mitä ootte mieltä? jos ette oo kokeillu minecraft koneella ni tästä voi ladata: http://uppit.com/l4ohb0k5nvwn/Minecraft_launcher.rar
Vastaukset 3
- jusup
mite vaihetaa skinii crackis?
- JonneGet A L.I.F.E
Ei voi. Jonne eikai 20e oo liian paha?
- MinecraftBEASTGAME
Itse omistan pc:n ja Xboxin Minecraftin. Ja vaikka tykkään pelata pelejä enemmän Xboxilla omasta mielestäni tietokoneella Minecraft on parempi varmaankin noiden päivitysten takia. Juurihan tuli hevoset peeseen mineen ja ne on eeppisiä. Edes viidakkoja ei näy boxin minessä. Mutta jos hankitte Xboxin tai jos hankitte sille jotain peliä, niin suosittelen ostamaan sille Minecraftin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni62892- 76865
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 49539
- 42531