moikka! Mulle synty pikkusisko, ja nimi on Helmi... tahtoisin kutsua häntä lempinimellä... ehdotuksia?
Lempinimi? Helppii
11
3585
Vastaukset
- dsew
auttakaaa
- tarviiko?
Vauvalle voi olla hellittelynimenä vaikka Hemppu joka sitten ajan mittaan voi jäädä pois käytöstä. Helmi on niin kaunis ja sointuva ettei sitä tarvitse muutella.
- sibyllavon
Oon Helmi ja mua on kutsuttu pärlaniksi, pöllöksi, helmiinaksi, miinaksi
- sibyllavon
Oon Helmi ja mua on kutsuttu pärlaniksi, pöllöksi, helmiinaksi, miinaksi
- 13+7
Sukulaistyttö on Helmi ja häntä kutsutaan usein Hempaksi, joskus myös Hemuliksi. Isoveli keksi aika herttaisen lempinimen: Helmi Helmiäinen.
- Noora Maria
Helmikki
Helinä
Mimmi - enomistaoikeinlempinimiä
Varmaan hieman myöhäistä vastata, mutta tässä pari (oma nimeni on siis Helmi). Helmi on jo muutenkin lyhyt nimi, joten siitä vaikeampi tehdä lempinimiä. Yleensä pitkistä nimistä tulee helpommin lempinimiä. Tässä pari lempinimeäni (yleensä äidin kutsumana, koska niinkuin sanoin, Helmi on jo lyhyt nimi itsessään) ja laitoin vielä siihen järjestykseen kuinka paljon näitä lempinimiä käytetään:
Hempukka
Helmikelmi
Helminkäinen
Hemuli - Vanhaketju
Elmi
Mimi
Lime - 21341234
Huora
- Mobbby
Hempuusa, Hembe, Hempuli, Helpura...
- Heluna-Kuula
Hellu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949