vaikka normaalikertakäyttölinssiä yötä päivää jos vain silmät kestävät itse pidän yhdenpäivä kertakäyttölinssiä noin viikon putkeen,mutta eräs tuttuni käyttää noin kuukauden,se että ei missään tapauksessa sais pitää pidenpään ku 24h on optikkojen kusetusta..

• ex-optikko

Instru on Suomen laadukkain.

• en näe hyvin

niin minä heräsin aamulla nämä linssit silmissä, enkä saanut silmiä auki ja kumpikin silmä aivan rähmässä!!!!!!!

siis onko optikko myynyt minulle väärät linssit vai mitä ihmettä??????

• Lääkäri

Älä vaan aloittaja aloita käyttämään piilolinssejä! Pilaat silmäsi loppujen lopuksi ja silmätulehduksia jatkuvasti!!

Laserleikkaus on ainoa terve vaihtoehto jos haluaa elää ilman laseja!

• weisma

Älkää OIKEASTI käyttäkö noita jatkuvakäyttöisiäkään kuukautta putkeen älkääkä mitään linssejä yli suositellun ajan! Menkää laserleikkaukseen jos haluatte pitää terveet silmät ilman laseja aivan kuten edellinen kirjoittaja sanoi.

• Karviainen-

Minun mielestäni silmässä ei kannata pitää mitään, jollei tarvitse. Näin ollen öisin ei mielestäni kannata koskaan pitää piilareita, vaikka miten yötä-päivä linssit olisivat.

Ei leikkaus sen parempi vaihtoehto ole kuitenkaan.

Molemmissa on omat riskinsä. Jotain provoja täällä palstalla.

• weisma

Ai ei ole parempi vaihto jos saa leikkauksella täydellisen näön eikä tarvitse käyttää piilareita tai laseja?

Itse kyllä voin sanoa, että on helvetisti parempi vaihtoehto tuo laserleikkaus. Siitä alkoi aivan uusi huolettomampi elämä, parhaiten käytetyt rahat ikinä!

• optikko-

Ei piilolinsseissä ole mitään riskiä ja leikkauksessa riski on myös hyvin pieni nykyään.

Ja muista sinäkin se, että silmä jolla ei näe ilman silmälaseja/piilolinssejä niin ei ole terve silmä. Tämä on meille kerrottu jo ekalla luokalla korkeakoulussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe