Olemme käyneet monessa liikkeessä kiertelemässä ja katsomassa ja olemme puhuneet toiveistamme sormuksiin liittyen.
Minulla on mielikuva/toive siitä, millainen kihlasormus voisi olla; hintaluokka olisi jotakin alle 400 euroa, kestävä materiaali olisi hyvä olla eli jotakin muuta kuin hopeaa ja siinä voisi olla jotakin kaunista kuviointia. Minulle olisi erittäin mieluisaa jos sormuksessa olisi esimerkiksi luontoaihe jollain tavalla koristeena. Luonto on ollut paikka joka rauhoittaa ja josta saa voimia ja se myös liittyy ensi treffeihimme vahvasti. Siksi juuri luontoaihe olisi suurin toiveeni sormuksessa.
Sydän- tai kukkakuviokin olisi mielestäni oikein kaunis.
Mieheni haluaisi ostaa meille molemmille sormukset mutta johtuen rahatilanteestaan hänellä on pieni budjetti. Eräs sormus joka minun mielestäni olisi todella kaunis kuvioineen ja juuri minun tyyliseni, maksaisi vähintään 300 euroa ja se menisi yli hänen budjettinsa ja siksi ehdotinkin, että voisin maksaa oman sormukseni. Mutta hän tahtoo olla perinteen mies siinä asiassa ja maksaa molempien sormukset.
Sormus olisi meille molemmille ensimmäinen kihlasormus ja ainakin omalla kohdallani haluaisin sen olevan myös viimeinen kihlasormus.
Toivonko liikoja?
Ei niinkään kihlasormuksen hinta, vaan se koristelu
Randy35
3
227
Vastaukset
- Jolene.
www.lapponia.com
- mymmeli7
Heippa!
Me olemme mieheni kanssa käyneet aina Aika-Kulta koruliikkeessä, siellä on monipuloinen valikoima ja jokaisen hintahaitariin sopivia sormuksia.
Varmasti löytyy sormus 200-300 euron luokkaan. - Perinteet
Jos tuleva kihlattusi tosiaan haluaa noudattaa perinteitä, niin perinteen mukaan nainen maksaa miehen kihlasormuksen ja mies naisen, joten silloinhan budjetti varmaan riittäisi, kun pitää ostaa yksi sormus kahden sijasta. Onnea tulevasta kihlauksesta :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134408Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja323288Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2993266Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112433Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk142077- 2551946
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2691533- 831464
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431234Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81143