Mistä olette saaneet parhaan tarjouksen vinyylilankku tai vinyylikorkki lattiasta?
Vähän heikosti löytyy noita hintoja netistä. Käykö tämmöinen vinyylilankku lattia kerrostaloon koiran kera?
Laminaatti, kerrostalo ja koira ei kait ole hyvä yhdistelmä. Tässä yritetään säästää alakerran naapurin hermoja ja löytää mahdollisimman äänetön ratkaisu.
Näyttääkö vinyylilattia paremmalle kuin uusimmat muovimatot, vai onko ne samaa tasoa? Tiedetään pitäisi raahautua itse katsomaan.
Mistä halvin vinyylilankku/korkki lattia.
3
5058
Vastaukset
- RepaV8
Ainakin Novafloorin nettikaupasta löytyy vinyyliä osoitteesta www.erikoisparketti.fi Hintoihin tai koiran kestävyyteen en osaa ottaa kantaa, mutta tilaa sieltä ilmaiset mallipalat . Ostin heiltä laminaattia ja homma toimi OK..
- Repapappa
Vinyylilankku on hyvä valinta koira perheeseen. Hinnat vaihtelee 20-50€ /m2 Lankun paksuu on vain 4-5mm ja sen voi asentaa suoraan vanhan lattian päälle. Lukkopontti helpottaa asentamista ja työkaluiksi riittää mattoveitsi ja linjaari. Ei kopise ja kosteudenkestävyys on hyvä. Eri puukuoseja saatavana. RTV, K-Raudat, Kymppilattiat esimerkiksi myy näitä. Itsellä ollut vuoden lattiassa ja tyytyväinen olen. Korkkivinyylin haitta on paksuus 10-11 mm. Joutuu oven lyhennys hommiin yms. Uudiskohteisiin hyvä valinta vaikka hieman kallis n. 40-50€ /m2
- halpa harvoin halvin
Kysymys pitäisi kyllä'kin muotoilla muotoon "Mistä taloudellisin vinyylilankku/korkki lattia."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772