Avira Free AntiVirus on koneessa käytössä ja se suojaa myös vakoiluohjelmilta. Kannattaako Windows Defender poistaa käytöstä?
Windows Defenderin pois käytöstä?
5
545
Vastaukset
- Avira Free AntiVirus
Sori, otsikkoon tuli vahingossa tökerö virhe. Sen siis kuuluisi olla "Windows Defender pois käytöstä?".
- WarWas1
Voi sen pitää taustalla, eri asia tuoko se mitään lisähyötyä.
Kannattaa ottaa pois käytöstä.
- WarWas1
Se ei haittaa vaikka olisi taustalla, mutta sen hyöty ei ole kummoinen.
Windows Defender voidaan laskea samaan kategoriaan Mbam:n taustasuojan kanssa, eli ei haittaa AntiVirusta, ei myöskään korvaa AntiVirusta, jos kokee itselleen AV:n tarpeelliseksi. Haittaa jos kyseessä on Windows8. Windows 7 tapauksessa Defender menee yleensä automaattisesti pois päältä jos asentaa jonkun virustorjunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876