Tytöt.. ♥

Jepjepjepjepjepjep

Tietääkö kukaan 14 vuotiaalle tytölle sopivia roolipelejä joita vois pelata ilmaseks netissä?? Thanks :))

10

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vneuvoja

No tulee mieleen nyt Runescape, riippuu siit minkälaista, tykkäätkö verellä mässäilemisestä, ihmissuhteista vai mistä... Ite oon 11v poika, Runee oon pelannut 5 vuotta...

• ei.

ei.

• Riippuu ihan mistä peleistä tykkäät. Laitan tähän saman listan ilmaisista minkä pistin toiseenkin keskusteluun:

Oma TOP-10:

1. Aion (ehdottomasti paras)

2. Rift

3. Age of Conan

4. Mabinogi

5. Dynasty Warriors Online

6. King of Kings 3

7. Warframe

8. Mechwarrior

9. World of Battles

10. Vanguard Saga of Heroes.

Muita ilmaisia (free-to-play) pelejäkin on kuten:

Silkroad Online, Martial Heroes, Wolf Team, Runes of Magic, The Lord of The Rings Online, League of Legends, TERA, Allods, Jade Dynasty, Entropia, Flyff, Neverwinter, Raiderz, Ether Saga Odyssey, PWI, Rusty Hearts, Forsaken World, Vindictus, Arcane Saga, Uncharted Waters, Florensia, Eden Eternal, Shaiya, Grand Fantasia, Ragnarok Online 2, Star Wars the old republic, Last Chaos, Fiesta, Age of Wulin, Rappelz, Granado Espada, ja Everquest 2. Enempää en muista ja kaikkia noita pelannut paitsi TERA.

Tulossa on ArcheAge, Kingz ja ehkä myös Black Desert.

• Sulle voisin suositella ehkä Mabinogia. Se on aika symppis ja huumorilla höystetty ja samalla silti pitää kiinni perinteisistäkin roolipelien elementeistä. Hahmotkaan ei ole sillei perus synkkiä vaan enemmän cartoon/anime tyylisiä.

• Toinenpelihirmu
      • Paitsi, että siitä kuulema uupuu housing system kokonaan eikä craftaus ole yhtä sujuvaa. Näin kertoi kaveri joka vaihto TERA:n Aioniin :)

• Toinenpelihirmu

Aionista puheenollen, mistä saan tietooni accountin nimeni?

Tapahtui semmonen, että sähköpostin, jota käytetään sivulle kirjautumiseen tiedän, mutta sitten pelissä kun yrittää kirjautua sisään niin en musta login namee.

Myöskään emailiin, kuin loin tuon accountin ei tullut niitä tietoja... Oma moka kylläkin, kun en ottanut ylös sitä :D

• toinenpelihirmu

• toinenpelihirmu kirjoitti:

Haha, voi vittu miten ton oon voinut missata, huolella vaan sählänny..:D
        No mut thx :)

Milläs nimellä Aionissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      318
      3439
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      106
      2230
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1473
    4. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      22
      1432
    5. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1258
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      42
      1225
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1125
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      47
      1084
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1051
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1012
    Aihe