Cosplay

Cosplay on kivaaa

Heii, ketkä kaikki täällä cosplayaa? Olisi kivaa puhua niiden kanssa! :3 millasia hahmooja tykkäätte cosplayata? Onko teillä joku projekti menossa? Itse olisin cosplayaamassa Jack Frostia seuraavaan Traconiin! :D

27

372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stafire

      En oo vielä kertaakaan cossannu, mutta oon tulossa kans tämän vuoden Traconiin, ja cossaan siellä Alicea American McGee's Alicesta. :3 En oo vielä ruvennu tekeen asua, mutta alotan varmaa parin viikon päästä, kun pääsen kangaskaupoille.

      Vocaloideja ois kiva cossata. samoin muita videopelihahmoja. Oon ajatellu Faithia Mirror's Edgestä.

      • Cosplay on kivaaa

        Haa! Ehkäpä nähdään siel? :3 Uskon tosin, et tosi moni cosplayaa Jack Frostia.. >_> Asun tekeminen on edennyt vasta sauvaan, koska ompelukone on mäsänä. D: Saan juhannuksen jälkeen uuden koneen koska äiti ei jaksa viedä tätä yhtä kokoajan korjaukseen xD

        Cossaan useinkin vocaloideja! :D Len - Servant of evil on mun juttu >:)
        Ajattelin myös Christine Daae, tai jopa (itsestä ihana idea) Len Kagaminea niinku Oopperan kummituksena! :3 Ootko miettinyt ikinä? xD


      • Stafire
        Cosplay on kivaaa kirjoitti:

        Haa! Ehkäpä nähdään siel? :3 Uskon tosin, et tosi moni cosplayaa Jack Frostia.. >_> Asun tekeminen on edennyt vasta sauvaan, koska ompelukone on mäsänä. D: Saan juhannuksen jälkeen uuden koneen koska äiti ei jaksa viedä tätä yhtä kokoajan korjaukseen xD

        Cossaan useinkin vocaloideja! :D Len - Servant of evil on mun juttu >:)
        Ajattelin myös Christine Daae, tai jopa (itsestä ihana idea) Len Kagaminea niinku Oopperan kummituksena! :3 Ootko miettinyt ikinä? xD

        Enpäs oo tollasia ikinä ajatellu :D oon aatellu Vocaloideista vaa niitä perusasuja, mutta vois kai niitä muitaki miettiä >:) .

        Toivottavasti nähää Traconis :D siä voi kyllä olla useempiki Alice, mut mulla saattaa olla laukus nimilappu, koska bloggaan tällä samalla nimimerkillä. Tunnistat mut siitä sitte :D muista siis vilkasta laukkuu jos näät tummatukkasen, sinimekkosen tyypin hillumas jättimäisen veitsen kanssa :DDD .


      • cosplayonsuperkivaa
        Stafire kirjoitti:

        Enpäs oo tollasia ikinä ajatellu :D oon aatellu Vocaloideista vaa niitä perusasuja, mutta vois kai niitä muitaki miettiä >:) .

        Toivottavasti nähää Traconis :D siä voi kyllä olla useempiki Alice, mut mulla saattaa olla laukus nimilappu, koska bloggaan tällä samalla nimimerkillä. Tunnistat mut siitä sitte :D muista siis vilkasta laukkuu jos näät tummatukkasen, sinimekkosen tyypin hillumas jättimäisen veitsen kanssa :DDD .

        Joo, lupaan pitää silmät auki!! :3 yhden kerran kaverin kaa tehtii rinin ja lenin "oikeet asut" ja se jäi vähän siihen.. On kivempaa kun on vapaat kädet xD niistäki tuli jonkin verran erilaiset.. Mut kyl me aateltiin käyttää niitä, esim kun täl viikol mennään kaupungille kuvaamaan yandelenkaa. Meil on muuten channeli youtubessa myös. Nimmerkki VoFa. :D siel on meidän kaikkii outoi ja kivoi videoita.


      • cosplayonsuperkivaa
        cosplayonsuperkivaa kirjoitti:

        Joo, lupaan pitää silmät auki!! :3 yhden kerran kaverin kaa tehtii rinin ja lenin "oikeet asut" ja se jäi vähän siihen.. On kivempaa kun on vapaat kädet xD niistäki tuli jonkin verran erilaiset.. Mut kyl me aateltiin käyttää niitä, esim kun täl viikol mennään kaupungille kuvaamaan yandelenkaa. Meil on muuten channeli youtubessa myös. Nimmerkki VoFa. :D siel on meidän kaikkii outoi ja kivoi videoita.

        Piru vie! mun pitää vaihtaa cossi.. Olenkin sitten Ib Traconissa enkä Jack..


    • hullu animeXD

      onko niissä coneissa pakko olla cosplay?
      on mulla cosplay mutta näytän omassa aika hassulta :D

      • Stafire

        Ei oo pakko olla cossii, coniin voi tulla iha normivaatteiski :D


      • hullu animeXD
        Stafire kirjoitti:

        Ei oo pakko olla cossii, coniin voi tulla iha normivaatteiski :D

        kiitti :D


    • Cosplaygirl

      Kyllä, myönnän harrastavani cosplayta ja cossaan enimmäkseen mangahahmoja...On tullu cossattua Shinkua Rozen Maidenista, InuYashaa InuYashasta, Itkevää enkeliä Doctor Whoosta, Taita Navi Lunasta ja suunnitteilla AppleJack-cossi Traconiin ;)

    • 6209

      Mie oon harrastanu cossaamista jotain vuoden. En ole mikään paras cossaaja mutta eikai sillä mitään väliä ole:) Oon ollu kyllä vaan yhessä conissa :D mut oon cossannu mm. itkevää enkeliä tohtorista, umbreonia ja pikachua pokemonista, amua shugo charasta, cloudia final fantasysta

      • kivaa!!!!

        no kokemuksen myötä myös taidot paranee! Hyvin se menee!! :3 itte
        olen cosssannut n. 3 vuotta.


    • Aloittelija48757587

      Pistän kyssärin tähän ku en tiiä muuten minne.
      Onko cosplayaaminen sopiva ns. "harrastus" 16-vuotiaalle pojalle?
      Olen miettinyt tuosta, että onko ja jos on, miten paljon mies puolisia harrastajia oikein on. Olisi nimittäin mukava joskus kokeila ja käydä noissa tapahtumissa. Vai pidetäänkö sitä jotenkin outona?

      • AloittelijalleApua!

        Olen ollut Traconissa monta kertaa (olen 16) ja siellä on paljon poikia jotka cosplayaavat. Jopa vanhempia kuin 16. Pikkuveljenikin cossasi Narutoa ja hän oli 12. :D
        Cosplay sopii kyllä sinulle. Miespuolisia cossaajia on suurinpirtein sama määrä kuin naisiakin. Kannattaa saada kavereitakin innostumaan jos ovat sellaisia.
        Coneissa on mukavaa käydä porukalla ja cossi on erittäin hauskaa! :D


    • Minävaintofunaama

      Itekki traconiin suunnittelemassa cossia :D. Jeah pitäis kyllä jo aloittaa ;)

      • topkek

        Ite tulossa traconiin gopnik -cossi päällä :D

        eli adidaksen verkkari- ja pappalakkiasuista jäbää voi bongailla siellä sitte :D


      • 13v
        topkek kirjoitti:

        Ite tulossa traconiin gopnik -cossi päällä :D

        eli adidaksen verkkari- ja pappalakkiasuista jäbää voi bongailla siellä sitte :D

        Onks teil pullippeiki :))


      • inwasha manga
        13v kirjoitti:

        Onks teil pullippeiki :))

        Oon inwasha manga


      • Stafire
        13v kirjoitti:

        Onks teil pullippeiki :))

        Mulla on kaks Pullippia ja yks Dal :3


    • Epäonninen cossaaja

      Ei hitsi..
      Olisi pitänyt tulla selailemaan keskusteluja aikaisemmin.. -__-''
      Olen hiiirmuisen pahoillani, mutta traconissa on sitten ainakin kaksi Jack Frostia. ^^''

      Mutta jos törmätään niin saanhan ottaa kuvan? :3

      Itse tykkään cossata kaikenlaisia pirteitä ja hauskoja hahmoja. :)
      Kerrankin kun sen viikonlopun saa olla joku muu kuin oma itsensä.^^

      Projekteja ei tällä hetkellä ole Jackin valmistuttua muuten kuin suunnitelmina paperilla ensivuodeksi. :3

      Tämä on ensimmäinen kertani kun menen traconiin jotein toivon että tunnelma on yhtä katossa kuin se on ollut kaikissa muissa coneissa joissa olen käynyt. ^_^

    • Noob cosplayer

      Oisko mitä neuvoja uudelle cosplayn harrastajalle siis oikeesti uudelle alotan niikun huomenna tekemään asua joka muuten on Achilles Assassin's Creed 3, en oo ikinä käyny missään tapahtumissa mut ois kiva käydä. Kaikki vinkit on tervetulleita. :-)

      • Not a cosplayer

        No aika monimutkasen valitsit heti alkuun. Kokemuksesta voin kertoa, että toimivan hidden bladen aikaan saaminen on sen verran iso haaste, että se kannattaa unohtaa jos ei ole todella kokenut mekanismien näpertelijä.

        Ite en oo mikään cosplay-harrastaja, mutta kaveripiirissäni näitä on useita. Niitäkin juttuja joutuu väkisinkin kuulemaan. Ja tuota hidden bladea yritin ihan muuten vaan väkertää, mutta se taitaa olla ikuisuusprojekti.

        Tärkeintähän sitä on missä tahansa harrastuksessa, että sitä tehdessä on kivaa. Tähtää siihen niin kaikki on ihan hyvin.


      • tuleva harrastaja
        Not a cosplayer kirjoitti:

        No aika monimutkasen valitsit heti alkuun. Kokemuksesta voin kertoa, että toimivan hidden bladen aikaan saaminen on sen verran iso haaste, että se kannattaa unohtaa jos ei ole todella kokenut mekanismien näpertelijä.

        Ite en oo mikään cosplay-harrastaja, mutta kaveripiirissäni näitä on useita. Niitäkin juttuja joutuu väkisinkin kuulemaan. Ja tuota hidden bladea yritin ihan muuten vaan väkertää, mutta se taitaa olla ikuisuusprojekti.

        Tärkeintähän sitä on missä tahansa harrastuksessa, että sitä tehdessä on kivaa. Tähtää siihen niin kaikki on ihan hyvin.

        Joo uskon että on vaikea, onneks tällä hahmolla ei tietääkseni ole edes hidden bladea :-)


      • Not a cosplayer
        tuleva harrastaja kirjoitti:

        Joo uskon että on vaikea, onneks tällä hahmolla ei tietääkseni ole edes hidden bladea :-)

        Juu ei, veitsi sillä kyllä on ja keppi. Kuka sitten enää hidden bladea tarvitsee...? (Antakaa hidden bade mullehetinyt! :D)

        Kauheesti yksityiskohtia siinä ainakin on, mutta ei kai sitä myöskään kannata jumittua ikuisiksi ajoiksi lakanakummitukseksikaan... Tosin pacmanin niistä kummituksista vois saada aikaa ihan hauskan cossin kun väsäis semmosen kehikon et sais sen oikeen muotoseks... Siinäpä vasta idea.


    • tuleva harrastaja

      Tottakai se olis hieno asuste mutta mulla ei riitä taidot sen rakentamiseen ja jos sellaisen ostaa niin metallistatehty maksaa noin 200 euroa D:

    • Pumpkin

      Must ois ihana päästä joskus johonki coniin.... Toki mu pari kaverii ei kyl oo kovi innostuneit eikä yksi haluis mennä :(
      Haluisin kyl nii mielelläni tehä/ettii/rakennella/tuunailla erilaisii asui

    • otakuu

      Oon harrastanu cosplayta parisen vuotta ja seuraava coni tulee olee yukicon johon ajattelin cossata Bill Cipheriä ihmismuodossa Gravity Fallsista ^^ Bill:istä ei oo virallista ihmismuotoo joten on aika vapaat kädet, enää tarvii vaa käydä ostaa kankaat ja alkaa väsää asuu ja tarvittavia proppeja :)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe