Studio Imagiar

Sankelika

Ei kannata käyttää heidän palvelujaan.

Kävimme perhekuvauksessa. Kuvia emme saaneet koskaan, eikä kuvaamosta vastata enää yhteydenottoihin.

Todella ikävää!

8

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sankeli kani

      Löytyi näköjään kateellinen kilpailija...

    • Sankelika

      En todellakaan ole kateellinen kilpailija vaan pettynyt asiakas!
      Maksoin kuvat, joten olisin ne mielelläni ottanut, sen verran ihania perhekuvia otimme :(

      • kuvilla arvoa

        Tiä sit mikä nykykäytäntö.

        Ennenvanhaan oli lain kirjain, että kymmenen vuotta pitää kuvaamosta/kuvaajalta tilatut kuvat olla saatavilla kuvausajankohdasta lähtien.

        Suosittelen asian jatkotutkimista vaikka kuluttaja-asiamiehen kautta.


      • oikeasti???

        Kuka maksaa tuotteen ennen kuin on saanut sen? Haloo!! Nettikauppa erikseen.


    • Halpaa kuin saippua

      Jos maksaa saippuasta saippuan verran, niin miksi odottaa sen enempää?

      Valokuvaamot ovat valokuvaamoja, ja ainakin minä olen ollut valmis maksamaan siitä mitä tilaan. Olen itsekin ammattilainen, joskin eri alalla.

      Olen valokuvauksen harrastaja enkä minkään studion kilpailija. Oman labran omaan käyttöön pystytin 41 vuotta sitten ja vedostin itse kuvan jos toisenkin.

      Harrastekuvat ovat minulle harrastekuvia, ja ammattilaiskuville minulla on eri kriteerit. En ole odottanut ammattilaiskuvia tilatessani halpaa eikä minun ole tarvinnut pettyä.

    • Laduntae

      Oliko liikkeen ikkunassa Suomen Ammattivalokuvaajien tarra, ei tainnut olla.

      • kuvilla arvoa

        Vilkaisinpa kyseisen kuvaamon nettisivuja.
        Todella upeita.

        Harmi, jos tuotantovaikeuksissa!

        Yrittäjälle tsemppiä, jaksamista.

        Jos vaan yrittäisit Sankelika vielä ottaa yhteyttä kuvaajaan.
        Saattaa olla tilapäinen häiriö kuvamyynnissä!
        Niin ainakin toivon.


    • Anonyymi

      Olen pahoillani toimituksen viivästymisestä. Jouduin valitettavasti lopettamaan toiminnan naapuriyrittäjän Pau Brasil Sademetsien korut liikkeessä tapahtuneen väkivaltaisen raiskauksen ja pahoinpitelyn vuoksi.

      Vammautumisen takia en pysty enää työskentelemään valokuvaajan. Kuvista on olemassa sähköiset arkistokopiot, joita voin toimittaa kaikille, jotka niitä jäivät kaipaamaan.

      Kiitos kaikille yhteisistä kuvaushetkistä. Oli ilo olla pari vuotta työelämässä. Nauttikaa elämästä niin kaun, kuin voitte. Työkyky voi päättyä vaikka korumyyntiesittelyssä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe