Lähden yksin kolmen lapsen kanssa Antalyaan kolmeksi viikoksi 22.6. Lapset ovat 5,-6,-8-vuotiaita lapsia. Olemme aiemminkin matkustelleet,mutta pienemmässä seurueessa. Olen yksin lasten kanssa ja haluaisin kuulla teidän vinkkejä sujuvaan lentomatkaan. Lentomatka ei ole mikään pitkä,mutta lisävinkkejä kaipaisin.
Myös lisätiedot bussimatkasta lentokentältä hotelliin kiinostaa. Tehdäänkö matkalla välistoppia esim. huoltoasemalla?
Hotellimme on Suite hotel Royal Garden. Kauanko bussimatka suurinpiirtein kestää?
Vinkkejä sujuvaan lentomatkaan lasten kanssa
4
249
Vastaukset
- aivan karmeeta
kai bussimatkan kesto on kerrottu netissä? Tulee oikein kunnon loma...voi itkut että te ihmiset ressaatte itsenne piippuu....ja 3 viikkoa?
- Lomalla Turkkiin
Bussimatkan tarkkaa kestoa ei kerrottu.
- gjilllhf
Kannettava dvd soitin ja pari hyvää leffaa. Siinä menee jo noin lyhyt lentomatka :)
- Helps
Itsekkin olen matkustanut yksin kolmen lapsen kanssa , hiukan vanhemipia, mutta muutama vinkki
- electorinisia pelejä mukaan
- luettavaa
- piirustusvälineet
Bussimatka löytyy kyllä niiltä sivuilta joilla olet matkavarauksen tehnyt :)
Kävin kurkkaamassa...
Lentokenttä Antalya Bayindir International Airport
Matkan pituus 120 km
Kuljetuksen kesto 2 t 15 min -
See more at: http://www.aurinkomatkat.fi/turkki/alanya/tietoa#sthash.EGQDfTnf.dpuf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732