Hyviä vinkkejä 50+ ihmisille

mitens sukat?

jaa ne toisillekin!

Minä sunnuntaina valittelin tyttären pojalleni (5v) selkäkipuani ja kerroin jalkojen pesun ja sukkien laiton olevan nyt tosi vaikeaa. Pienellä miehellä oli helppo neuvo vaivaan. "tee niin kuin isi, aina kun äiti sanoo että isin jalat haisee niin isi menee pöntölle istumaan ja lukemaan Akua, samalla se uittaa jalkojaan pesuvadissa missä on hyvän hajuista vettä. Äiti sanoo että isi lyö kolme kärpästä yhdellä istunnolla"

3

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tässä mitään. 50 v sitten ostamani urheilusukat ovat kutistuneet vuosien kuluessa kesäsukiksi sopivaan kokoon. Muutaman vuoden niillä vielä pärjään.
      Yhtä hyviä ei enää valmisteta, tarkoituksella, mutta osaamista siis olisi. Kuitenkin tehdään vain sutta ja sekundaa. Niin sukista kuin kahvisuodattimen telineistäkin. Niitten vanhat mallit toimivat, nykyiset mallit ovat valmista kaatopaikkakamaa.

      Sukkien ympärillä on yleensä kengät. Käytin 30 v turvakenkiä yhtiön osallistuessa kustannuksiin. Sievin Jalkineen ja Jalaksen tuotteita. Samaa roskaa molemmat. Pohjat murenevat itsekseen ja mahdolliset vetoketjut rikkoutuvat jo uusina.
      Pitää löytää uusi valmistaja, joka tekisi edes lähes kunnollista tavaraa.
      Vaan kun ei kukaan Suomessa uskalla. Joku kartelli kieltää ja tuhoaa sellaisen yrittäjän.

    • Expimot

      Aidilläni (78v) tuli selkä niin kipeäksi että kaikki liikkuminen piti tehdä kuin hidastetussa filmissä. Myös istuutuminen ja ylösnousu olivat niin kivuliaita että eivät onnistuneet ilman itkua. Ei suostunut lääkäriin, vaan "katotaan nyt yön yli".

      Seuraavana aamuna tullessani paikalle, oli äiti siivoamassa. Kurotteli pölyjä ylhäältä ja alhaalta ilman merkkiäkään selkäkivusta. Oli kuulemma illalla ennen nukkumaan käyntiä nostanut jalan WC:n käsienpesualtaaseen pestäkseen sen kun selkä oli naksahtanut ja kipu kadonnut. Kun ihmettelin miksi hän kipeällä selällä keksi ryhtyä nostelemaan noin jalkojaan, totesi äiti että ainahan hän on pessyt jalat ennen nukkumaan menoa.


      Toinen tapaus jossa miehen logiikkani oli koetuksella.

      Vaimo istui sohvalla ja käsin väänsi toista jalkaansa niin että pottuvarvas lähestyi jo leukaa. Tuntui kuulemma jalassa kipua kun teki näin. Tunsin että minun kuului sanoa jotain koska olin kuulevinani kysymysmerkin vaimon lauseessa. Olin jo kysyä että sattuuko enemmän jos väännät vielä pitemmälle? mutta sanoin kuitenkin että onhan se kipu ikävää, mutta miksi sitä jalkaa tarvitsee vääntää tuolla tavalla? Ei kuulemma tarvitsekaan, kunhan totesi sen sattuvan.

    • Expimot

      Niin ja ne vinkit...

      Jos selkäsi on kipeä, kokeile nostella jalkojasi epätavallisiin paikkoihin ja mahdollisimman korkealle.

      Jos taasen tunnet jalassasi kipua, tarkista ensin että et ole itse vääntänyt sitä luonnottomaan asentoon. Jos olet, palauta asento luonnolliseksi ja kuulostele poistuiko kipu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe