Täällä on epäasiallista keskustelua Tunisiasta!

Jari.

Eli ei kannata uskoa kaikkea täällä kirjoitettua. On omakohtaista kokemusta matkailusta Tunisiaan 3 x 3 viikkoa ja pidin maasta kovasti! Siellä oli hyvä ruoka ja paljon nähtävää etenkin Soussessa ja Hammametissa, lähtisin vieläkin uudelleen Sousseen jos olisi varaa...

10

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta lähdössä taas

      Hei!!!Totta joka sana..Ihana maa,ystävälliset ihmiset.6 kertaa käynyt ja ollut aina kuukauden.....I LOVE SOUSSE..!!!
      P.S. Jari toivon,että pääset pian uudestaan

    • Ihan mukava välillä lukea positiivisiakin mielipiteitä Soussesta. Vuoden aikana olen ollut siellä jo kolmesti ja syyskuussa taas uudelleen. Aamulla on ihanaa vetäistä verhot ja todeta " aurinko paistaa, Välimeri näkyy, ei räntää, ei lunta, ei pakkasta".

      Siellä voi todella yksin matkustavakin naisihminen kävellä ja lenkkeillä ihan rauhassa, kun suhtautuu ihmisiin positiivisesti ja opettelee edes muutaman tervehdyksen arabiaksi. Pitää vaan olla maassa maan tavalla, eikä kuvitella olevansa Euroopassa.

      Hyvää ruokaa, aurinkoa, merituulta, leppoisuutta melunkin keskellä, upeita kahviloita, jännittäviä pieniä ravintoloita, historiaa; kaikkea tätä on Sousse.

    • tunnissatunisiaan

      Hei Tunisian matkaajat kun olette noinkin pitkän ajan kerralla siellä niin minkälaisessa majoituksessa olette olleet.Onko yksityisiltä vuokrattavissa asuntoja ja mikä hintataso on esim.1kk Harkitsen tosissani tälläistä useamman viikon reissua en ryhmämatkoja.Olin Soussessa n.20 vuotta sitten ja pidin paikasta.

      • Sousseen lämpimään

        Mukavan matkan teet, kun varaat itse lentomatkan ja hotellin esim puolihoidolla. Jos Sousseen halajat, kannattaa käyttää Endfidhan lentokenttää, josta on bussi/taksikuljetus edullisesti Sousseen. Helsingistä Berliinin kautta Enfidhaan on mukavaa ja edullista lentää.

        Kun menet huippusesongin ulkopuolella, saat hotellin edullisesti. Puolihoito kannattaa ottaa oman mukavuuden vuoksi. Olin kuukauden helmi-maalisk. ja maksoin noin 400 euroa hyvässä hotellissa puolihoidolla Port Kantaussa, josta on muutama kilometri ja hyvät yhteydet Soussen keskustaan. Nettiin vaan ja hotelleja hakemaan!


    • Juhlaa!!!!!!!!!!!!!!

      Mukava paikka. Syksyllä mennään syyskuussa porukalla taas lämpimään. Kiva paikka mukavia ihmisiä. Hyvää ja halpaa ruokaa. Paikalliset juomat hyviä. Ihanaa vastapuristettua hedelmämehua. Thibarin likööriä, paikallista olutta ja viiniä.
      Kivoja ravintoloita kuten La Fiesta jne...

    • Tunisian matkaaja

      Menen lokakuussa, olen muutaman kuukauden. Katsotaan kuinka kauan viihdyn. On lämpöä ja halpaa. Asunto 140 euroa kuukausi.

      • Sohvi

        Sousseen
        Mitä kautta ja mistä olet varannut asuntosi. Onko se mahdollisesti Soussessa? Olisin todella kiinostunut tiedoista, koska nyt käyn hotellimatkoilla, mutta ensi syksynä on tarkoitus olla pitempään kuten sinäkin.


    • Lämpöä sydämiin

      Hieno paikka mukavia ihmisiä.
      Haluaa taas uudelleen ja uudelleen.

    • Tunisian matkaaja1

      Kaduilla on kylttejä missä vuokrataan asuntoa ja puhelin numero.

    • Aloittaja:

      26.9.-14 olen taas menossa Tunisiaan kolmeksi viikoksi. Nyt Monastiriin. Olin myös 3.1-14.2.2014 Port el Kantaouissa ns. kuuden viikon pitkällä matkalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe