Silmälasit Thaimaasta

Utelias kyselijä

Oletteko ostaneet? Onko sujunut ongelmitta?Onko lasien hinta siellä huomattavasti halvempi?

16

4443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissumies1964

      Ei ongelmia,puoleen hintaan ja laatuasit.

    • Verscale

      samat kokemukset ja mitä kalliimmat niin tietenkin säästö suurempi...itsellä rajattomat 2 tehot jotka maksaa täällä 500-700 euroa niin sain sieltä 240 eurolla...sangat ei ole aidot mutta linssit tehtiin Japanissa reilussa viikossa....
      2 vuotta olleet ja ensi jouluna uudet...tekevät myös näöntarkastuksen veloituksetta ja ammattitaidolla...jotenkin jäi tunne että paremmin kuin täällä,,,,ja kaupan päälle saa hyvän palvelun...sekin on täällä jo harvinaista.

    • toiminta ohje

      Mene täällä suomessa ilmaiseen näöntarkastukseen ja ota se lappu mukaan thaimaahan missä silmäsi arvot ovat, näin saat teetettyä lasit. Hinnat ovat suomen hintoihin verrattuna edullisemmat.

      • lopeta siis

        huono neuvo kun ilmainen on vain silloin kun ostat lasit ko liikkeestä...et siis voi noin tehdä ja vielä alat neuvomaan muita.....kyllä ne tekee sitten perillä sen ja ihan ilmaiseksi.......täällä on sääntö ettei saa ketään kehoittaa esim. rikokseen tai vastaavaan ja läheltä tuo jo liippaakin...ja arvaa tietääkö optikko täällä mikä sinulla on tarkoitus...häpeä ja ole antamatta typeriä neuvoja....


      • näkö on
        lopeta siis kirjoitti:

        huono neuvo kun ilmainen on vain silloin kun ostat lasit ko liikkeestä...et siis voi noin tehdä ja vielä alat neuvomaan muita.....kyllä ne tekee sitten perillä sen ja ihan ilmaiseksi.......täällä on sääntö ettei saa ketään kehoittaa esim. rikokseen tai vastaavaan ja läheltä tuo jo liippaakin...ja arvaa tietääkö optikko täällä mikä sinulla on tarkoitus...häpeä ja ole antamatta typeriä neuvoja....

        Väärin eivät tee ilmaista näöntarkistusta Taikuissa jos et osta samasta paikasta silmälaseja. Sillä lasien hintaan sisältyy se näön tarkistus.Ihan samoin kuin Suomessa. Lupasivat takuun joka toimii myös Suomessa antoivat vielä Suomalaisen osoiteen.Tosi sitä osoitetta ei löytynyt kun olisi tarvittu.Mutta onnea.


      • ilmainen näöntarkast
        lopeta siis kirjoitti:

        huono neuvo kun ilmainen on vain silloin kun ostat lasit ko liikkeestä...et siis voi noin tehdä ja vielä alat neuvomaan muita.....kyllä ne tekee sitten perillä sen ja ihan ilmaiseksi.......täällä on sääntö ettei saa ketään kehoittaa esim. rikokseen tai vastaavaan ja läheltä tuo jo liippaakin...ja arvaa tietääkö optikko täällä mikä sinulla on tarkoitus...häpeä ja ole antamatta typeriä neuvoja....

        http://www.ilmainen.tv/ilmainen-naontarkastus/

        Jaahas pilkuttaja taas jakelee väärää tietoa. Kyllä suomessa saa ilmaisen näöntarkistuksen ilman kytkykauppoja


      • hah hah hah
        lopeta siis kirjoitti:

        huono neuvo kun ilmainen on vain silloin kun ostat lasit ko liikkeestä...et siis voi noin tehdä ja vielä alat neuvomaan muita.....kyllä ne tekee sitten perillä sen ja ihan ilmaiseksi.......täällä on sääntö ettei saa ketään kehoittaa esim. rikokseen tai vastaavaan ja läheltä tuo jo liippaakin...ja arvaa tietääkö optikko täällä mikä sinulla on tarkoitus...häpeä ja ole antamatta typeriä neuvoja....

        Nyt mä repeen tämän kolmoispikkuja viljelevän jutuille. Luulee TAAS olevan asiantuntija mutta pieleen meni TAAS, ai että rikollista toimintaa jos suomessa menee ilmaiseen näöntarkastukseen eikä ostakkaan laseja. Saisi itse katsoa peiliin ja hävetä.


      • Fiksut ihmiset
        lopeta siis kirjoitti:

        huono neuvo kun ilmainen on vain silloin kun ostat lasit ko liikkeestä...et siis voi noin tehdä ja vielä alat neuvomaan muita.....kyllä ne tekee sitten perillä sen ja ihan ilmaiseksi.......täällä on sääntö ettei saa ketään kehoittaa esim. rikokseen tai vastaavaan ja läheltä tuo jo liippaakin...ja arvaa tietääkö optikko täällä mikä sinulla on tarkoitus...häpeä ja ole antamatta typeriä neuvoja....

        Sehän on nimenomaan erittäin järkevää mennä suomessa ilmaiseen näöntarkastukseen, tulee varmasti oikeanlaiset silmien arvot, ei ole kieliongelmia. Se on tärkeintä että lasit ovat juuri oikean vahvuiset. Sitten thaimaassa ostaa sangat ja lasit niin saa hyvät ja edullisemmin. Joku muu voisi hävetä näillä palstoilla...............................


      • Tiedoksi vaan
        Fiksut ihmiset kirjoitti:

        Sehän on nimenomaan erittäin järkevää mennä suomessa ilmaiseen näöntarkastukseen, tulee varmasti oikeanlaiset silmien arvot, ei ole kieliongelmia. Se on tärkeintä että lasit ovat juuri oikean vahvuiset. Sitten thaimaassa ostaa sangat ja lasit niin saa hyvät ja edullisemmin. Joku muu voisi hävetä näillä palstoilla...............................

        Millähän perustelet että vain Suomessa tulee oikeanlaiset arvot?Laitteet samaanlaisett samoin näkökyvyn tarkastus samanlainen,vai oletko sitä mieltä että vain suomalaiset osaavat tämänkin asian paremmin kuin muut kansallisuudet.Itselläni on vahvasti erilainen mielipide siitä miten suomalaisissa optikkoliikkeissä töppeksitään niin lasien huollossa kuin linssien tilaamisessakin.


      • ymmärrys
        Tiedoksi vaan kirjoitti:

        Millähän perustelet että vain Suomessa tulee oikeanlaiset arvot?Laitteet samaanlaisett samoin näkökyvyn tarkastus samanlainen,vai oletko sitä mieltä että vain suomalaiset osaavat tämänkin asian paremmin kuin muut kansallisuudet.Itselläni on vahvasti erilainen mielipide siitä miten suomalaisissa optikkoliikkeissä töppeksitään niin lasien huollossa kuin linssien tilaamisessakin.

        Näöntarkastus sujuu monelle suomalaiselle varmasti paremmin ihan suomenkielellä kuin englanniksi tai thaiksi. Sitten sen tarkistuskortin kanssa menee thaimaassa optikkoliikkeeseen. Joillekin yksinkertaisenkin asian ymmärtäminen on vaikeaa, eikö niin.


      • kmr'rkÅ
        ymmärrys kirjoitti:

        Näöntarkastus sujuu monelle suomalaiselle varmasti paremmin ihan suomenkielellä kuin englanniksi tai thaiksi. Sitten sen tarkistuskortin kanssa menee thaimaassa optikkoliikkeeseen. Joillekin yksinkertaisenkin asian ymmärtäminen on vaikeaa, eikö niin.

        Kyllä,oikeassa olet. Varsinkin kun laseista löytyy prismaa ja semmoista että ei ihan simppeli homma ole.


      • Thaimään
        lopeta siis kirjoitti:

        huono neuvo kun ilmainen on vain silloin kun ostat lasit ko liikkeestä...et siis voi noin tehdä ja vielä alat neuvomaan muita.....kyllä ne tekee sitten perillä sen ja ihan ilmaiseksi.......täällä on sääntö ettei saa ketään kehoittaa esim. rikokseen tai vastaavaan ja läheltä tuo jo liippaakin...ja arvaa tietääkö optikko täällä mikä sinulla on tarkoitus...häpeä ja ole antamatta typeriä neuvoja....

