Noloimmat mokanne?

swillow

Mikä on noloin mokanne? Missä se sattui, miksi niin kävi ja ketkä näkivät sen? Oma noloin juttuni on varmaan se, kun olin koulussa menossa vessaan. Avasin oven, koska se oli auki, oletin tietysti sen olevan vapaa. Mutta siellä istuikin pinnistelemässä joku about 2-luokkalainen tyttö, joka tuijotti mua sieltä pöntön nokasta. Meidän molempien naamalle nousi kauhee punastus, ja mua nolotti niin paljon että en edes älynnyt sulkea ovea, ja lopulta se tyttö onnistui sulkemaan oven jalallaan. Aluksi olin ihan nolona, mutta nykyisin lohduttaudun sillä, että tyttö oli taatusti tilanteesta vähintään yhtä nolautuneena.

5

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahahahah

      Joku heepo sano mulle moi mitä kuuluu sit vastasin ja se oli sille mitäs vittua sit hokasin et sil oli bluetooth kuuloke. Vitun teknologia

    • RYNTÄÄJÄ

      olin ylläksel mun perheen ja mun veljen kavereitten kans sit olin yksin saunas ja olin menos hankee mut sit mun veljen kaks kaverii oli siin tupakal ja olin rynnänny ovest ulos ja olin just kerenny tiputtaa pyyhkeen mun päältä.ETTÄ MUA NOLOTTI

    • 13weelikka

      Oltiin tänä vuonna metsäkartannolla luokkaretkellä, ja tytöillähän oli oma mökki. (poikien mökki vastapäätä.) Tulin suihkusta pyyhe ympärilläni ja lähdin terassille haukkomaan happea. Kaverini oli pöllinyt sillä aikaan puhelimen ja juossut metsän keskelle kailottamaan minun ja ihastukseni viestejä, joten lähdin juoksemaan hänen luokse, jolloin pyyhe tippui ympäriltäni ja pojat olivat juuri tulleet omalle terassilleen. Kuului naurua & viheltämistä, arvatkaan vain olinko vähän paniikissa kun ilkosillani seisoin poikien edessä kun samalla kaverini kailottaa niitä hemmetin viestejä.. Vieläkin siitä muistutellaan.

    • En unohda tätä iki

      Olin kivan suuressa kauppakeskuksessa varmaan pahimpana ruuhkapäivänä.
      Luulin näkeväni poikaystäväni ja hiivin hänen taakseen ja halasin (siis takaa päin),
      poika irrottautui otteestani ja sanoi vähän korkeammalla äänellä: "Mitä helvettiä? Irti musta!" No, mä tietysti tuijotin sitä jätkää ihan nolona ja kasvot tulipunaisena sopersin jotain että "Ööh..niin..tota kun mä luulin että oot yks toinen...", ja juoksin äkkiä livohkaan! Tää tapahtu helmikuussa:D Olen siis 13w tyttö.

    • Anonyymi

      No juovuksissa tietenkin!! Pimeässä huoneessa sänkynä oli patja!! Voi vittujen vittu, aloin silittelemään siskoani ja hän luuli puristelevansa poikakaverinsa munia! Saakeli, onneksi emme tulleet tehneeksi lapsia!! Se nyt olisi vielä puuttunut! Voi hyvät ihmiset, ottakaa huomioon että humalassa saattaa tapahtua tällaisiakin juttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8821
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1443
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1335
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1239
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1112
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    9. 46
      809
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      791
    Aihe