Monet naiset

erkki

Monet naiset, vanhatkaan, eivät kestä että miehellä on vaikeuksia. Ne alkaa sanoa, että minä en kestä tätä. Miehellähän siinä on kestämistä.

4

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neljän pojan äiti

Jo pienestä pitäen poikia katsotaan sillä silmäällä, että heistä saa vain etsiä vikoja. Tosin miehet siinä nuoruuden kukoistuksessa ja ylimieliyydessä itse syyllistyvät sortamaan naisia. Se tulee varmaankin perintönä kautta koko miehisen sukupolvien ketjun.
      Moni mies luulee olevansa oikeutettu itsekkääseen elämään. Jospa tietäisitte, kuinka mielellämme teitä hemmottelisimme, jos ette itse tekisi sitä mahdottomaksi.

Miehet ovat loppuun saakka pikkupoikia. Olette kyllä aivan ihania, mutta monasti myös vastuuttomia ja itsekkäitä.

• hah!

ne naisetkaan sen vastuullisempia ja asiallisempia ole.

Vai miksi muuten heidän heikkoa itsetuntoaan pitää aina pönkittää naistenlehtien artikkeleilla ?
        Kuinka ainoastaan heillä on oikeus nauttia ja harrastaa irtosuhteita ?

Kuinka heitä pitää kohdella alituisesti kuin prinsessoja ja mies on vain pelkkä koira ?
        Alempi kuin koira ?

Kuinka ainoastaan miehet ovat aina ja vain sikoja ?

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa..

.

• Neljän pojan äiti
        hah! kirjoitti:

ne naisetkaan sen vastuullisempia ja asiallisempia ole.

Vai miksi muuten heidän heikkoa itsetuntoaan pitää aina pönkittää naistenlehtien artikkeleilla ?
        Kuinka ainoastaan heillä on oikeus nauttia ja harrastaa irtosuhteita ?

Kuinka heitä pitää kohdella alituisesti kuin prinsessoja ja mies on vain pelkkä koira ?
        Alempi kuin koira ?

Kuinka ainoastaan miehet ovat aina ja vain sikoja ?

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa..

.

Luulen, että nyt on kysymys ihmisten - ei miesten/naisten välisistä eroista. Meissä kaikissa on syvä vamma, syyllisyys siitä, että emme ole toinen toisillemme sitä, mitä pitäisi. Voihan se johtua siitä, että meidät alunperin luotiin erilaisiksi= täydentämään toinen toisiamme. Hyvä avioliitto ja ihmissuhde on
        lahja ja tarkoitettu jokaiselle, mutta elämän taistelut, haavat ja pettymykset tekevät meistä kykenemättömiä epäitsekkääseen rakkauteen.

Olen kokenut omassa eroon päättyneessä avioliitossani aivan kauhistuttavaa hyväksikäyttöä, hylkäämistaä ja jopa pahoinpitelyä, joten katselen elämää toisaalta sellaisten silmälasien läpi, jotka tekevät kyyniseksi.

Omien poikieni kohdalla näen ehkä asian objektiivisemmin: näen heidän hyvät puolensa: rehellisyyden, aitouden , hienotunteisuuden sekä myös heidän sietämättömät vikansa (naisen kannalta) ja sen valtavan avuttomuuden, lapsekkuuden, ja hämmästyttävän naiviin suhtautumisen, joka ilmenee heissä odotuksena, että kaikki heitä rakastavat ja hyväksyvät heidän monasti itsekkään elämänsä.

Nykyajan nuoret aviomiehet ovat varmaankin sitoutuneet perheisiinsä paljon lujemmin kuin oman ikäpolveni miehet. Toisaalta avioliitot tuntuvat päättyvän eroon vielä entistäkin useammin. Tuntuu, että joko sitoudutaan kunnolla tai sitten luikerrellaan vastuusta mahdollisimman nopeasti.

Jos miehet ymmärtäisivät kohdella vaimojaan hellästi ja taputtaisivat vaikka kerran päivässä myötätuntoisesti vaimojaan/kumppaneitaan, naiset olisivat valmiit vaikka orjiksi.

Olen aina ihmetellyt, miksi fiksuilla miehillä on vaimoina typerykset ja päinvastoin: älykkäillä ja fiksuilla naisilla on törpöt aviomiehet Itse kuulun tietysti näihin viime mainittuihin naisiin....

Millainen on ollut oma avioliittosi / suhteesi?
        Oikeastaan veit sanat suustani: niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.

Toisaalta: jos mieheni olisi kerrankin tosissaan pyytänyt anteeksi ja antanut arvon minullekin, olisin ehkä vieläkin naimisissa (oikeastaan kyllä leski!)

Me haavoitamme, koska olemme kykenemättömiä kommunikoimaan. Ylpeytemme on suuri. Emme halua näyttää olleemme väärässä.
        Puheyhteys on säilytettävä hinnalla millä hyvänsä. (Oma mieheni lähti kapakkaan heti, kun halusin keskustella suhteestamme ja elämästämme. Sitä paitsi hän teki riidan tyhjästä, jotta pääsi lähtemään ulos.)

Uskottomuus tekee syvät ja parantumattomat haavat. Ne vaativat paljon työtä. Silloin on vain valittava haluaako kasvaa siinä kivun myöta tai sitten kiukuteltava. Siinä ei sitten ole miestä eikä naista, molempien on oltava tarpeeksi kypsiä vastuulliseen elämään (avio)liitossa. Tyhmyys, typeryys on asia erikseen Se on parantumatonta. Sille emme voi mitään.

• ...
        Neljän pojan äiti kirjoitti:

Luulen, että nyt on kysymys ihmisten - ei miesten/naisten välisistä eroista. Meissä kaikissa on syvä vamma, syyllisyys siitä, että emme ole toinen toisillemme sitä, mitä pitäisi. Voihan se johtua siitä, että meidät alunperin luotiin erilaisiksi= täydentämään toinen toisiamme. Hyvä avioliitto ja ihmissuhde on
        lahja ja tarkoitettu jokaiselle, mutta elämän taistelut, haavat ja pettymykset tekevät meistä kykenemättömiä epäitsekkääseen rakkauteen.

Olen kokenut omassa eroon päättyneessä avioliitossani aivan kauhistuttavaa hyväksikäyttöä, hylkäämistaä ja jopa pahoinpitelyä, joten katselen elämää toisaalta sellaisten silmälasien läpi, jotka tekevät kyyniseksi.

Omien poikieni kohdalla näen ehkä asian objektiivisemmin: näen heidän hyvät puolensa: rehellisyyden, aitouden , hienotunteisuuden sekä myös heidän sietämättömät vikansa (naisen kannalta) ja sen valtavan avuttomuuden, lapsekkuuden, ja hämmästyttävän naiviin suhtautumisen, joka ilmenee heissä odotuksena, että kaikki heitä rakastavat ja hyväksyvät heidän monasti itsekkään elämänsä.

Nykyajan nuoret aviomiehet ovat varmaankin sitoutuneet perheisiinsä paljon lujemmin kuin oman ikäpolveni miehet. Toisaalta avioliitot tuntuvat päättyvän eroon vielä entistäkin useammin. Tuntuu, että joko sitoudutaan kunnolla tai sitten luikerrellaan vastuusta mahdollisimman nopeasti.

Jos miehet ymmärtäisivät kohdella vaimojaan hellästi ja taputtaisivat vaikka kerran päivässä myötätuntoisesti vaimojaan/kumppaneitaan, naiset olisivat valmiit vaikka orjiksi.

Olen aina ihmetellyt, miksi fiksuilla miehillä on vaimoina typerykset ja päinvastoin: älykkäillä ja fiksuilla naisilla on törpöt aviomiehet Itse kuulun tietysti näihin viime mainittuihin naisiin....

Millainen on ollut oma avioliittosi / suhteesi?
        Oikeastaan veit sanat suustani: niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.

Toisaalta: jos mieheni olisi kerrankin tosissaan pyytänyt anteeksi ja antanut arvon minullekin, olisin ehkä vieläkin naimisissa (oikeastaan kyllä leski!)

Me haavoitamme, koska olemme kykenemättömiä kommunikoimaan. Ylpeytemme on suuri. Emme halua näyttää olleemme väärässä.
        Puheyhteys on säilytettävä hinnalla millä hyvänsä. (Oma mieheni lähti kapakkaan heti, kun halusin keskustella suhteestamme ja elämästämme. Sitä paitsi hän teki riidan tyhjästä, jotta pääsi lähtemään ulos.)

Uskottomuus tekee syvät ja parantumattomat haavat. Ne vaativat paljon työtä. Silloin on vain valittava haluaako kasvaa siinä kivun myöta tai sitten kiukuteltava. Siinä ei sitten ole miestä eikä naista, molempien on oltava tarpeeksi kypsiä vastuulliseen elämään (avio)liitossa. Tyhmyys, typeryys on asia erikseen Se on parantumatonta. Sille emme voi mitään.

"Nykyajan nuoret aviomiehet ovat varmaankin sitoutuneet perheisiinsä paljon lujemmin kuin oman ikäpolveni miehet. "

Eivät ole, samanlaisia ne ovat kuin vanhemmat kaljamahaiset pässinpäät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe