Olen harkitsemassa omakotitalon rakennuttamista. Valmiista avaimet käteen tyyppisistä paketeista löysin hintoja ainoastaa Älvsbyhusilta. Mielessä on jokin 1 1/2- kerroksinen 100-120 neliötä yläkerta
Olisin kiitollinen jos joku kertoisi kokemuksiaan, hinta ym tietoa talopaketista, jossa itse rakentamiseen ei juuri tarvitse osallistua.
Avaimet käteen
7
3861
Vastaukset
- venenokia
Niillä on kans hinnat. Niillä oli 1 1/2krs 130m2
mä en muista hintaa mut niillä on ne esillä
yhtä valmis kuin älvsby.- Joo
Kopioitu heidän nettisivuilta. Aika tarkka hinnasto vai mitä.
Onko sitten halpa. Siitä saatte jokainen olla mitä mieltä hyvänsä.
"Koska valmistamme hyvin erilaisia rakennuksia, muodostuu myös hinnat sen mukaan millainen kohde on kyseessä. Teijo-Talot -toimituksen suuntaa antavana hintana voidaan kuitenkin asuinrakennusten osalta pitää noin 1100-1300 € (sis. alv 22%) rakennetulta neliöltä. Autotallit, huolto- ja varastorakennusten ymv. osalta toimituksemme hinta on alkaen 590 € (sis. alv 22%) rakennetulta neliöltä."
" - venenokia
Joo kirjoitti:
Kopioitu heidän nettisivuilta. Aika tarkka hinnasto vai mitä.
Onko sitten halpa. Siitä saatte jokainen olla mitä mieltä hyvänsä.
"Koska valmistamme hyvin erilaisia rakennuksia, muodostuu myös hinnat sen mukaan millainen kohde on kyseessä. Teijo-Talot -toimituksen suuntaa antavana hintana voidaan kuitenkin asuinrakennusten osalta pitää noin 1100-1300 € (sis. alv 22%) rakennetulta neliöltä. Autotallit, huolto- ja varastorakennusten ymv. osalta toimituksemme hinta on alkaen 590 € (sis. alv 22%) rakennetulta neliöltä."
"Tähtililja 120 k-m2
Tähtililjan hinta Teijo-Talot -toimituksena on alkaen 130.000 € (sis.alv 22%).
Kopio teijotalojan sivuilta
- Allu
meille tehdään design-taloa parasta aikaa. Siinä on muutama puolitoistakerroksinenkin talo.
Meille tulee yhteen kerrokseen. Hinta siinä on kiinteä hinnaston mukaan, muutokset maksaa erikseen. Laatu on aika hyvä, ollaan vaihdettu materiaaleja muutmalla tuhannella eurolla.
Rakentavat pääosin suomalaisista materiaaleista.
Käy katsomassa niiden nettisivut, hinnaston saa myyjältä. Hinnat pyörii siinä reilu tuhat euroo neliö. Vähän kalliimpi kuin ruotsalainen, mutta ehkä parempi?????? Itse pitää tehdä perustukset ja siivota paikkoja. Valmistumispäivän pitäisi olla varma, rakennusaika noin 5-6 kk.- Perustukset itse?
Mutta normalit maatyöt yms. pihatyöt kuuluu tilajn hankinta, niin myös älppärissä.
- mika
terve.olen itse rakentamassa älsbytaloa ja olen vertaillut hintoja niin ehdottomasti halvin ja tekee pohjat valmiiksi muut eivät tee
- Miki
Kuinka niin kukaan muu ei tee. Kun sorastus on valmiina, niin kaikki anturoista lähtien, muuttovalmis avaimet käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458