Mitä juomaksi kun ei juo olutta?

olut_yök

Olemme tässä Lontooseen lähdössä ja tuli mieleen että onko Englannissa olemassa samantyylistä siideri tms kulttuuria kun Suomessa? Itse en voi oluita sietää, ja olen huomannut esim. Itävallassa ja Berliinissä ollessani, että oluiden ja viinien (joita kyllä juon) lisäksi ei ole ollut siideriä vastaavaa oikein tyrkyllä.

4

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nykyään siideriä saa täältä kaikista pubeista. Strongbow on ollut enkkujen suosikki pitkään, mutta sen rinnalle on tullut merkkejä kuten Bulmers (josta on päärynä ja omena ainakin useimmissa paikoissa). Kopparberg ja Rekordelig on myöskin vallottanut pubi maailmaa eli olet ok. Makusiiderit on siis löytäneet tiensä tänne viimeisen parin vuoden aikana!

      Kannattaa tosiaankin kysyä onko hanasiidereitä tarjolla sillä usein ne ovat parempia kuin pullot ja enkuissa tehtyjä esim. Somersby ja Aspall on mun herkkuja.

    • matkustaja2013

      Oh siellä on saatavilla parempia ja oikeita siidereitä verrattuna näihin suomalaisiin feikkilitkuihin. Suomalaiset siiderit ovat huijausta ja sekoitettu alkoholista ja mehusta, kun taas brittiläiset ovat perinteisemmällä tavalla tehtyjä. Kannattaa testata markkinoilta pienputiikkien siidereitä tai jopa ginger alea johon itse ihastuin, aitoa tavaraa ei mitään limpparisekoitusta.

      • 222

        Kiitos matkusta2013, kun kerroit oikeista omenoista tehdyistä siidereistä. Ne ovat täydellistä juomaa. Suomalaiset viinamehusekoitukset ovat - no, viinan ja mehun sekoituksia, eivät siidereitä.


      • jorman5
        222 kirjoitti:

        Kiitos matkusta2013, kun kerroit oikeista omenoista tehdyistä siidereistä. Ne ovat täydellistä juomaa. Suomalaiset viinamehusekoitukset ovat - no, viinan ja mehun sekoituksia, eivät siidereitä.

        MOnet on jo vastannut, mutta hyvat siiderit, oma lemppari on Aspall. Ginger beer on myos hyvaa, mutta ehka makea.
        Etko tykkaa mistaan oluista vai vain lagereista? taalla kun on useampaa olut lajia, amber, ale, stout jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe