Mua jotenki vituttaa että jos mä ostan uudet kengät mun sisko suuttuu ja porukat ostaa sillekki ja kaikessa toi sama. Tai se et meil on sama kotiintulo aika kun sisko rupee itkee jos mulla on myöhempi, vaikka mun mielest se ois kohtuullista kun olen 2vuotta vanhempi. Oon puhunu äitille täst ja hän sanoo vaan et kyllä mä tiijän...(vittu vois tehä asialle jtn.)
helvetin pikkusisko
2
211
Vastaukset
- Hei, Ap!
Otan osaa vihantunteeseesi... v*ttu noi jotkut pikkusiskot ja -veljet osaa olla vttumaisia, kun pitää pillittää joka-asiasta, kateuden takia. Sitten osataan esittää olevansa niin ''itsepäisiä'' ja mahdollisimman kovia, mitä pitää oikeen esittää kavereiden edessä, että nyt sitä v*ttuillaan isosiskolle kavereiden kanssa tahallaan ja testaillaan tämän hermoja kuin kauan kestää.. Hohhoijjaa. Sinä olet kyllä oikeassa, äitisi pitäisi tehdä jotain asialle, koska asiat sen vain pahenevat, kun sinä saat jotain todella isoa ja ehkäpä elämää mullistavaa, mitä siskosi taas ei saa. Alkaa hirveä huutaminen ja kitinä: ''Äiti osta tämäää, ostaaaa pliiis! Yhhyhyyh'' Toi kitinä on v*ttumaisen yleistä ''pikkukakaroilla'', jos eivät saa jotain. Yritä kertoa äidillesi, että sinua ihan tosissaan ärsyttää sellainen, että porukat ostavat hänellekin kaikkea, kun haluat ja yrität ehkä olla jostain asiasta erilainen. Lisää lauseeseen vielä nämä kaksi, että: ''Yritä ymmärtää minua tosissasi, en kestä tätä enään''. Sano siskollesi suoraan, jos hän kitisee vielä jotain, että ''nyt se ruikutus loppuu!'' ja sitäkautta äitisi voi kertoa tälle pikkusiskolle, että hän ei voi saada kaikkea, mitä isosiskonsa saa.
Toivottavasti ymmärsit mitä yritin tässä selittää pitkin harppauksin, mutta toivottavasti selviät tuosta tilanteesta jotenkin. :)
Hyvää kesää sinulle! :)- tyttö16wee
Joo tajusin :D täytyy sanoo :) kiitos samoin!:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485