Sataman yö

villi kissa

Lähdetkö?

23

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HäsHädInaf

Lähden. Pois kaupungista siksi aikaa.

• en tod.

En. Siellä aina sataa, tulee ja on kylmä. Sitäpaitsi ne kusiputkat on edelleen niin surkeesti hoiettu ja niitä on aivan liian vähän (meille naisille), että ei tee mieli senkää vuoks.

• man and money

Juu ei todellakaan kiinnosta-sadetta ja tuulenpuuksia luvassa eikä bajamajat kiinnosta eikä heppoisesti kasatut kaljateltat..Sä löydät tasoistasi seuraa varmasti sieltä..

• villi kissa

En sanonut vielä missään kohdin meneväni sinne vai sanoinko? Uteliaisuuttani kyselen kun en ole käynyt kuin kerran monta vuotta sitten kun siellä oli Kirka ja nyt vähän mietin kannattaako lähteä kuuntelemaan Anssi Kelaa tai Paula Koivuniemeä.
        Tasoahan siellä on tietenkin monenlaista kuten täälläkin. Nimimerkki man and money ei kyllä kuulosta kovin tasokkaalta koska tasokkaan miehen EI tarvitse viitata missään kohtaa rahaan jota sillä on ja hyvin tuntuu tietävän bajamajat ja kaljateltatkin.
        Nimimerkkinikin näköjään sai huomiota tuolla alempana, se tuli vaan mieleen Muskan biisistä: SATAMAN, kapakan villi kissa, that´s it.

• Eliittiä

Näistä junttien kokoontumisajoista pysyttelen kaukana mökilläni saimaan rannalla.

• Ainolan aatelia

Pulloja menen keräämään niinkuin aikaisempinakin vuosina.

• Lutakon paroni

Pakko mennä kemujen jälkeen, kuulun siivousryhmään.

• Mikä rotu
        Lutakon paroni kirjoitti:

Pakko mennä kemujen jälkeen, kuulun siivousryhmään.

Villi kissa?? Onko Jyväskylän venelaiturilla eläinnäyttely?

• Ainoan Aatelia

Oli tuottoista ilta eilen, sain pulloja keräämällä viikon ruokarahat. Yhteensä 32,40€

• Ranta-Arska Lutakost

Aika hyvin sait, kippis. Itsellä kävi huono säkä kun aattelin katsella oisko kemujen jälkeen maahan pudonneita makkaranpätkiä. Lutakon paroni oli tuonut koko perheensä siivoamaan, ja olivat keränneet pari Siwan kassillista ruuantähteitä.
        Pakko oli kömpiä Suvi-lasikuituyksiön alle nälissään.

• Ranta-Repe
        Ranta-Arska Lutakost kirjoitti:

Aika hyvin sait, kippis. Itsellä kävi huono säkä kun aattelin katsella oisko kemujen jälkeen maahan pudonneita makkaranpätkiä. Lutakon paroni oli tuonut koko perheensä siivoamaan, ja olivat keränneet pari Siwan kassillista ruuantähteitä.
        Pakko oli kömpiä Suvi-lasikuituyksiön alle nälissään.

Äl sure Arska, tule illalla pistäytymään, mää olen täs katamaraanin alla ja juomaa on. Pannaan tappi reikään ja juhlitaan.

• white-trash paskaa

Parempi nimi tilaisuudelle olisi Saastojen Yö.

• -ehkäpä-

Saatanpa käydä siellä kävelemässä, kauan en kuitenkaan aio olla kun ei se olut muovimukista sateella kovin hyvää ole, yhden saatan ottaa ihan maistiaisiksi silti.

• Minun mielestäni

Ei siellä mitään olutta myydä, sitä tiskivedelle maistuvaa hanakeppanaa. Se on kaukana oluesta, minun mielestäni. Ja muovimukista, häväistystä oluelle!

• -ehkäpä-
        Minun mielestäni kirjoitti:

Ei siellä mitään olutta myydä, sitä tiskivedelle maistuvaa hanakeppanaa. Se on kaukana oluesta, minun mielestäni. Ja muovimukista, häväistystä oluelle!

Joo mutta pitää ymmärtää ettei tuommoisessa tilaisuudessa voi oikein järjestää sellaista arvokasta tilaisuutta jossa juodaan vain hienoimpia juomia takkatulen ääressä. Tilanteen huoimioonottaen voi sen yhden ottaa ja olla kitisemättä sen mausta, sitä kun aina jossain muualla on asiat paremmin mutta jos aina sitä liikaa miettii turhaan vaan masentuu sitten.

• cobhchc

Sataman yö on perinne ja siel on halvat shotit, hyvä lonkero ja mainio meininki

• cobhchc

Ja ei muuten sade haittaa. On meinaan katettu teltalla koko tilaisuus ja bajamajat tuskin missään on luksusta. Olkaa tyytyväisiä että ei tarvi taivasalla tarpeilla käydä...

• Lätäkköranta

Niin, rahvaalla on rahvaan tavat. Täytyyhän niillä joku paikka olla etteivät mene esim. Tampereelle. Muuten, satama on sellainen paikka jossa käy laivoja,. Jyväskylän venelaiturissa käy muutama vanha sisävesialus ja veneitä.

• ikavakylla

Mieluummin taivasalla kun bajamajassa :(

• Satamatietoa
    • Ainolan autisti

Olipa ystävällisiä muikun myyjiä kun antoivat sunnuntainvastaisena yönä rasian muikkuja kun autoin teltan purussa.

• kuollutta

täyttä rahastusta ei olut-rockki telttoja niin kuin ennen oli 1 teltta ja pas.. esiintyjät ei sinne ikinä hyi mut senhän järjesti himos hyi

• BÖLLIS_

Nyt se peruttiin kokonaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe