Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vinkkejä

Alanyaan menijöille.

Moro.
Tultiin just Alanyasta, oltiin huoneistohotelli Mayflowerissa, joka oli ihan mukava ja siisti paikka.
Retket ja ajoneuvojen vuokraukset kannattaa ottaa yhdestä ja samasta paikallisesta toimistosta tai hotellin kautta, me otettiin hotelli capricen vastaanoton "Pekalta" Skootterin vuokraus 16e/pv, veneretki ruokineen ja juomineen 15e/hlö (vapaa olut, raki ja viski).
Taksikuskit osaa ottaa turisteilta rahat pois, joten tarkkana että mittari on päällä.
Suomesta kannattaa mukaan viedä aurinkorasvat ja kahvinsuodattimet, ovat kalliita siellä.
Jos teette aamupalan itse, niin kannattaa viedä juustoa, kahvia ja metukkaa, kaikkia löytyy sieltäkin, mutta ainakaan me ei löydetty mieleisiä.
Oluen hinnoissa kaupoissa on todella suuria eroja, esim efes 0,5l maksoi lähikaupassa 1,9 miljoonaa, ja isossa migros marketissa sen sai hintaan n 10 miljoonaa/8kpl lasi kaupan päälle.
Kannattaa kierrellä eri ravintoloissa syömässä, eikä jämähtää Heikin baariin (hyvä sekin)
Linnakkeelle menevän tienvarren ravintoloista upeat maisemat ja kalliimmat hinnat.
Lämpöä riitti yli 30 astetta varjossa, ja muutenkin matka meni hyvin, ehkä Heikin baarissa kuultu Suomikaraoke olisi voinut jäädä kuulematta :)
Hyvää matkaa ja lämpöä kaikille.

2

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh

      Oliko toi juuston ja metukan raahaaminen Suomesta joku vitsi? Viisi kertaa oltu Alanyassa ja väännetty herkkuaamiaisia ihan paikallisista tarpeista. Avoimin mielin ostoksille ja teette mahtavia löytöjä.

      • A..

        Löytyy toki vaikka mitä, mutta ko ruokien kohdalla itse olen senverran ronkeli että siksi tuli laitettua. Tiedän kyllä muutaman muunkin jotka tekevät saman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe