Harrastetaanko tällä palstalla koskaan asiallista keskustelua? Kun lukee näitä juttuja, harva ottaa asiallisesti kantaa hyvinkin asialliseen aloitteeseen . Kyllä ymmärrän, että huumoria välillä pitää ollakin. Mutta kun täällä ei enään puhuta kuin siitä ja sen puutteesta tai kestävyydestä. Sellaisiako me 50v. olemme?
Mitä järkeä ?
20
1379
Vastaukset
- tytteli
olen ihmetellyt?Olis kiva kirjoitella jostain tavallisista asioista mutta kun ei ihmisiä kiinnosta muu kuin sexi,saamiset ja panemiset.Pöh!Ja muka ollaan aikuisia,väärä palsta...
- Tytteli
No onpa jollain hauskaa, kun on ottanut mun nimimerkin. Jos tämä on puhdas edehdys, ei se mitään. Mutta jos teit tään tahallaan, niin tosi huono vitsi.
- se"väärä"tytteli
Tytteli kirjoitti:
No onpa jollain hauskaa, kun on ottanut mun nimimerkin. Jos tämä on puhdas edehdys, ei se mitään. Mutta jos teit tään tahallaan, niin tosi huono vitsi.
oli puhdas erehdys,sorry,mun veli sanoi mua aina lapsena tytteliksi ja se vaan tuli mieleen,otan toisen...kirjoitellen
- Rainer
Tytteli kirjoitti:
Kukaan, joka tätä foorumia on vähänkään pidempään seurannut, ei voinut tulla siihen käsitykseen, että kirjoitus olisi ollut sinun kirjoittamasi.
- Tytteli
Rainer kirjoitti:
Kukaan, joka tätä foorumia on vähänkään pidempään seurannut, ei voinut tulla siihen käsitykseen, että kirjoitus olisi ollut sinun kirjoittamasi.
Hyvää huomenta Rainer :=)). Mistä tiedät vaikka olisinkin? Eihän täällä kukaan tiedä kuka nimimerkin takana aina on. Niitähän voi vaihdella :=).
Muuten. Osaan kirjoittaa asiaakin jos sille päälle satun. Ja on sitä silloin tällöin tällä palstalla tullut tehtyäkin. Vaikka ei ehkä minusta uskoiskaan. - Rainer
Tytteli kirjoitti:
Hyvää huomenta Rainer :=)). Mistä tiedät vaikka olisinkin? Eihän täällä kukaan tiedä kuka nimimerkin takana aina on. Niitähän voi vaihdella :=).
Muuten. Osaan kirjoittaa asiaakin jos sille päälle satun. Ja on sitä silloin tällöin tällä palstalla tullut tehtyäkin. Vaikka ei ehkä minusta uskoiskaan.Oma ajatteluni lähti siitä, että nikki Tytteli on yleensä ensimmäisenä vastaamassa täällä näiden vonkaajien vonkailuihin. Vai onko asialla joku muu tai jotkut muut nikilläsi?
Kun taas tämä vahingossa nikilläsi kirjoittanut ilmaisi mielipiteensä vonkaamisesta sanalla PÖH, ihmetellen samalla palstan pano- ja vonkukulttuuria.
Itse henkilöön täällä on mahdotonta ottaa kantaa, tai hänestä vetää johtopäätöstä, mutta johdonmukaisesti samoin kirjoittavan nikin kirjoituksista käsityksen voi muodostaa. - Tytteli
Rainer kirjoitti:
Oma ajatteluni lähti siitä, että nikki Tytteli on yleensä ensimmäisenä vastaamassa täällä näiden vonkaajien vonkailuihin. Vai onko asialla joku muu tai jotkut muut nikilläsi?
Kun taas tämä vahingossa nikilläsi kirjoittanut ilmaisi mielipiteensä vonkaamisesta sanalla PÖH, ihmetellen samalla palstan pano- ja vonkukulttuuria.
Itse henkilöön täällä on mahdotonta ottaa kantaa, tai hänestä vetää johtopäätöstä, mutta johdonmukaisesti samoin kirjoittavan nikin kirjoituksista käsityksen voi muodostaa.Ei ole tosiaan kukaan muu mun nikillä kirjoittanut ja arvaa jos tekee sen, heti ärähdän :). Varmaan se on näin, kun tällä palstalla lueskelee aikansa näitä juttuja, voi varmaan vähän arvailla kuka vois olla kirjoituksen takana, vaikka kirjoittas eri nimimerkillä.
- Rainer
Tytteli kirjoitti:
Ei ole tosiaan kukaan muu mun nikillä kirjoittanut ja arvaa jos tekee sen, heti ärähdän :). Varmaan se on näin, kun tällä palstalla lueskelee aikansa näitä juttuja, voi varmaan vähän arvailla kuka vois olla kirjoituksen takana, vaikka kirjoittas eri nimimerkillä.
Sää nyt oot ihme mimmi kun et provosoidu vaikka kuinka provosois! =)
- tytteli
Tytteli kirjoitti:
No onpa jollain hauskaa, kun on ottanut mun nimimerkin. Jos tämä on puhdas edehdys, ei se mitään. Mutta jos teit tään tahallaan, niin tosi huono vitsi......minusta tämä on sinulta huono vitsi,,,ei se sinun nimimerkki voi olla kun tytteliä on satoja suomessa,,,olet aika yksinkertainen,,,,
- oikea Tytteli
tytteli kirjoitti:
No onpa jollain hauskaa, kun on ottanut mun nimimerkin. Jos tämä on puhdas edehdys, ei se mitään. Mutta jos teit tään tahallaan, niin tosi huono vitsi......minusta tämä on sinulta huono vitsi,,,ei se sinun nimimerkki voi olla kun tytteliä on satoja suomessa,,,olet aika yksinkertainen,,,,
Varmaan oon yksinkertainen. Mutta vielä yksinkertaisemmalle en viitsi edes vastata :=).
- rukoilijasirkkaN
tytteli kirjoitti:
se on semmonen juttu että kun palstoilla ei tartte rekisteröityä niin kuka vaan voi ottaa minkä nikin vaan... ei sitä tarvitse yrittää rekisteröidä! Sen takia voi olla vaikka kymmenen tytteliä tai tätteliä tai mitä vaan, ei siitä tarvii herneitä nenään ottaa, puhdas vahinko eikä ees sitäkään. Kun kerran voi olla satoja Suomessa, niin miksi sinäkään sitten älähdät, ei voi olla sinunkaan nikki.. höllää vähän.
- Tytteli
rukoilijasirkkaN kirjoitti:
se on semmonen juttu että kun palstoilla ei tartte rekisteröityä niin kuka vaan voi ottaa minkä nikin vaan... ei sitä tarvitse yrittää rekisteröidä! Sen takia voi olla vaikka kymmenen tytteliä tai tätteliä tai mitä vaan, ei siitä tarvii herneitä nenään ottaa, puhdas vahinko eikä ees sitäkään. Kun kerran voi olla satoja Suomessa, niin miksi sinäkään sitten älähdät, ei voi olla sinunkaan nikki.. höllää vähän.
Saattaapi olla että joku on lukenut kommenttini virtuaaliloukkauksista ja huomasi, että nytpä kerrankin pääsee loukkaamaan jotain . Mutta täytyy jättää tällaiset omaan arvoonsa.
Tytteli nimimerkki näyttäis olevan suosittu. Pitäis varmaan vaihtaa.
Itselläni on kyllä aina tapana selata nimimerkkejä, ennen meen kirjoittamaan, ettei samoja nikkejä näy. Mutta silti voi tulla erehdyksiä näköjään. - rukoilijasirkkaN
Tytteli kirjoitti:
Saattaapi olla että joku on lukenut kommenttini virtuaaliloukkauksista ja huomasi, että nytpä kerrankin pääsee loukkaamaan jotain . Mutta täytyy jättää tällaiset omaan arvoonsa.
Tytteli nimimerkki näyttäis olevan suosittu. Pitäis varmaan vaihtaa.
Itselläni on kyllä aina tapana selata nimimerkkejä, ennen meen kirjoittamaan, ettei samoja nikkejä näy. Mutta silti voi tulla erehdyksiä näköjään.ei onnistunut rekata, eli se on jollain jo käytössä.. kai täytyy vaihtaa johonkin. Mutta nää on niitä erehdyksiä, aika kummaa että niistä niin hermostutaan, kun pitäis jokaisen tajuta että näin voi käydä! Harvoin se tahallista on. Oliskohan musta leski hyvä...
- tolkku kaikessa
välillä asiaakin, nyt pelkkää seksivonkausjuttuja. Paras vaihtaa palstaa heti kättelyssä eikä jäädä tänne ruikuttaan, niin mä teen.
- ehdotus
voisi poistella turhat vonkailut tai muuten vaan älyttömät avaukset.
- Mies 50+
Toi sun ja mun vastaus vois mennä heti romukoppaan
- markus
Nipo nipo. Vonkailut on elämän suola jos ne tyylikkäästi tekee.
- nipottaja
markus kirjoitti:
Nipo nipo. Vonkailut on elämän suola jos ne tyylikkäästi tekee.
missä ne tyylikkäät vonkailut sitten on, kun ei ole näkynyt. Vai onko ...nuri mies hakee salaista seksisuraa 50-60 vutiaasta... tosi tyylikästä?
- Sumppi-Ruusa 45-v.
nipottaja kirjoitti:
missä ne tyylikkäät vonkailut sitten on, kun ei ole näkynyt. Vai onko ...nuri mies hakee salaista seksisuraa 50-60 vutiaasta... tosi tyylikästä?
...pissat housuun, kun naurattaa ...
"...NURI mies hakee salaista SEKSISURAA 50-60 VUTIAASTA..."
Heh-heh-hee....tulee ihan vatsa kipeeksi : D D D Apua !
- markus
Vonkausta hymyssä suin. Olen herrasmies. Tulen toimeen omillani. Asunto ja asuntoauto on, ei velkaa. Tämä on totta, mutta katson kuinka tämä voisi toimia. Toisaalta ei mulla mitään hätää ole. Katsellaanko sitoumuksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754