Tytöt.. ♥

Jepjepjepjepjepjep

Tietääkö kukaan 14 vuotiaalle tytölle sopivia roolipelejä joita vois pelata ilmaseks netissä?? Thanks :))

10

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vneuvoja

      No tulee mieleen nyt Runescape, riippuu siit minkälaista, tykkäätkö verellä mässäilemisestä, ihmissuhteista vai mistä... Ite oon 11v poika, Runee oon pelannut 5 vuotta...

    • ei.

      ei.

    • Riippuu ihan mistä peleistä tykkäät. Laitan tähän saman listan ilmaisista minkä pistin toiseenkin keskusteluun:

      Oma TOP-10:

      1. Aion (ehdottomasti paras)

      2. Rift

      3. Age of Conan

      4. Mabinogi

      5. Dynasty Warriors Online

      6. King of Kings 3

      7. Warframe

      8. Mechwarrior

      9. World of Battles

      10. Vanguard Saga of Heroes.

      Muita ilmaisia (free-to-play) pelejäkin on kuten:

      Silkroad Online, Martial Heroes, Wolf Team, Runes of Magic, The Lord of The Rings Online, League of Legends, TERA, Allods, Jade Dynasty, Entropia, Flyff, Neverwinter, Raiderz, Ether Saga Odyssey, PWI, Rusty Hearts, Forsaken World, Vindictus, Arcane Saga, Uncharted Waters, Florensia, Eden Eternal, Shaiya, Grand Fantasia, Ragnarok Online 2, Star Wars the old republic, Last Chaos, Fiesta, Age of Wulin, Rappelz, Granado Espada, ja Everquest 2. Enempää en muista ja kaikkia noita pelannut paitsi TERA.

      Tulossa on ArcheAge, Kingz ja ehkä myös Black Desert.

      • Sulle voisin suositella ehkä Mabinogia. Se on aika symppis ja huumorilla höystetty ja samalla silti pitää kiinni perinteisistäkin roolipelien elementeistä. Hahmotkaan ei ole sillei perus synkkiä vaan enemmän cartoon/anime tyylisiä.


    • Toinenpelihirmu
      • Paitsi, että siitä kuulema uupuu housing system kokonaan eikä craftaus ole yhtä sujuvaa. Näin kertoi kaveri joka vaihto TERA:n Aioniin :)


    • Toinenpelihirmu

      Aionista puheenollen, mistä saan tietooni accountin nimeni?

      Tapahtui semmonen, että sähköpostin, jota käytetään sivulle kirjautumiseen tiedän, mutta sitten pelissä kun yrittää kirjautua sisään niin en musta login namee.

      Myöskään emailiin, kuin loin tuon accountin ei tullut niitä tietoja... Oma moka kylläkin, kun en ottanut ylös sitä :D

      • toinenpelihirmu

      • toinenpelihirmu kirjoitti:

        Haha, voi vittu miten ton oon voinut missata, huolella vaan sählänny..:D
        No mut thx :)

        Milläs nimellä Aionissa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      52
      2165
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      755
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      490
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe