Olenko teidän mielestä pitkä,sopiva vai lyhyt? pituutta on 167,5 cm,saatan olla vähän kasvanut siitä,kun ei olla vähään aikaan mitattu,mutta kuitenkin. Varsinkin jätkien mielipiteet kiinnostaa. Tykkäättekö yleensäkin pitkistä vai lyhyistä tytöistä? kysyn tätä siksi,koska kaverini ovat sanoneet,että olen pitkä,mutta mitä mieltä te olette? entä voiko 20-vuotiaana kasvaa pituutta? musta tuntuu että olisin hiukan venähtänyt tuosta,mutta enpä tiedä,ennen kun menen terkkarille mittauttamaan. Olen siis tyttö.
pituudesta
5
641
Vastaukset
- 16v.
olet just sopiva :) kyl sen tytön pitää olla jätkästä vähän lyhyempi.mä en jaksa kiinnostua mistää pitkistä naisista.varsinkaan laihoista naisista,oli sitten pitkä tai lyhyt :P
- mie89
no oon ite 161cm...
et oon ihan tyytyväinen omaan pituuteeni...
- varpunen
tuo vielä mitään ole... itse olen 172cm ja EN haluaisi enään kasvaa... kuinka vanha oot?
ite oon 15v. - LaMaraya
Itse olen 172 cm pitkä nainen enkä ole kasvanut sen jälkeen kun täytin 15.. olen nyt siis 18.. minulle on aina sanottu että olen pitkä, mutta itse olen vain ylpeä siitä että tätä vartta on kertynyt... Olkaa onnellisia pituudestanne!!!! Oli sitä minkä verran tahansa, maailmassa on suurempiakin murheita...
- wasd
"entä voiko 20-vuotiaana kasvaa pituutta?"
Jaa-a, itse olen 18-vuotias miespuolinen henkilö ja tuntuu vieläkin, että kasvan. Isä näyttää vain pienenevän:) 180cm pituutta viime mittauksesta alkukesästä. Pojathan kylläkin kehittää tyttöjä hieman myöhemmin, mutta eiköhän se pituuskasvu voi jatkua tytöilläkin pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478