Nestemäinen kangastapetti

Pettynyt...

Ostimme tässä vähän aikaa sitten nestemäistäkangastapettia. Nohh päätimme kokeilla sitä . Teimme kaikki ohjeiden mukaan... Sitten kun alettiin sitä laittamaan seinään (lasikuitutapetin päälle) niin kuinka kävikään eihän se siinä pysynyt!... Ja niin mainostettiin että "sopii kaikille pinnoille" joo kyllä todellakin! No sitten koitimme laittaa sitä sementti seinään niiin taas sama juttu! Olen niin pettynyt!! Onko kellään muulla kokemuksia?...

9

8371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neverheard

No en oo kyllä vielä nestemäisestä kankaasta kuullut.

• joojoo

Tippuiko se itsestään seinästä alas?? Oliko kunnolla laitettu? Olen itse kyseistä tapettia messuilla kokeillut levittää ja olihan se hieman hankalaa, vaikka suhteellisen paljon tapettien ja laastien ym kanssa toiminkin. Tuotehan ei kestä mitään pyyhintää eikä pesua.

• meillä taas

pysyy seinässä. Lasikuitutapetin päälle laitoin. Aluksi oli vähän työlästä levittää kun liukui alta mutta alkoi sitten sujumaan pikkuhiljaa. Taitaa olla tekniikkalaji kun on sellaista kangastaikinaa. Lopputulos kuitenkin hyvä ja on kaunein seinä meidän talossa!

• Wittumaanen

NESTEMÄINEN tapeetti... heh hehhehh.. sitä kun telalla purkista seinään sivelee, saattaa mennä kuviot pielee, ja usein meneekin.. kaikkee kanssa, nestemäinen, on nimittäin nestettä.. kuten nimi sanoo....

• maalia tai tapettia

Näin Habitaressa ja ihmettelin, miksi kukaan ostaisi sellaista. Itse käyttäisin maalia tai tapettia.

• Kätevästi

Olen levittänyt kangastapettia pohjamaalatulle kiviseinälle. Kerta oli ensimmäinen mutta onnistui tosi helposti. Suosittelen kaikille jotka haluavat kauniin ja mielenkiintoisen seinän jota vieraatkin ihailevat ja ihmettelevät.

• ihankivaseinä

Siinä pitää käyttää alla primeria, joka parantaa kangastapetin tarttuvuutta. Nestemäisen kangastapetin myyjältä saa sitäkin ja se helpottaa melko lailla asennusta.

• Ekologinen_tuote
    • Kokeillut

Kätevä tuote, mut hemmetin kallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      138
      10722
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5140
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2353
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      108
      2170
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      29
      2053
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1661
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1482
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1164
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      34
      1123
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      55
      1024
    Aihe