Vältä tätä vuokranantajaa!

vuokralainen

Voisin suositella useita hyviä vuokranantajia, mutta on vain yksi, jota todellaakaan en suosittele kenellekään. Tämä eläkeiässä oleva kahjo vetää vaatimuksissaan aivan omaa linjaa. Hän muunmuassa vaati yli 20 vuotta vanhan jääkaapin yhden muovihyllyn rikkoonnuttua vuokralaista ostamaan uuden jääkaappi-pakastimen! Lisäksi hän halusi vuokralaisen maalaamaan ulko-oven kynnyksen, kun siitä oli maali hilseillyt. Vaatimuslista on ääretön, esim. noin 40 vuotta vanhassa ammeessa olevan jäljen korjaamista. Lisäksi hän tekee vuokrasopimuksia, jossa määritellään lain vastaisesti asukkaalle korvausvelvollisuus koneisiin, jotka ovat tietenkin vuokranantajan vastuulla. Hän siis koittaa kaikkea mahdollista, mutta eihän nuo mene läpi kuin kokemattomalta vuokralaiselta.
Nyt tämä sekopää on vuokraamassa asuntoa ainakin Punavuorenkatu 23:ssa. Älkää vuokratko tältä kaverilta mitään!

7

2641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huulettörröllään?

      Voin sanoa samoin; välttäkää asuntoja, joissa toiset vuokralaiset pitävät asuntoaan verstaana, liiterinä, moottorikäyttöisten ajoneuvojen ja muiden koneiden varastona. Varokaa näitä yöeläjiä ja sellaisia, jotka etsivät näitä ns. porsaanreikiä huoneenvuokralaeista. Yö on hyvää aikaa tehdä businesta. On helvetetillistä asua tällaisten tyrannien naapurina, kun menee yö- ja päivärauha, kun jopa Joensuun kodit isännöitsijät eivät näköjään mahda mitään tällaisille lakien tulkitsijoille. Huoneenvuokralaithan eivätä määrittele, saako vuokra-asuntoa käyttää edellä mainittuihin asumistapoihin "oman elannon hankkimisen nimissä". Näillä "köyhillä" on autot, asuntovaunut, veneet ja monet moottori, mopot, moottorikelkat jne. eivätkä he jaksa tai osaa kävellä.
      Vuokra-.asunnoista on nyt tulossa pelkkien häirikköjen asumisoikeutta. Missä normaalit vuokra-asunnot meille, jotka haluamme elää normaalia elämää? Muutoksia huoneenvuokralakeihin näiltä osin, muutoin menee loputkin hermot ja terveys. Tai se on jo mennyt oman tyranninaapurini myötä. Varastot ovat sitä varten, että sinne viedään ne kamat, jotka eivät kuulu asunnon sisälle. Miesten harrastavat "puhdetyöt" eli sahaus, takominen, myyntiin tarkoitettu kalankäsittely jne. eivät ole normaalia asumista. PISTE!

      • viljo4

        Jos olet eläkkeellä niin Lappeenrannan Asuntopalvelusssa on hyvä asunto!


    • viljo4

      XXX ilmoittaa vuokrattavanatarjonnassaan tupakeittiön keittiönä.

    • hanneli4

      Uh, ihan varmana sama jamppa oli munkin vuokranantajana mainitussa osoitteessa joskus vuosia sitten. Sekopää äijä joka jostain kummasta sydämistyi ja alkoi väittämään että mulla on vuokria maksamatta. Veipä jopa oikeuteen asti olemattomat velat, ja kun sieltä tuli päätös mun hyväksi niin ei enää muuta keksinyt kuin värvätä kaverinsa herra kiinteistövälittäjän muka-myymään asuntoa jossa asuin (joka nähtävästi edelleen vuosien jälkeen on "myymättä". Tästä alkoi ihan kunnon sekoilu jonka aikana herra Y.L. saattoi pamahtaa 22 jälkeen illalla kotiini omilla avaimilla kun olin jo nukkumassa, eikä suostunut poistumaan edes siksi aikaa että saan vaatetta päälle. Toki nää yölliset vierailut suoritettiin myös aina kännissä, ja aina vaadittiin yhtä ja samaa paperia allekirjoitettavaksi. Lopulta muutin itse pois kun en enää kestänyt tätä papparaista.

    • en vuokraa

      Vuokralainen vuokrasi huoneen pelkästään. wc ja kh käytävällä. ei asunut kuin 5 yötä. huone toimi 2kk varastona ainakin 50 banaanilaatikoa. sitten ns. siivosi en tiedä millä mutta haju niin kauhea että piti pistää uusiksi.nyt hakee korvausta , itse kyllä lähti ja rikkoi määrä-aikaisen vuokrasopimuksen. ei kulemma tiedä onko niillä eroa.

    • Penajatoinenkin

      Punavuorenkatu 23 on just se taloyhtiö, joka on niin huonossa maineessa, että...sentään. Huoria ja Tallinnan tyttöjä, hulluja vuokraisäntiä. Huonomaineinen taloyhtiö, johon en muuttaisi.

    • Anonyymi

      Hyvinkää keskusta, Jörn Donner katu ok kaksio. Apulannan Wirtanen.. Ns. yleinen nainen majoittaa paperittomia ja ties ketä muita asunnon yläpuolella. Toissapäivänä joku tapettiin naapurissa. Kortonkeja lojuu pihanurmella kun viet roskia. Äänihaitatkin yläpuolelta voitte arvata. Isännöitsijää ei luonnollisesti kiinnosta ja on huolimaton valitusten suhteen. Älä tuhlaa elämääsi tässä asunnossa päivääkään! Mukava vuokranantaja, kunnes.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe