Hei!
Osaisiko joku sanoa mikä on aktiivikaiuttimessa vikana, kun virta ei lähde päälle.
Kun laitan virtajohdon kiinni ja laitan kaiuttimen pälle virtakytkimestä, ei kaiuttimessa tapahdu mitään. Sitten kun käännän katkaisimen off asentoo, kaiutimessa hetkellisesti värähtää virtavalo, mutta sammuu samantien. Nopeasti ajateltuna voisi olla jokin oikosulku tai vastaava, mutta onko tälle itse mitään tehtävissä vai onko samantien ainoana apuna viedä ammattilaiselle korjattavaksi?
Itse en paljoa tältä alalta asioista tiedä, mutta minulle on vinkattu jo kaiuttimen sulakkeesta, mutta sellaista en ole sellaista löytänyt.
Kiitoksia tulevista vastauksista.
Aktiivikaiuttimen virta ongelma
missamusiikki
4
302
Vastaukset
- missamusiikki
Lisäyksenä vielä seuraavat:
- olen kokeillut vaihtaa virtajohtoa
- kokeillut pitää kaiutinta 24h ilman virtaa- ...
Oletko kokeillut kääntää virtakytkintä hitaasti lähelle off-asentoa jossa se ottaa kosketuksen, että virta pysyisi päällä pidemmänkin aikaa? Oikosulkua siinä tuskin on, kun sellainen polttaisi sulakkeen jolloin ainakaan ei mitään valoa välky.
- kouluttaja.
paljon auttaa sekin jos viitsii kertoa mikä laite on kyseessä (merkki ja malli)
- aww3
niin, tarkasta kaiuttimen sulake?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275343
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1561735
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221112viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.207997En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69992- 37849