Hostelli, Gothic quater

jippuli1

Moi,
Heinäkuussa olisi Barceloonaan meno. Osaatteko suositella hyvää ja halpaa hostellia kyseiseltä alueelta? voi tietenkin olla muualla mutta olen katsonut että tuolla on viini ja tapasmestoja vähän joka kulmalla, joten ehkä se hostelli olisi parempi siellä olla.

muutekin kaikki vinkit paikoista (tapasmestat, live bändipaikat, jne jne mielenkiintoiset), joita ei opaskirjoissa mainita, otan mielelläni vastaan - varsinkin jos asut / olet asunut Barcelonassa eli tiedät paikat.

5

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pobre

      Aika vaikeaa vastata.Hyvää ja halpaa ei todennäköisesti ole olemassakaan.

    • jippuli1

      No halpa riittää.. :) en aio viettää aikaa huoneessa.

    • barcelonalover81

      Vietin tuolla 9 yötä joulukuussa, ja oli tosi hyvä kokemus. Sain 1h huoneen hinnalla ison parivuoteellisen huoneen, huone siivottiin joka päivä, ja palvelu oli kaikinpuolin ystävällistä. Maksoi keskimäärin 13€/yö. Ja sijainti on tosi hyvä. Suosittelen!

      • Barelonaan2014

        Hei barcelonalover81,siis missä hotellissa olit 9 vuorokautta?
        Haaveksin lähikuukausien aikana viikosta-kahdesta Barcelonassa.
        Valitettavasti yksin, jos en saa ketään kaveriksi.
        Kokemuksia ja suosituksia sekä ehdotuksia matkaseurasta, voi laittaa sähköpostiini
        [email protected]


    • äåaithn

      Olen ollut monta vuotta sitten sellaisessa kuin Hostal Europa. On kai sama joka löytyy netistä googlen kautta, Carrer Boqueria osoitteenaan. Lähellä Ramblaa sillä puolella kaupunkia kuin toivot. Silloin oli kohtuu edullinen, huoneet alkeelliset mutta siistit. Ilmastointia ei silloin ollut, mutta ei se haitannut. Hostelli on katutason yläpuolella, rappusia saa vähän kiivetä. Ottivat etukäteisvarauksia ja silloin maksettiin päivä kerrallaan aina aamusella, en tiedä miten nyt. Henkilökunta oli nuorta ja kielitaitoista. Mielestäni ainakin silloin siis ok.
      Ja silloin siis olin yli kolmekymmpinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe