Toimiston väki: Jane

Qma kissa

1.kierroksen äänet

Aamu oli lähtenyt käyntiin melko vauhdikkaasti. Herätyskelloni ei soinut, ja yksin asuvana kukaan ei ollut minua herättänyt. Olin sitten nopeasti vetäissyt päälleni jo kun kauluspaidan ja hamekin taisi olla hieman ryppyinen. Hiuksia en ehtinyt erityisemmin laittaa, vaan ne oli jätettävä auki. Meikkiä oli kuitenkin laitettava, sillä meikittömänä toimistolle ilmaantuminen olisi tehnyt pahaa uskottavuudelleni. Hitto, tänään minun oli vielä määrä edustaa ja esitellä firmaamme parille irlantilaiselle sijoittajalle ja näytin ties miltä sutturalta!

Saavuin toimistolle viimeisten joukossa. Työkaverini olivat jo täydessä työn touhussa, aloittelemassa aamukokousta. Pomoni, 40-kymppinen ja komea Andrew tervehti minua hymyillen ja hänen katseensa viipyi tavallista pidempään. Hän taisi yllättyä sutaistusta ulkomuodostani, joka poikkesi täysin normaalista minusta. Olin omasta mielestäni ihan mukavan näköinen, tummatukkainen ja sopusuhtainen kolmekymppinen, mutta mielestäni töihin kuului pukeutua asiallisesti, ja siksi pidinkin yleensä hiuksia tiukalla nutturalla ja pukeuduin hyvin istuviin, mutta peittäviin jakkupukuihin. Nyt oli kuitenkin lämmin alkukesä, ja olin kiirestä lähtöä tehdessäni jättänyt vahingossa jakkutakin kotiin. Andrewn katse hipaisi kaula-aukkoani, ja punastuin lievästi huomatessani, etten ollut napittanut kauluspaitaa niin ylös kuin tavallisesti. Napitin paidan nopeasti ja Andrew näytti riuhtaisevan ajatuksensa takaisin työasioihin.

Kokouksen päätyttyä kaikki palasivat omiin työpisteisiinsä. Andrew lähti kohti työhuonettaan ja Gabriella, blondi isotissinen sihteeri, kipitti punaisilla koroillaan hänen peräänsä liimautuen aivan hänen kylkeensä, tarpeettoman lähelle. Minä ja ystäväni Lindsay vaihdoimme paljonpuhuvia katseita. Gabriellan sirkuttava ääni kuului kauempaa käytävällä, hän puheli pirteästi Andrewlle, ja kysyi maireasti, hakisiko hän Andrewlle kahvia. Andrew pudisti päätään ja sulki työhuoneensa oven Gabriellan nenän edestä.
"Tuon aikeet tiedetään", Lindsay hymähti. Nyökkäsin. Kaikki firmassamme tiesivät, että Gabriella yritti saada Andrewta sänkyyn kanssaan, ehkäpä ylennyksen toivossa. Välillä ihmettelin, miten Andrew onnistui pitämään itsensä kurissa hemaisevan Gabriellan suhteen. Firmassa nimittäin kiersi huhuja, joiden mukaan Andrew oli aikamoinen naistenmies. Muutama vuosi sitten hän oli kaadellut sihteerikköjä toistensa perään ja samalla pettänyt vaimoaan. Vaimo oli saanut tarpeekseen Andrewn naisseikkailuista, ja ottanut eron. Eron jälkeen Andrew oli hieman rauhoittunut, epäiltiin että pettämisestä huolimatta Andrew olisi rakastanut vaimoaan hyvinkin paljon. Minä ja Andrew olimme aina tulleet hyvin toimeen, sillä olin ollut firmassa pitkään. Olin päässyt töihin heti valmistumiseni jälkeen. Oli Andrew kuinka naistenmies tahansa, hän oli hyvä pomo ja hauska tyyppi. Olin hänelle ikään kuin oikea käsi, olimme tunteneet niin kauan ja saatoimme luottaa toisiimme. Ei meidän välillämme silti ikinä ollut ollut romanttisessa mielessä mitään.

Päivä oli yhtä kiireinen kuin kaikki muutkin. En ehtinyt pitää kunnon lounastaukoa, vaan lähetin Lindsayn ostamaan minulle salaatin. Hän löysi aina töidensä lomassa sopivan välin pitää luonastauko. Odotellessani Lindsayta, huomasin että ennen niiden irlantilaisten tuloa piti monistaa heille muutama paperi. Olisin pistänyt Gabriellan asialle, mutta sitä lumppua ei näkynyt missään. Siispä minun piti itse mennä monistushuoneeseen. Yllättäen törmäsin siellä Andrewhin, jonka oli näköjään tarvinut myös tulla hoitamaan monistuksensa itse. Minut nähdessään hän naurahti: "Nykyään pitää hoitaa monistuksetkin itse."
Kohotin kulmiani ja näpäytin hänelle: "Sen siitä saa kun palkkaa jonkun vain siksi että hän on hyvän näköinen." "Noh, noh, Jane, varopa sanojasi", Andrew sanoi, muttei kuulostanut oikeasti vihaiselta. "Kuulostat kateelliselta", hän jatkoi, "muttet näytä itsekään hassummalta tänään."
Häkellyin tästä kohteliaisuudesta ja minua alkoi huimata kun katsoin Andrewn syviin silmiin. Hän astui askeleen lähemmäs.
"Tuo sotkuinen look sopii sinulle." Purin huultani, koska saatoin arvata mihin tämä tulisi johtamaan. Toisaalta en ollut varma, halusinko sen tapahtuvan vai en.
Andrew sipaisi hiuskiehkuran ohimoltani ja oli juuri suutelemassa minua, kun monistushuoneen ovi rävähti auki ja kavahdimme erillemme. Markkinointiosaston Bobby astui sisään monistushuoneeseen, muttei näyttänyt huomaavaan mitään. Sieppasin paperini, ja lähdin puolijuoksua pois huoneesta.

1

2089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qma kissa

      Jatkoa... (Älkääkä välittäkö tuosta "1. Kierroksen äänet" -jutusta, se ei kuulu tarinaan, vaan kopioitui mukana toisista kirjoituksista :D)

      Irlantilaisten kanssa meni odotettua pidempään ja jouduin jäämään ylitöihin. Väkeä lähti yksi kerrallaan, ja lopulta minä olin Andrewta lukuunottamatta ainoa paikalla. Kello läheni yhdeksää ja olin juuri valmistelemassa Andrewlle tarkoitettua raporttia, kun yhtäkkiä hänen huoneensa ovi kävi ja hän tuli pöytäni luokse.
      "Hei, Jane, olen pahoillani siitä.. Ei minun ollut tarkoitus..."
      "Ymmärrän", sanoin. "Minä -" Mutta lauseeni keskeytyi, kun kuului vaimea huudahdus jostain alakerrasta. Katsoin Andrewta ja lähdimme alakertaan etsimään äänen lähdettä. Huudahdukset ja muut epämääräiset äänet voimenivat, ja tuntuivat tulevan naisten vessasta. Avasin varovasti oven, mutta näky olikin jotain muuta kuin olin odottanut. Gabriella nojasi lavuaariin haarat levällään ainoastaan punaiset korkokengät ja markkinointiosaston Bobby pani häntä kuin viimeistä päivää. Gabriella huudahteli nautinnosta.
      "Voi hyvä luoja!" minä huudahdin näystä järkyttyneenä. Gabriellan silmät rävähtivät auki. Paiskasin oven kiinni. Andrew ja minä katsoimme hetken toisiamme ja hän näytti yhtä häkeltyneeltä kuin minä. Lähdimme takaisin yläkertaan. Hetken vaivaantuneen hiljaisuuden jälkeen Andrew purskahti nauruun, johon minä yhdyin. Nauroimme hetken makeasti, kunnes saimme ryhdistäydyttyä. Andrew meni huoneeseensa ja tulostin Andrewn raportin. Menin hänen huoneeseensa viemään sitä. hän istui pöytänsä ääressä ja viittasi minut sisään. Vaivaantunut hiljaisuus palasi välillemme, ja muistin mitä hän oli ollut sanomassa, ennen kuin olimme menneet keskeyttämään Gabriellan ja Bobbyn kiihkeän hetken. Laskin raportin hänen pöydälleen ja sanoin: "No, hyvää viikonloppua sitten." Käännyin lähteäkseni. Kun olin jo ovella, Andrew sanoi karheasti: "Jane..." Hän viittasi minut luokseen. Kävelin syvään hengittäen takaisin. Hän kiersi pöytänsä ympäri ja katsoi minua himosta palavin silmin. Enää sanaakaan sanomatta hän suuteli minua rajusti ja kuumasti. Vastasin suudelmaan, ja tunsin äkillistä kiihkoa ja kireyttä jalkovälissäni. Andrew hiveli selkääni ja suuteli minua edelleen pyörryttävästi. Hän hivutti käsiään alemmas ja puristeli peppuani. Henkäisin hänen huuliaan vasten ja painauduin lähemmäs. Hän kaappasi minut helposti syliinsä ja nosti minut työpöydälleen, tullen päälleni. Tunsin hänen kalunsa kovenevan. Pilluni alkoi kostua. Napitin hänen paitansa pois, samoin hän minun. Hän repi hameen ja sukkahousut päältäni ja suuteli minua taas. Hapuilin hänen vyötään ja hän riisui housunsa pois. Makasimme Andrewn työpöydällä päällekkäin pelkissä alusvaatteissa. Andrew hiveli rintojani rintaliivien päältä ja lopulta avasi hakaset ja veti liivit pois päältäni. Hän alkoi nuolla ja imeä toista kovettunutta nänniäni. Toista rintaa hän hyväili kädellään. Huokailin nautinnosta. Työnsin toisen käteni hänen boxereihinsa ja puristelin kovaa kullia. Se tuntui isolta. Andrew murahti himosta. Hän repäisi pitsiset stringit päältäni ja alkoi nuolla klittaani. Voihkin. Olin jo aivan kiimainen. Ujutin käteni Andrewn hiuksiin ja käskin häntä nuolemaan kovempaa. Hän työnsi sisään kaksi sormea ja liikutteli niitä edestakaisin. Juuri kun olin tulossa, hän veti sormensa pois. "Pane mua!" Huusin rivosti, sillä tuntui etten kestänyt enää hetkeäkään. Virnistäen Andrew riisui boxerinsa paljastaen pullottavan kalunsa. Se oli valtava, isoin ikinä näkemäni. Se oikein sykki, niinkuin myös pilluni. Leviton jalkojani ja työnsin lantiota eteenpäin pyytävästi. "Nussi mua jo!" Samassa hän työntyi minuun niin että huusin. Hänen iso kyrpänsä täytti minut kokonaan. Pillussani tuntui ihanan ahtaalta. Hän aloitti työntelyn. Myötäilin liikettä lantiollani ja voihkin työntöjen tahtiin. "Ah! Ah! Ah! Ah!" Jokaisella työnnöllä tulin kiimaisemmaksi. "Nopeemmin, nopeemmin, jooh, jooh, vielä, vielä, kovempaa, kovempaa! Älä lopeta! Jooh!" Tunsin laukeavani hetkellä millä hyvänsä, mutta käskin Andrewta koventamaan tahtia. Hän pumppasi minua hirveällä voimalla, mutta orgasmia ei vain tullut. Tunsin oloni sietämättömän tukalaksi, ja samalla mahtavan kiimaiseksi. "Oih, pomo, kovempaa!" huusin. Andrew kovensi tahtiaan vielä lisää survaisi kullinsa sisään sellaisella voimalla, että tulin rajusti huutaen niin kovaa että varmasti koko talo raikui. Karjaisten Andrew laski lastin sisääni. Huohotimme molemmat ja nukahdimme päällekkäin hänen työpöydälleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe