tietääkö kukaan, onko olemassa jotain etikettiä sille että kaason pitäisi aina olla nainen ja bestmanin mies? jos vaikka morsiamen paras ystävä/kaasoehdokas sattuu olemaan miespuolinen? vai puhutaanko silloin morsiamen bestmanista? :)
voiko kaaso olla mies tai bestman nainen?
7
7159
Vastaukset
- Jonna
Voi olla myös mies..
- ja...
sulhasenkin ehtii vielä vaihtaa paria viikkoa ennen häitä jos löytää paremman.
- ttt
vähän noloa olla miehen kaasona? Kannattais miettiä vähän ennenkuin meet ystävääsi tuohon hommaan kysymään?
- December's Bride
Muutama vuosi sitten oli pienissä serkkuni häissä bestman/autokuski, vaikka nainen olenkin! Pitihän sitä jonkun pitää sulhanen kuosissa ennen vihkimistä! :-) Meidän suvussa tämä oli ihan normaalia...kaikki "normaali" onkin sitten hieman outoa :-) heh!
- pupu84
menin itse naimisiin viime talvena ja minulla oli kaksi naispuolista kaasoa ja miehelläni oli bestwoman. mieheni parsas ystävä on nainen, niin se oli loogisin valinta. saatiin varmistusta vielä jostain etikketti oppaasta että se on ok, vaikka niillä etiketeillä ei enää nykypäivänä ole niin suurta numeroa.
- Ninnuli
Minulle taitaa käydä niin että reippaana ihmisenä joka haluaa asioiden hoituvan kerralla kuntoon taidan ottaa "kaasoiksi" pari kaveria miehen puolelta. Nimitän miestä kyllä bestmaniksi.
- must tuli just
Paras ystävä...siinä eo paljon tolle sukupuolelle jätetä roolia
itse meinaan sain kaasoksi juuri kutsun ja koska kaikki muut on pa eikä tuupovaaras oo ystäviä niin minusta tuli nyt sitten mies kaaso ja miksi ei tulisi
ystävä on ystävä ja menisin vaikka joutuisin viel pukeutumaan mekoonkin
ja tolle yhdelle pällille niin bestman=miehen
kaaso=naisen
mut sää varmaan sanot enoaskin tädiks?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882