Kuinka monta kateellista mahtuu Suomen maahan? Aika paljon näköjään ku tätä palstaa lukee! Mä en aio käskee teitä lopettaan Kimin haukkumista koska ette te sitä kuitenkaan tee, mutta sanonpahan silti että te ootte SÄÄLITTÄVIÄ! Sen sijaan että te iloitsisitte toisen menestyksestä te haukutte sen ulkonäköä tai puhetyyliä, kaikkia epäolennaisia asioita! Ja ainahan se on tietysti Kimin syy ku auto hajoo vai? Mut sillon ku Schumilta sattuu kalusto pettämään ni syytätte aina tallia! Huomaan tässä ristiriidan. En ole iloinen Schumin voitoista, mutta en silti hauku koko ajan sitä, vaan odotan parempia päiviä KUN KIMI VOITTAA MAAILMANMESTARUUDEN!!!
Kimimme
4
281
Vastaukset
- polkuauto
olet harvinainen positiivinen poikkeus tällä palstalla. Todellakin, jos kannattaa yhtä, ei fiksu ihminen silti hauku muita.
- Tiger
Itse kannatan Schumia,mutta enpä jaksa silti kirjoitella tänne näitä "Rätkättää" kirjoituksia. Kannattakoot kukin ketä haluaa
- Priscilla
Oon ihan samaa mieltä! Oon hillitön kimi fani, mut arvostan monia muitakin suuresti.
- fifi
Priscilla kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä! Oon hillitön kimi fani, mut arvostan monia muitakin suuresti.
Kimi on mielestäni paras kuski, mutta on muitakin ihan hyviä kuljettajia, kuten Alonso. Jos multa kysytään niin jopa Baumgartnerkin on aika hyvä ;)
Mun mielestä jokainen F1-kuski on ammattitaitoinen, jos menestys puhuu toista, eiköhän se laiteta auton ja tallin piikkiin (paitsi jos kuski tekee huomattavasti virheitä)
Jos Bruni ja Baumgartner sais ferrarin kisaan niin varmasti ne oli huippukuljettajien maineessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633