Ajelimme tänään sadekelillä 200 km reissusta kotiin. Huomasimme kotipihalla, että vänkärin puoleinen lattia on litimärkä ja vettä lilluu reilusti lattiamaton allakin. Tuulilasin oikeanpuoleisesta nurkasta löytyi sitten pieni rako eli tiiviste ei ole ihan kiinni lasissa. Kun hiukan avasi reunaa, niin melkein pikkurilli mahtui väliin!
Siitäköhän se vesi on tullut päässyt sisään? Voiko tiivisteen korjata (millä?) vai meneekö tuulilasi vaihtoon? Pitääkö repiä koko auton sisustus (penkit ja kokolattimatot) irti, jotta pohjan pääsee kuivaamaan? Varmaan melkoisen kallis operaatio korjaamolla...?
Mitä kannattaisi tehdä?
Vettä lainehtii lattilla
Micrakuski
1
205
Vastaukset
- Micramies
Mulla oli aikoinaan samanlaista ongelmaa.. Vettä tuli oikeanpuolimmaiseen jalkatilaan sadekelien aikana, ja muutenkin autoa pestäessä. Putsasin sitten lopulta auton ovien ns. kotelot (ovet kun aukaisee, niin heti edessäpäin semmoinen pieni kolo), johon kerääntyy moskaa ja muuta likaa..
Mutta se on kyllä yksilökohtaista, että joissain voi tulla eri paikasta vettä kuin toisesta..
ja autona siis K11 vm. 2000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764