Olemme tässä Lontooseen lähdössä ja tuli mieleen että onko Englannissa olemassa samantyylistä siideri tms kulttuuria kun Suomessa? Itse en voi oluita sietää, ja olen huomannut esim. Itävallassa ja Berliinissä ollessani, että oluiden ja viinien (joita kyllä juon) lisäksi ei ole ollut siideriä vastaavaa oikein tyrkyllä.
Mitä juomaksi kun ei juo olutta?
4
287
Vastaukset
Nykyään siideriä saa täältä kaikista pubeista. Strongbow on ollut enkkujen suosikki pitkään, mutta sen rinnalle on tullut merkkejä kuten Bulmers (josta on päärynä ja omena ainakin useimmissa paikoissa). Kopparberg ja Rekordelig on myöskin vallottanut pubi maailmaa eli olet ok. Makusiiderit on siis löytäneet tiensä tänne viimeisen parin vuoden aikana!
Kannattaa tosiaankin kysyä onko hanasiidereitä tarjolla sillä usein ne ovat parempia kuin pullot ja enkuissa tehtyjä esim. Somersby ja Aspall on mun herkkuja.- matkustaja2013
Oh siellä on saatavilla parempia ja oikeita siidereitä verrattuna näihin suomalaisiin feikkilitkuihin. Suomalaiset siiderit ovat huijausta ja sekoitettu alkoholista ja mehusta, kun taas brittiläiset ovat perinteisemmällä tavalla tehtyjä. Kannattaa testata markkinoilta pienputiikkien siidereitä tai jopa ginger alea johon itse ihastuin, aitoa tavaraa ei mitään limpparisekoitusta.
- 222
Kiitos matkusta2013, kun kerroit oikeista omenoista tehdyistä siidereistä. Ne ovat täydellistä juomaa. Suomalaiset viinamehusekoitukset ovat - no, viinan ja mehun sekoituksia, eivät siidereitä.
- jorman5
222 kirjoitti:
Kiitos matkusta2013, kun kerroit oikeista omenoista tehdyistä siidereistä. Ne ovat täydellistä juomaa. Suomalaiset viinamehusekoitukset ovat - no, viinan ja mehun sekoituksia, eivät siidereitä.
MOnet on jo vastannut, mutta hyvat siiderit, oma lemppari on Aspall. Ginger beer on myos hyvaa, mutta ehka makea.
Etko tykkaa mistaan oluista vai vain lagereista? taalla kun on useampaa olut lajia, amber, ale, stout jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html4486795Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6795760Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html4203706- 823322
- 843276
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M6713214Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola4503122Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936