Rumat rinnat - paska itsetunto

kiitos vastauksista

Eli, mulla on ollut jo jokunen aika ongelmana mun rinnat. Suoraan sanottuna vihaan niitä yli kaiken ja ne ovat suurin syy myös siihen miks mun itsetunto on iha paskana. Ekaks, ne on ihan säälittävän pienet. Eikä itseasiassa mua se pienuus haittaa siinä, vaan suurin syy minkä takia vihaan niitä on niiden muoto. Hyi yök...Olisin mielummin lähes lauta kuin omaisin nämä. Ne on vähän sellaiset ketunnenärintaisen eli tubulaaririntaisen näköiset, mut sillon ku nännipiha kovettuu nii ne näyttää aika normaaleilta. Ne on myös epäkiinteet ja kaukana toisistaan joka vaan korostaa asiaa. Kaiken kruunaa sitten vielä se, että niissä on rauskausarpia vähä siellä sun täällä, enkä tarkoita mitään yhtä tai kahta, vaan useampaa. Ei ne arvetkaa nii paljoo haittaa ku se muoto.. Joka päivä aattelen et ehkä ne joku aamu viel on normaalin näköiset, mut tuskinpa muutosta yhessä yössä tulee. Onks kellään käyny nii, et nuorempana ois omistanut sellaset ketunnenärintaista muistuttavat rinnat, mut sit parikymppiseen mennessä ne ois pyöristyny normaaleiks? Nii ja oon kohta 16 vuotias ja mun rintojen kehitys alko joskus 13-14 vuotiaana muistaakseni. Muuten oon iha normaali sopusuhtanen tyttö mutta mun rinnat on aivan karseet.

26

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daadirlandaa

      Joko, mulla on. Muistuttaa vetelää pyrämidia -.-

    • lifemocker

      sun rinnat kasvaa/muokkautuu vielä about 7 vuotta

      muista vaan elää ja syödä terveellisesti

      • häshtäg

        Ootsä mies?


    • adaswd

      mulla on samanlaiset, ikää 20v

      eipä nuo ainakaa poikaystävää haittaa, kehuu maailman kauneimmiksi, mistä oon vähän eri mieltä :D

      mutta mä oon oppinu elämään niitten kanssa, emmä enää jaksa ajatella, ne vaan on tommoset enkä mä sille paljon mitään mahda.

      En tajuu miks tollaset muodostuu, onkse joku häiriö vai mitähän..

    • 19+9

      Voin sanoa, että raskausarvet häviää ajan kanssa. Mulla oli niitä vielä n. 16,5-vuotiaana, muttei enää pari kk vajaa 18-v:eenä. Mulla oli myös rumat a-kupin suipporinnat sun iässä, nyt ne on, ei vieläkään mitkään pyöreet, mutta sentään normaalin näköset b-kupin ketunnänä tissit. Ne on siis parin kolmen vuoden aikana muotouneet vähän vähemmän suipoiksi, ja muotoutuvat varmaan jollain tapaa edelleenkin.

      Joten älä ap huoli. Sunkin rinnat varmasti vieälä kaunistuu siitä.

      • ilkeää naurua

        ... Sun elämä mennee aika hankalaksi jos nöö et hyväksy ittees sellaseba ku oot. On tullu kokeiltua enkä suosittele. Ja omia rintojaan ei kannata hävetä, oo ylpee niistä, nii itsetunto kohoaa huimasti


      • 19+9
        ilkeää naurua kirjoitti:

        ... Sun elämä mennee aika hankalaksi jos nöö et hyväksy ittees sellaseba ku oot. On tullu kokeiltua enkä suosittele. Ja omia rintojaan ei kannata hävetä, oo ylpee niistä, nii itsetunto kohoaa huimasti

        En mä missään kohtaa väittänyt, etten hyväksyisi noita ulokkeitani sellasina kun ovat NYKYÄÄN. Pidän kyllä b-kupin ketunnenistäni, mutta pari vuotta sitten arpisina ja voimakkaasti tubulaarisina, ne olvivat aika kamalan näköiset.


