..sano isälles jott maksaa velkasa,ei kannata luottaa puheisii....
pika vippi
16
1062
Vastaukset
- Anonyymi
Paletissa viemäri umpitukossa ja putkesta löytyi järjettömän kokoinen jööti joka on lähetetty tutkittavaksi kun ei tiietä että voiko niin valtava jööti edes olla ihmisestä.
- Anonyymi
Kyllä jööti aivan ihmisestä tullutta tavaraa oli. Se onkin sitten eri asia kenen paikat ovat kokoluokassa venevaja. Vai taitaapa tuon moni tietääkkin. Ei sellaseen kuntoon mene ilman jatkuvaa jyystöä.
- Anonyymi
Nordeako siellä perii saataviaan.
- Anonyymi
Jos se jööti onkin sinulta ?? No ootellaan tutk.tulosta .
- Anonyymi
ON se kumma !olen saman velan maksanut jo kolmeen kertaan........
Pidä siitä muistisairaasta isästäsi parempaa huolta.
Shell. kotijoukot ilmoitaa pian konkursiin koko velan jolloin maksetut velka kääntyy saataviksi. - Anonyymi
Että tällassii asioita tääl hoijetaan ????
- Anonyymi
Kysytkö sitä oikeusaputoimiston asiakkaana?!
- Anonyymi
En ! Olen itseni ylläpitäjä asiassa, kuin asiassa ,en tarvii sellasii toimistoja.
- Anonyymi
Varattomina sitä olla.Heti kun tullaan varalliseksi niin ollaan itsensä ylläpitäjää.
"Että tällassii asioita tääl hoijetaan????"
- Anonyymi
Näin on ja kun ei lainaa kellekkään ,takaisin ei tartte pyydellä .Yksinkertaista !
- Anonyymi
Saatat olla itse oppinut,kertaaleen käynyt oikeusaputoimiston asiakas.
Toinen kerta jo maksaa,oikeusaputoimistossakin asiakaana.
pika/vippi.
- Anonyymi
Tuota mikä on oikeusaputoimisto?? Ei mitään hajua kyseisestä istituutiosta ole, mut kai se auttaa joitain tarvittaessa ? ,niinkuin muutkin ,kelat ym toimistot. Hyvä ,kun en ole tarttenut vielä , KAupast saa ruokaa ,apteekeist lääkkeitä ja silleen ,saunas tulee hiki, no suihku auttaa siihen ! Ja näinpoispäin .
- Anonyymi
K-kaupasta pika vippi? Vanhemmat käyvät seuraavat 20 vuotta lyhentämässä kuukausittain
1000 eurolla ruokalaskua,perinnönjaossa sitten "Lisä vipit"!Kelan toimeentulo luukulta loput
pika vipit lääkeisiin ! Saunaan sähölaskun/Vesilaskun voinee maksattaa myös kuntalaisilla.
- Anonyymi
jaaha vai silviisiin
nyt alkaa koko kylän kumoon piereminen - Anonyymi
Lopeta jo tuo joutava hössötys ,jus mies olet .Miehenkuvat taas ovat asia erikseen !
- Anonyymi
ulosteenheitin on ladattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751