Mikä on noloin mokanne? Missä se sattui, miksi niin kävi ja ketkä näkivät sen? Oma noloin juttuni on varmaan se, kun olin koulussa menossa vessaan. Avasin oven, koska se oli auki, oletin tietysti sen olevan vapaa. Mutta siellä istuikin pinnistelemässä joku about 2-luokkalainen tyttö, joka tuijotti mua sieltä pöntön nokasta. Meidän molempien naamalle nousi kauhee punastus, ja mua nolotti niin paljon että en edes älynnyt sulkea ovea, ja lopulta se tyttö onnistui sulkemaan oven jalallaan. Aluksi olin ihan nolona, mutta nykyisin lohduttaudun sillä, että tyttö oli taatusti tilanteesta vähintään yhtä nolautuneena.
Noloimmat mokanne?
5
232
Vastaukset
- Ahahahah
Joku heepo sano mulle moi mitä kuuluu sit vastasin ja se oli sille mitäs vittua sit hokasin et sil oli bluetooth kuuloke. Vitun teknologia
- RYNTÄÄJÄ
olin ylläksel mun perheen ja mun veljen kavereitten kans sit olin yksin saunas ja olin menos hankee mut sit mun veljen kaks kaverii oli siin tupakal ja olin rynnänny ovest ulos ja olin just kerenny tiputtaa pyyhkeen mun päältä.ETTÄ MUA NOLOTTI
- 13weelikka
Oltiin tänä vuonna metsäkartannolla luokkaretkellä, ja tytöillähän oli oma mökki. (poikien mökki vastapäätä.) Tulin suihkusta pyyhe ympärilläni ja lähdin terassille haukkomaan happea. Kaverini oli pöllinyt sillä aikaan puhelimen ja juossut metsän keskelle kailottamaan minun ja ihastukseni viestejä, joten lähdin juoksemaan hänen luokse, jolloin pyyhe tippui ympäriltäni ja pojat olivat juuri tulleet omalle terassilleen. Kuului naurua & viheltämistä, arvatkaan vain olinko vähän paniikissa kun ilkosillani seisoin poikien edessä kun samalla kaverini kailottaa niitä hemmetin viestejä.. Vieläkin siitä muistutellaan.
- En unohda tätä iki
Olin kivan suuressa kauppakeskuksessa varmaan pahimpana ruuhkapäivänä.
Luulin näkeväni poikaystäväni ja hiivin hänen taakseen ja halasin (siis takaa päin),
poika irrottautui otteestani ja sanoi vähän korkeammalla äänellä: "Mitä helvettiä? Irti musta!" No, mä tietysti tuijotin sitä jätkää ihan nolona ja kasvot tulipunaisena sopersin jotain että "Ööh..niin..tota kun mä luulin että oot yks toinen...", ja juoksin äkkiä livohkaan! Tää tapahtu helmikuussa:D Olen siis 13w tyttö. - Anonyymi
No juovuksissa tietenkin!! Pimeässä huoneessa sänkynä oli patja!! Voi vittujen vittu, aloin silittelemään siskoani ja hän luuli puristelevansa poikakaverinsa munia! Saakeli, onneksi emme tulleet tehneeksi lapsia!! Se nyt olisi vielä puuttunut! Voi hyvät ihmiset, ottakaa huomioon että humalassa saattaa tapahtua tällaisiakin juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517