Haluasin syöttää kuivamuonaa ja lihaa sekaisin mutta kuinka paljon annan kuivamuonaa jos lihaa laitetaan joukkoon? kyseessä n.41kg uros, ja kuivamuona royal canin german shepherd. Tyhmä kysymys mutta ainahan voi kysyä.
Nappula+liha
tyhmä
2
64
Vastaukset
- Zasthy
Ei sitä kukaan muukaan voi tarkasti tietää. Vähennät vaan nappula-annosta vaikka desilitralla. Tarkkaile koiran vyötärönseutua aina, niin näet, tapahtuuko lihomista tai laihtumista. Jos tapahtuu, niin vastaavasti muutat annoskokoa.
Ruokinnan määrää ei todellakaan saa selville pussin kyljestä, vaan silmän ja järjen yhteistyöllä. Koirat ovat niin yksilöllisia, esim. liikuntamäärät vaihtelevat ja vaikuttavat ravinnonkulutukseen. - meillä näin...
Meillä sakemanni uros (44kg) syö kuivamuonan ja lihan eri aterioilla. Kuivamuonana Orijen. Lihaa annan n. 600g/ateria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059