Kolkoimmat lauluäänet top-4

Ozzoos

1.Meiju Suvas
2.Paula Koivuniemi
3.Kari Tapio
4.Jukka Raitanen

11

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaat lauluäänet.

      1.Janne Tulkki
      2.Paula Koivuniemi
      3.Kari Tapio
      4.Jukka Raitanen

      Tusinatähtiä, heitä joita mahtuu vähintään 13 tusinaan:

      1. Juha Tapio
      2. Harri Kuokkanen
      3. Jari sillanpää
      4. Antti Tuisku

      • H, !

        Oho ! Harri Kuokkasella on aivan käsittämättömän kaunis lauluääni.


    • Tässä nää

      1. Paula Koivuniemi
      2. Suvi Teräsniska
      3. Tapani Kansa
      4. Vesa Matti Loiri

      • Greenfrogg

        Oikeesti lauluäänet !

        Kari Piironen
        Jaska Mäkynen
        Johanna Försti


    • karkeutta kerrakseen

      Kolkoin ääni on ehdottomasti Meiju Suvaksella. Niin karkea ja teräksen kylmä! SUORASTAA HIRVEÄ!

      Johanna Fröstin äänestäkään en erityisemmin pidä. Jotenkin karkea sekin.

      Paulalla on matala ääni, ja joskus se kuulostaa kolkoltakin, mutta toisissa biiseissä se taas kuulostaa iahn seksikkäältäkin,jopa lämpimältä.

      Kari Tapion ja Jukka Raitasen ääntä en sanoisi kolkoksi, vaikka matalia ääniä ovatkin.

      Jari Sillanpäällä on hyvi monipuolinen ääni, eikä missään nimessä kolkko.

      Janne Tulkin äänikään ei ole kolkko, mutta rasittavan lakoninen joka biisissä. TYMPÄISEVÄN KUULOINEN.

      Antti Tuiskun ääni on ns. normaalin iskelmälaulajan ääni, Ihan perus.

      Suvi Teräsniskan ääni on myös hyvä, eikä ollenkaan kolkko.

      Loirikin kai osaa laulaa, mutta yleensä ottaen hän vain "tulkitsee".
      Eino Leinon runoihin sävelletyt laulut hän esittää hyvin, muista en voi sanoa samaa. Sitä huohotusta ei oikein jaksa kuunnella.

      • Helmut Lokki

        Kautta-aikain upeimmat lauluäänet tässä maassa omaavat SIRKKA-LIISA KRAPINOJA-SASS, BARBARA HELSINGIUS, KEIJO MINERVA, SINIKKA, REXI, EINO VALTANEN , sekä huikea duo JARKKO ja LAURA


    • ihan niin

      Jokaisella on mielipiteensä, annettakoon se hänelle anteeksi!

    • 1. Anna Eriksson
      2. Mika Pohjonen
      3. Virve Rosti
      4. Lauri Tähkä

      • Manne vaan

        1. Tapani Kansa
        2. Kansan Tapani
        3. Tapsuliini Kansa
        4. Kansan Tapsuliini
        5-10000.... Justiinax Puupää-Lehmä-Loimaa-Liinilä


      • Manne vaan kirjoitti:

        1. Tapani Kansa
        2. Kansan Tapani
        3. Tapsuliini Kansa
        4. Kansan Tapsuliini
        5-10000.... Justiinax Puupää-Lehmä-Loimaa-Liinilä

        Tapsalla on komein, kaunein ja sielukkain lauluääni tässä maassa. NIH! Siinä on kolkkous kaukana kun Tapsa laulaa.


    • Nämä on

      Paula Koivuniemi
      Antti Huovila
      Tapani Kansa
      Vesku Loiri
      Suvi Teräsniska myöskin ällöttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe