Eli ei kannata uskoa kaikkea täällä kirjoitettua. On omakohtaista kokemusta matkailusta Tunisiaan 3 x 3 viikkoa ja pidin maasta kovasti! Siellä oli hyvä ruoka ja paljon nähtävää etenkin Soussessa ja Hammametissa, lähtisin vieläkin uudelleen Sousseen jos olisi varaa...
Täällä on epäasiallista keskustelua Tunisiasta!
10
566
Vastaukset
- Kohta lähdössä taas
Hei!!!Totta joka sana..Ihana maa,ystävälliset ihmiset.6 kertaa käynyt ja ollut aina kuukauden.....I LOVE SOUSSE..!!!
P.S. Jari toivon,että pääset pian uudestaan Ihan mukava välillä lukea positiivisiakin mielipiteitä Soussesta. Vuoden aikana olen ollut siellä jo kolmesti ja syyskuussa taas uudelleen. Aamulla on ihanaa vetäistä verhot ja todeta " aurinko paistaa, Välimeri näkyy, ei räntää, ei lunta, ei pakkasta".
Siellä voi todella yksin matkustavakin naisihminen kävellä ja lenkkeillä ihan rauhassa, kun suhtautuu ihmisiin positiivisesti ja opettelee edes muutaman tervehdyksen arabiaksi. Pitää vaan olla maassa maan tavalla, eikä kuvitella olevansa Euroopassa.
Hyvää ruokaa, aurinkoa, merituulta, leppoisuutta melunkin keskellä, upeita kahviloita, jännittäviä pieniä ravintoloita, historiaa; kaikkea tätä on Sousse.- tunnissatunisiaan
Hei Tunisian matkaajat kun olette noinkin pitkän ajan kerralla siellä niin minkälaisessa majoituksessa olette olleet.Onko yksityisiltä vuokrattavissa asuntoja ja mikä hintataso on esim.1kk Harkitsen tosissani tälläistä useamman viikon reissua en ryhmämatkoja.Olin Soussessa n.20 vuotta sitten ja pidin paikasta.
- Sousseen lämpimään
Mukavan matkan teet, kun varaat itse lentomatkan ja hotellin esim puolihoidolla. Jos Sousseen halajat, kannattaa käyttää Endfidhan lentokenttää, josta on bussi/taksikuljetus edullisesti Sousseen. Helsingistä Berliinin kautta Enfidhaan on mukavaa ja edullista lentää.
Kun menet huippusesongin ulkopuolella, saat hotellin edullisesti. Puolihoito kannattaa ottaa oman mukavuuden vuoksi. Olin kuukauden helmi-maalisk. ja maksoin noin 400 euroa hyvässä hotellissa puolihoidolla Port Kantaussa, josta on muutama kilometri ja hyvät yhteydet Soussen keskustaan. Nettiin vaan ja hotelleja hakemaan!
- Juhlaa!!!!!!!!!!!!!!
Mukava paikka. Syksyllä mennään syyskuussa porukalla taas lämpimään. Kiva paikka mukavia ihmisiä. Hyvää ja halpaa ruokaa. Paikalliset juomat hyviä. Ihanaa vastapuristettua hedelmämehua. Thibarin likööriä, paikallista olutta ja viiniä.
Kivoja ravintoloita kuten La Fiesta jne... - Tunisian matkaaja
Menen lokakuussa, olen muutaman kuukauden. Katsotaan kuinka kauan viihdyn. On lämpöä ja halpaa. Asunto 140 euroa kuukausi.
- Sohvi
Sousseen
Mitä kautta ja mistä olet varannut asuntosi. Onko se mahdollisesti Soussessa? Olisin todella kiinostunut tiedoista, koska nyt käyn hotellimatkoilla, mutta ensi syksynä on tarkoitus olla pitempään kuten sinäkin.
- Lämpöä sydämiin
Hieno paikka mukavia ihmisiä.
Haluaa taas uudelleen ja uudelleen. - Tunisian matkaaja1
Kaduilla on kylttejä missä vuokrataan asuntoa ja puhelin numero.
- Aloittaja:
26.9.-14 olen taas menossa Tunisiaan kolmeksi viikoksi. Nyt Monastiriin. Olin myös 3.1-14.2.2014 Port el Kantaouissa ns. kuuden viikon pitkällä matkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155323Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371679- 2001193
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846