Acer Aspire V5-531 15.6"

Kannettavatyttö

Olen hankkimassa uutta kannettavaa, koska edellinen koneeni (Acer Aspire, vanha kone jota ei edes enää myydä) alkaa olemaan tiensä päässä. Haluaisin pysyä Acerissa, koska meillä on kaikki koneet juurikin aina olleet Acereita ja ovat toimineet TODELLA hyvin (en siis haluaisi mitään Acerin paskaksi haukkumista tänne). Kestääkö tuo esim. The Sims 3'sen pelaamista kauhean paljon? Koulutyöt, mm. Powerpointit jne.? Nettisurffailu ja kuvien muokkaus samaan aikaan? :)

Kiitos avusta jo valmiiksi. :)

8

1940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

En ole mikään ekspertti näissä, mutta voin koittaa neuvoa :) Kerrohan mitkä näytönohjaimet ja prosessorit siinä on, pelkkä koneen merkki ei riitä kertomaan pelittääkö Sims 3 siinä vai ei. Ram-muístin määrä pitäis olla vähintään 4gb ja kiintolevyn muistin vähintään 500gb.

• Kannettavatyttö
    • netanttila

Kantsii kurkistaa myös netanttilasta, jos sieltä löytyis hyviä tarjouksia Acer Aspiren koneisiin :) Myös cdon:sta ja muista nettikaupoista voi löytyä hyviä tarjouksia.

Tuon sinun ehdottoman koneen näytönohjaimella pitäis varmaan onnistua pelaaminen ihan ok hyvin, mutta ei "korkealla tasolla".
      Sims 3 vaatii prosessorin GHz:lta 2.2, ja tuossa Acer Aspiressa on 1.5. En tiedä täysin mitenkä vaikuttaa pelaamiseen, uskoisin kuitenkin että nopeuteen :D

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/tietokoneet-ja-tabletit/aspire-v3-771g-i3-w8-2856201--malli 499.90e
      Tämän Acerin pitäisi pyörittää Sims 3 paremmin, ainakin prosessori ja näytönohjain ovat tuplasti paremmat kuin tuossa Gigantin. Tämäkään ei välttämättä aivan huippu asetuksilla pyöritä Sims 3:sta, mutta paremmin kuin tuo gigantin.

• Kannettavatyttö

Tuo pelaaminen ei kumminkaan ole välttämättömyys - meillä on kuitenkin pöytäkone (jossa tosin jotain pieniä onglemia) jolla saan pelattua jos sille päälle satun. Muuten tuo Acer Aspire V5 vaikuttaa minun tarpeisiin ihan sopivalta. :)

• Aspire.........

Kannattaa ehkä se sitten hommata jos siltä tuntuuu. Itse en hommaisi Acerin Aspirea mistään hinnasta, samaan hintaan kun saa paljon parempaa laatua ja vielä paremmalla takuulla jos muu merkki vaan käy.

• Itse en ostaisi sellaista konetta, jossa olisi vain 12 kk takuu. KAnnettavassa kannattaa olla vähintään 24 kk takuu. Etenkin kun Acerista on kyse.

• Kannettavatyttö

Minulle ostettiin HP Pavilion Sleekbook 15-B107 .... :)

• Ostinpa tällaisen Acer Aspire V5 ja myymälässä oli kova kiire, niin eivät ehtineet asentaa mitään koneeseen.

Ongelma on nyt se ettei kone käynnisty !
      Piuhassa on ollut muutaman tunnin ja jos kokeilen käynnistää niin nuo valot syttyy ja hurahdus kuuluu muttei muuta. Näyttö pimeenä ..

Ohjeissa ei mitään aloittelijan askel askeleella toimintaa joten hieman hukassa.

Nyt sais ennen itkupotkuraivarin syntymistä kertoo onko tuo toosa heti rikki ?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3447
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3153
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      220
      2709
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2289
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1626
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1456
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1341
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13