        Horoelina taas vauhdissa


    • Tiedoksi vaan

      Olen ostanut 3 silmälasit Thaimaasta eikä ole ollut mitään moittimista laatu todella hyvä,viimeksi otin lasit Khao Lakista v.12 titaaninikehykset jotka ovat Tanskalaiset karkaistut kaksiteholinssit jotka tummuvat aurinkossa hinta 330 euroa saamanlaiset Suomessa n. 600-700 euroa. Phuketissa sijaitsee Karon Beahilla liikenneympyrästä muutama sata metriä Patong Beachille päin Brillit optical liikkeen laseilla on takuu suomessa otin sieltä v.11 ensimmiset titaanikehykset ja samanlaiseet linssit kuin edellä kerroin hinta 360 e,kaikki lasit mitä olen ottanut niin nuo liikkkeet eivät ole aivan halvimmasta päästä mutta laatu on ollut hyvä ja lasit ovat kestäneet normaalia käyttöä.Tuosta Brillit opticalista vielä sen verran naispuolinnen optikko puhuu kohtuu hyvää suomea jos epäilee ettei asiat englannilla hoidu,tuo takuu toimii hyvin suomessa on omakohtaista kokemusta, osto kuitissahan on teksti takuu Suomessa ja numero perässä mihin voi soittaa,Sattui että viime syksynä astuin aamulla lasien päälle kun olivat tipahtaneet yöpöydältä jolloin toinen sanka murtui, no soitin numeroon henkilö joka vastasi puhelimeen sanoi minulle kun kuulli että matkustan joulukuussa Thaimaaseen että Phuketin liikkestä tuovat uudet sangat minulle Khao Lakiin normaalisti sangat olisi pitänyt Tilata Thaimaasta Tampereelle ja vaihtaa siellä missä tämä henkilö vakituisesti asuu.Kaikista parasta oli että loman eka viikolla sain sähköpostiviestin puhelimeen ja pyydettin vahvistamaan olenko eka viikon sunnuntaina tavoitetavissa hotellin respassa, kun vastasin viestiin ja sanoin olevaani paikalla niin Phuketin Brillit liikkeen optikko tulii sunnuntaina Khao Lakiin hotellin respaan ja vaihtoi molemmat sangat, kun kysyin mitä tämä lysti maksaa niin nainen vastasi ettei mitään menee takuseen olisin tarjonnut kahvit tai janojuomat mutta hän vastaisi kohteliaasti ettei tarvitse,mitenhän olisi onnistunut Suomessa eikä Thaimaassa kaikki kuseta vaikka tietyt tyypit näillä sivuilla sitä hyvin hanakasti inttävätkin.

    • mrsmatkaaja

      Monet lasit on hankittu ja myös aurinkolasit vahvuuksilla. Monitehoja, lukulaseja, kaukolaseja. Ei koskaan mitään valittamista. Otan aina myös linssit hyviksi todettuihin kehyksiin. Postitus Suomeen 5 euroa, jos ei ehdi saada mukaan.

    • Sokkee

      Yhdet ostin Pattayalta...liikkeessä piti olla joku suomalainen myyjä...no ei just silloin tietenkään mutta puhelimella saatiin myyjä kiinni...oli ties missä. Epäselvää ....
      Ei enää..

      • liisa4

        Olen ostanut Thaimaasta varmaan kymmenet silmälasit ja muutamat aurinkolasitkin. Kaikki ovat onnistuneet erittäin hyvin. Ei tarvitse olla edes suomesta vahvuuskorttia. Siellä katsovat jo laseista vahvuuden ja lisäksi tarkastavat, kuten Suomessakin. Olen ostanut merkkilasejakin esim.Miu Miu ja Vogue ja ovat olleet ihan aitoja. Ne ovatkin liikkeessä lasikaapissa lukon takana.Olen lähdössä Thaimaan Phuketille 20.11.2017 ja aion ostaa taas lasit. Minulla on moniteholasit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe