Mieheni --.-

PulassaParisuhteessa

Mieheni on täysuskovainen ja itse en ole sitämieltä että raamatun tapahtuvat ovat "maailmanhistoria" ja jos esim. teen jotain epäsoveliasta siitä tulee huuto? MÌSSÄ NORMAALEJA IHMISIÄ KASVAA?! Itse olen siinä rajoilla onko mitään järkeä koko "herrassa"

1

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saisi tuputtaa

Lue sellainen kirja kuin Genesis, Creation and Early Man. Kirjoittanut Father Seraphim Rose. Kirjassa hän käy låpi maailman syntyä yms. Tosi hyvä kirja.

Mutta miehesi ei saisi tuputtaa uskoaan sinulle eikä vaatia elämään hänen normiensa mukaan. Ei se kuulu kristilliseen uskoon, että huudetaan toiselle, jos toinen tekee "väärin" omasta mielestä. Krisityn kuuluu pikemmin peittää toisen "synnit" ja "viat". Minä pidän tosi tärkänä sitä, että Jeesus opetti, että ensin meidän pitää siivota oma itsemme ja sydämemme, eikä lähteä arvostelemaan ja komentelemaan muita (poista ensin rikka - tarkassa sanakäännöksessä tukki - omas ta silmästäsi.)

Luulen, että miehesi on jotenkin "uusi" uskossaan? Hän ei vielä näytä ymmärtäneen kristinuskon sydäntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe