Tietääkö kukaan 14 vuotiaalle tytölle sopivia roolipelejä joita vois pelata ilmaseks netissä?? Thanks :))
Tytöt.. ♥
10
290
Vastaukset
- 11vneuvoja
No tulee mieleen nyt Runescape, riippuu siit minkälaista, tykkäätkö verellä mässäilemisestä, ihmissuhteista vai mistä... Ite oon 11v poika, Runee oon pelannut 5 vuotta...
- ei.
ei.
Riippuu ihan mistä peleistä tykkäät. Laitan tähän saman listan ilmaisista minkä pistin toiseenkin keskusteluun:
Oma TOP-10:
1. Aion (ehdottomasti paras)
2. Rift
3. Age of Conan
4. Mabinogi
5. Dynasty Warriors Online
6. King of Kings 3
7. Warframe
8. Mechwarrior
9. World of Battles
10. Vanguard Saga of Heroes.
Muita ilmaisia (free-to-play) pelejäkin on kuten:
Silkroad Online, Martial Heroes, Wolf Team, Runes of Magic, The Lord of The Rings Online, League of Legends, TERA, Allods, Jade Dynasty, Entropia, Flyff, Neverwinter, Raiderz, Ether Saga Odyssey, PWI, Rusty Hearts, Forsaken World, Vindictus, Arcane Saga, Uncharted Waters, Florensia, Eden Eternal, Shaiya, Grand Fantasia, Ragnarok Online 2, Star Wars the old republic, Last Chaos, Fiesta, Age of Wulin, Rappelz, Granado Espada, ja Everquest 2. Enempää en muista ja kaikkia noita pelannut paitsi TERA.
Tulossa on ArcheAge, Kingz ja ehkä myös Black Desert.Sulle voisin suositella ehkä Mabinogia. Se on aika symppis ja huumorilla höystetty ja samalla silti pitää kiinni perinteisistäkin roolipelien elementeistä. Hahmotkaan ei ole sillei perus synkkiä vaan enemmän cartoon/anime tyylisiä.
- Toinenpelihirmu
Yksi ja ainua on Tera. Erittäin mukavat grafiikat ja pelattavuus. :)
Tässä linkki: http://en.tera.gameforge.com/news/indexPaitsi, että siitä kuulema uupuu housing system kokonaan eikä craftaus ole yhtä sujuvaa. Näin kertoi kaveri joka vaihto TERA:n Aioniin :)
- Toinenpelihirmu
Aionista puheenollen, mistä saan tietooni accountin nimeni?
Tapahtui semmonen, että sähköpostin, jota käytetään sivulle kirjautumiseen tiedän, mutta sitten pelissä kun yrittää kirjautua sisään niin en musta login namee.
Myöskään emailiin, kuin loin tuon accountin ei tullut niitä tietoja... Oma moka kylläkin, kun en ottanut ylös sitä :Dhttp://en.aion.gameforge.com/website/login/;jsessionid=4f82309f6b2892ff004c25a96821 tuosta se forgotten your account name?
- toinenpelihirmu
Sanezu91 kirjoitti:
http://en.aion.gameforge.com/website/login/;jsessionid=4f82309f6b2892ff004c25a96821 tuosta se forgotten your account name?
Haha, voi vittu miten ton oon voinut missata, huolella vaan sählänny..:D
No mut thx :) toinenpelihirmu kirjoitti:
Haha, voi vittu miten ton oon voinut missata, huolella vaan sählänny..:D
No mut thx :)Milläs nimellä Aionissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479