Osaisiko kukaan neuvoa mitä tehdä kääpiöpinsujen kanssa? Olen miettinyt jo menoa ongelmakoirakouluttajalle sekä koirien myymistä,joka on ihan viimeinen vaihtoehto! Eli mulla on kaks kääpiöpinseriä uros 2v ja narttu 4v. Koirat tulevat hyvin toimeen mitä nyt välillä ottavat yhteen ruuan takia.
Asun tällä hetkellä luhtitalossa,jossa naapurit valittavat koirien haukkumisesta,kun en ole kotona. Eli koirat pitävät hirveää meteliä menen sitten pyykkitupaan tai asioille... Sitruunapanta ja muut haukunestopannat on kokeiltu sekä dappia olen kokeillut myös. Ne eivät auta mitään :/ Olen miettinyt jääkautta,mutta en sitten tiedä miten koirat reagoisivat siihen,kun kaipaavat muutenkin paljon seuraa ja ovat hellyydenkipeitä,nukkuvat peitonalla jne...
Onko teillä muilla ollut ongelmia haukkumisen kanssa ja miten se on saatu poissa? Tarvitsisin pikaisesti apua! Koirat käyvät päivisin monta pitkää lenkkiä ulkona ja muutenkin niillä on paljon virikkeitä,joten tekemisen puutteesta se ei ainakaan voi johtua..
Ongelma kääpiöpinsereiden kanssa
jonskuliini3
1
113
Vastaukset
Kuullostaa siltä että teillä on eroahdistusta. Sitä syntyy helposti kääpiöoinsereissä kun kiintyvät niin kovasti omistajaansa, ainoa ehkäisy on yksinoloharjoituksia alusta alkaen.
Sitruunapannat jne eivät ole oikea ratkaisu koska ei korjaa aiheuttajaa, vain oireen. Vähän sama kuin jos laittaisi laastarin jos tulee reikä päähän :)
Suosittelisin ehdottomasti hyvään kouluttajaan ottamaan yhteyttä jotta voi tulla arvioimaan koirat ja tilanteen niin saat oikeat ohjeet.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192