Joo olis tarkotus hankkia Rc-auto mieluiten kyosho(aikaisemmin ollut jotain nikkoja). Mikä malli, akku ja laturi? Kaikkien yhteis hintahaarukka jotain 200€-300€.
Tarkoitus olisi ajella mökillä hiekkätiellä ja maastossakin vähän. Kotona asvaltilla ja nurmikolla... Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Mikä olisi paras auto?
6
327
Vastaukset
- RC-mies-43-v
Eli sähköauto on kiikarissa? Ostin joku aika sitten Kyosho Inferno sähköauton. LiPo akku on välttämättömyys, kahden kennon akulla pääsee lujaa varsinkin jos Nikkoon vertaa, kolmen kennon akulla vielä lujempaa. Sähköautojen kohdalla, mieti ajatko mahd. märässä paikassa. Nykyinen Inferno ei kestä vettä. Kerran sen kastelin niin että meno hyytyi, pelästyin hajoittaneeni virtaohjaimen joka on kallis osa (muistaakseni 100 euroa) mutta se lähti liikkeelle kuivuttuaan.
Tuossa infernossani on muuten tuo virtaohjain ollut heikko. Ensimmäinen hajosi itsekseen ja meni takuuseen, toinen hajosi takuun ulkopuolella ja piti maksaa itse, mutta tämä kolmas on fyysisesti aika jämäkän oloinen eli ovat varmaan parantaneet laatua. Muuten Kyosho tuntuu hyvältä merkiltä, johon saa myös varaosia, joka on tärkeää koska tulet hajoittamaan autosi vielä. Korjaus on osa tätä harrastusta. - kokemusta löytyy
kyosho dbx ve 2.0 varmaan paras vaihtoehto.tehoa löytyy(jopa liikaa) ja ei vettä säikähdä.
- jep20
Scorpion xxl vois myös toimia. Se on vesitiivis mutta takaveto jos olit nelivetoa etsimässä.
- tekno rc1
Hanki enemmän rahaa tuolla ei saa mitään.
- aloittelija313
en varsinaiseti tiä mut suosittelen ekana sähkö autoo koska se on kuitenki vähä sellanen rauhallisempi ku polttis itellä on sellanen sähkö mut teho akkua käytän parempi moottori tarkotettu teho akuille ja sit parempi nopeuden säädin koska vanha sulas... ei kestäny.
- Omistanrcautoja
Kyosho DB tai Traxxas bandit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514