      • ilkeää naurua
        19+9 kirjoitti:

        En mä missään kohtaa väittänyt, etten hyväksyisi noita ulokkeitani sellasina kun ovat NYKYÄÄN. Pidän kyllä b-kupin ketunnenistäni, mutta pari vuotta sitten arpisina ja voimakkaasti tubulaarisina, ne olvivat aika kamalan näköiset.

        No e mie sua meinannu vaa alottajaa


      • 19+9
        ilkeää naurua kirjoitti:

        No e mie sua meinannu vaa alottajaa

        Mun viestiin kyllä vastasit, mutta selvä sitte :D


      • ilkeää naurua
        19+9 kirjoitti:

        Mun viestiin kyllä vastasit, mutta selvä sitte :D

        Se ny vaa sattuu olleen helpointa laiytaa se se sinne ketjun jatkoksi nii sen löytääki helposti


      • ibu5dd

        Rumat a-kupit? Suipot söpöt?


    • kiitos vastauksista

      Kiitos kaikille vastanneille :) Toki ois kiva jos lisääki tulis mut nii. Mulla on välillä sellasii kausii et hyväksyn mun rinnat mut välillä taas tuntuu etten voi sietää niitä. Toivon vaa et nää pyöristyis tästä tai jotai.

      • aut1

        kyl ne pyöristyy, usko pois


    • Oleonnellinen

      Joo et halua olla lauta!!!! Sua tuskin kiusataan sun rintojes takia, koska ne ob sen malliset. Kuule on ihan perseestä olla lauta. Pää on kehittynyt "nainen" -levelille ja kroppa on kuin kolmasluokkalsisella alipainosella.. No joo ei nyt ihan .

      Tekisin mitä vaa et saisin omistukseeni luonnollisesti kasvaneet rinnat. Lihota! Oon yrittäny mut ei niit kiloi vaan tuu!! Koko kesän oon vaan maannu sohvalla ja syöny. Paino kesän alussa :52kg nyt: Tadaa!!!! 52kg!!! Jeij

    • sex ranger .

      No mä itse jätkä näkökulmasta sanon et mun mielest rintojenki pitää olla hyvännäköset (= hyvä muoto, tarpeeks kokoo mut myös kiinteyttä) et mä alkasin seurusteleen tytön kans. ;) ja perseen ja vartalon muutenki, ja naaman. Oon sen verta pinnalline, ja mul itsellä on iso vehje joka pullottaa farkuis et sitä suuremmalla syyllä ;) mut älä ota henk. koht. joku varmaan sutkin huolii, kauneus on katsojan silmissä (useimmiten) ;)

    • murrurr3

      Hyvillä rintsikoilla saa paljon aikaseks, plus mitä niistä tisseistä, eihän ne merkkaa mitään, älä anna joidenkin kumpujen määritellä oletko hyvä vai et.

    • öyh...

      mäki vihaan mun rintoja. mun rinnat näyttää jotenki nii..... mut en tiiä onks mun rinnat normaalit ku en oo nähny muitten rintoja

    • ibu5dd

      Mahdat olla Pöhkö!!!
      Pienet,
      Muoto,
      Lauta,
      Ketunnenät!!!
      Tollasta Akkaa nähny!!!

    • eienääniin

      no muistan ku kattelin tissejäni peilistä siinä 13pintaan, olin ihan masentunut. Vaahtokarkkinännit ja ihan suipot, EI MINKÄÄNLAISTA pyöreyttä ja sit päälle ne raskausarvet......

      nyt 15 ja puol vuotiaana raskausarvet on poissa ja tisseihin on tullut ihan kivasti pyöreyttä, mut vaik tää malli on vielä suippomainen ni tykkään oikeasti rinnoistani, periaattees ekaa kertaa elämässä. sillee aika mahtavaa ku muistan miten paljon itkin rintojeni perään kaks vuotta sitten.

