Olen kihloissa ja tuleva aviomieheni (häät ensi kesänä) on ostanut minulle lahjaksi pari sormusta (synttäri-/joululahjaksi). Onko jotenkin etiketin vastaista pitää toista niistä sormuksista yhdessä kihlasormuksen kanssa vasemmassa nimettömässä. Toki se saattaa näyttää että se olisi vihkisormus...mutta toisaalta...korujahan ne vaan ovat... Se vaan sopii niin kauniisti kihlasormuksen kanssa. Oma asiani tietysti missä sormessa käytän, mutta ajatteleeko joku että se on jotenkin huijausta..?
sormuksista
3
906
Vastaukset
- tytti
Minullakin on kihlasormuksen kanssa avopuolisoni ostama sormus. Kun vuosia sitten menimme kihloihin, ostimme kapeat, aika huokeat sormukset.. Puoliskoni osti sitten vuoden päästä minulle sormuksen 12 timantilla. Pidän molempia vasemmassa nimettomässä. Sopivat niin hyvin yhteen. Ja kun se kihlasormus on aika vaatimaton.
- Meri
Tyylit ja tavat vaihtelevat maailmassa niin paljon, että teit niin tai näin, se on aina jonkun mielestä oikein tai väärin. Eli siis pidä sormuksiasi juuri niin kuin itse haluat.
- Susana
Minä en ole tällä hetkellä kihloissa nykyisen mieheni kanssa, mutta olen kylläkin ollut...
Mutta nyt pidän sormusta vasemman nimettömässä vain siksi, että löysimme kauniin sormuksen kirpputorilta mieheni kanssa. Emme kuitenkaan ole kihloissa, vaikka moni niin luuleekin...
Olen kuullut että jotkut pitävät sitä huijauksena ja toive ajatteluna, koska ystäväpiirimme tietää, että mieheni ei halua naimisiin taikka kihloihin vielä vuosiin...
Minusta on kuitenkin kiva pitää sormusta, koska se kertoo meidän rakkaudestamme, siitä mitä mieheni minulle merkitsee, se muistuttaa tuosta kauniista kesäpäivästä, jolloin kiersimme kaupungilla...
Minulle on täysin sama mitä muut ajattelevat, eikä muidenkaan pitäisi ajatella mitä muut sanovat...
Menemme kihloihin sitten, kun molemmat olemme valmiita siihen, uskon että kun menemme kihloihin, lupaamme samalla mennä naimisiin ja rakastaa toisiamme ikuisesti :)
Mitä väliä sormuksilla on, eivät ne merkitse mitään...
(sormus ei sopinut muuhun sormeen, kuin vasempaan käteen, koska pienen onnettomuuden vuoksi oikea käteni oli kipsissä hih)
-Aurinkoista syksyä kaikille avioliiton solmiville, Susana-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983