moikka! Mulle synty pikkusisko, ja nimi on Helmi... tahtoisin kutsua häntä lempinimellä... ehdotuksia?
Vastaukset 12
- dsew
auttakaaa
- tarviiko?
Vauvalle voi olla hellittelynimenä vaikka Hemppu joka sitten ajan mittaan voi jäädä pois käytöstä. Helmi on niin kaunis ja sointuva ettei sitä tarvitse muutella.
- sibyllavon
Oon Helmi ja mua on kutsuttu pärlaniksi, pöllöksi, helmiinaksi, miinaksi
- sibyllavon
Oon Helmi ja mua on kutsuttu pärlaniksi, pöllöksi, helmiinaksi, miinaksi
- 13+7
Sukulaistyttö on Helmi ja häntä kutsutaan usein Hempaksi, joskus myös Hemuliksi. Isoveli keksi aika herttaisen lempinimen: Helmi Helmiäinen.
- Noora Maria
Helmikki
Helinä
Mimmi - enomistaoikeinlempinimiä
Varmaan hieman myöhäistä vastata, mutta tässä pari (oma nimeni on siis Helmi). Helmi on jo muutenkin lyhyt nimi, joten siitä vaikeampi tehdä lempinimiä. Yleensä pitkistä nimistä tulee helpommin lempinimiä. Tässä pari lempinimeäni (yleensä äidin kutsumana, koska niinkuin sanoin, Helmi on jo lyhyt nimi itsessään) ja laitoin vielä siihen järjestykseen kuinka paljon näitä lempinimiä käytetään:
Hempukka
Helmikelmi
Helminkäinen
Hemuli - Vanhaketju
Elmi
Mimi
Lime - 21341234
Huora
- Anonyymi
Tollanen ei ole okei!
- Mobbby
Hempuusa, Hembe, Hempuli, Helpura...
- Heluna-Kuula
Hellu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591071
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52730- 67707
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti328694Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8682Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35632Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540