Oon syöny diane nova pillereitä nyt 12 päivää. Ensin oli menkat, mutta sen jälkeen tummaa vuotoa joka päivä.. Onhan haittavaikutuksissa mainittu tiputteluvuodot, mutta onkohan kuinkakin yleistä?
Kauankohan kestää..?
Aikasemmin söin Mercilon pillereitä, niistä ei tälläsiä sivuvaikutuksia tullu.
diane nova+vuodot
1
285
Vastaukset
- apuva
mulla kanssa ollut nyt tähän päivään asti vuotoa kun olen alkanut syömään yasmineita. olen siis syönyt pillereitä 16 päivää. mulla alkaa varmaan kroppa tottumaan pillereihin kun ei ole eilen eikä tänään tullut tiputteluvuotoa:)yasminin ohjeissa lukee että voi esiintyä tiputteluvuotoa. kaipa kroppa vaatii aikaa että tottuu pillereihin. jos tiputteluvuoto jatkuu yli kolme kuukautta, sit pitää ottaa yhteyttä lääkäriin. mulle lääkärit on sanonut että on normaalia että tulee vähän tiputteluvuotoa. vaatii vain kärsivällisyyttä.. mutta soita ihmeessä lääkärille ja kysy onko normaalia. saat asiaan varmuuden! ja varmasti diane novan ohjeissa sanotaan jotain tiputteluvuodosta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633