Eli siis. Mä otin outlook expressin käyttöön. Nyt mulla on ongelma et miten mä saan viestit saapumaan sinne????? Kaikki menee suomi24 -postilaatikkoon..... Mulla on jippii internet liittymä.. Neuvokaa joku kiltti ihminen, kiitos :)
Tyhmä kysymys(kö)
9
697
Vastaukset
- reader
Et saa suomi24 postiasi mitenkään Outlookiin.
Sinun on tyydyttävä käyttämään postiasi selaimella.
Lue ohjeet niin tiedät. - xyz..
Asetuksiin SMTP-palvelimeksi: posti.saunalahti.fi, jolloin sähköpostit saa menemään. Koska suomi24.fi sähköpostipalvelin ei tue POP:ia,tulee homma monimutkaiseksi: Saadaksesi suomi24:n sähköpostit tulemaan Outlook Expressiin Sinulla tulee olla joku muu, POP:ia tukeva, toinen sähköpostitili (esim. Soneran ). Sinne voit ohjata suomi24:n palvelimelta postisi, panemalla sinne asetuksiin tämä toinen (Outlook Expressin asetuksissa oleva) sähköpostitilisi seuraavasti:
> suomi24.fi
> asetukset > säädöt > postilaatikko > lähetä kopio kaikista viesteistä (ja sinne tuo toinen osoite).
Olen pahoillani, kun en osaa sanoa asiaa lyhyemmin ;) Kysy lisää!- mä taas...
Entä jos mulla on esim luukku.com:in sähköpostiosote?? Tukeeks se sitä POP:ia??
- KIO
mä taas... kirjoitti:
Entä jos mulla on esim luukku.com:in sähköpostiosote?? Tukeeks se sitä POP:ia??
luukku tukee pop3:sta.
- mä (taas)
KIO kirjoitti:
luukku tukee pop3:sta.
Miten mä siis saan ne viestit sinne????
- KIO
mä (taas) kirjoitti:
pitää noutaa sähköposti ohjelmalla, mitäkö ohjemaa sitten käyttänetkin.
- helposti
mä (taas) kirjoitti:
Täällä selkeät ohjeet miten saat luukku.com sähköpostisi toimimaan Outlook Expressillä, kirjoita sivun alalaidassa olevaan Anna sähköposti osoitteesi: kohtaan luukku.com sähköpsostisi alkuosa niin näet mitä sinun pitää laittaa Outlook Expressin asetuksiin ja ota tiedot muistiin ja klikkaa sitten punaisella kirjoitettua: Outlook Express ohje sanaa, siellä on kerrottu asia selkeästi:
http://www.mtv3.fi/liittyma/kaytto/sahkoposti/ - xyz.
mä (taas) kirjoitti:
Tuossa alempana nimim. "helposti" antoi hyvän vinkin. Pitää kuitenkin huomata, että jos Sinulla on Jippiin internetliittymä, niin pitää laittaa asetuksiin Jippiin sähköpostipalvelimen nimi SMTP-palvelimen kohdalle (vaikka sähköposti olisi [email protected]).
- Tohelo
xyz. kirjoitti:
Tuossa alempana nimim. "helposti" antoi hyvän vinkin. Pitää kuitenkin huomata, että jos Sinulla on Jippiin internetliittymä, niin pitää laittaa asetuksiin Jippiin sähköpostipalvelimen nimi SMTP-palvelimen kohdalle (vaikka sähköposti olisi [email protected]).
Niin on kun sanoit,ei kun asetuksissa kirjoitetaan smtp. .fi ja eteenpäin vaan niin lopylta se sanoo että valmis.
ja kai pitää myös kirjoittaa että:mail. .fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218