      joillakin naisilla ei oo rintoja, rintasyöpädiagnoosin takia. tääki kannattaa muistaa seuraavan kerran ku aattelet jotain ihan hyperpahaa varustuksesi ulkonäöstä

    • ketunnokkia

      itse olen 17 ja täydellisesti kuvailit tuossa just mun rinnat. pienet ja pydamidin malliset. vihaan yli kaiken ja vaikka 10 kuukautta oon jo kumppanini kanssa yhteiselämää viettänyt, siltikään en suihkuun kykene ahdistuksen ja itseinhon takia yhdessä hänen kanssaan mennä ja seksiäkin harrastetaan vain pimeässä huoneessa. toki hän on minut alasti nähnyt, mutten mielellään hänen antais mun rintoja nähdä. jollain tapaa sitä kai miettii että kumppania kuvottais mun rinnat yhtä paljon kuin mua itseäni vaikkei se nyt koskaan niin mene eikä hänelle todellisuudessa ole mitään väliä minkä näköiset mun rinnat on. et siis ole ainoo tän ongelman kanssa!

      • juujuujuujuu

        Ei sun rinnat oo rumat. Ainoastaan luulet niiden olevan rumia. Pelkäsinhän minäkin että munani on liian iso mutta tyttöystävä suorastaan villiintyi kun näki sen.


    • tubulaarisetrinnat

      Mulla on tubulaariset rinnat joita oon vihannut aina.
      Ja ne ei todellakaan ole muuttuneet miksikään teiniajoista. Olen nyt 30vuotias ja en voi osallistua saunailtoihin enkä löydä rintaliivejä koska rintalivit ovat pyöreän mallisia, mun kyrvän näköiset "tissit" vaan ei istu niihin mitenkään :'(
      Kaikki parisuhteet menny perseillee tämän takia.
      Nyt mulla on maailman ihanin mies ja meillä on paljon riitoja rumien tissieni takia kun tv:tä pelkään kuollakseni koska siellä näytetään normaaleja rintoja, saunassa käynti on hankalaa kun pitää piilotella koko ajan näitä...

      Oon todella masentunut ja ahdistunut niiden takia.
      Mutta toivottavasti teillä joillain asia korjaantuu iän myötä, minulle ei niin käynyt :(

      • coverFairyTale

        "Kaikki parisuhteet menny perseillee tämän takia. " Miesten suhtauminen vai sinun oma vaikuttaminen ja suhtautuminen syynä?

        Jos pelkät rinnat saa kaikki suhteet loppumaan niin aika katsoa peiliin ja kysyä minkälaisia miehiä/poikia ottaa elämäänsä....

        Miksi riitelette? On vaikea uskoa että "maailman ihanin mies" reagoisi rintoihisi negatiivisesti....Jos reagoi niin standardit maailman ihanimmalle miehelle ovat kyllä laskettu 0-tason alapuolelle.

        TV nyt on se elämän ja ihmiskuvan paras lähde... :O Kannattaa alkaa lukemaan vaikka kirjoja ja runoja ja ylipäätään sivistämään itseä saippuaooppera/realitySilikoni/unelmaSitäUnelmaTätä - ohjelmien sijaan.Ihmiset vieraantuvat yhä enemmän tunteistaan ja "opettelevat" katsomaan mikän on "oikein" :(

        Maailmassa on silti miehiä ja naisia joilla on rakkautta kemiaa hyväksyntää ihastusta rakkautta rakastumista tunnetta ajatuksia sielunkumppanuutta välittämistä tuntemista kokemista aistillisuutta.


    • sanottuna

      Jos rinnat vaikuttaa itsetuntoon niin vika on päässä, ei rinnoissa. Jos sulla olis sellaiset rinnat kuin haluat niin syyttäisit rumaa peppua, nenää jne heikosta itsetunnosta.
      Itsetuto ei tule eikä mene rinnoista!

    • lkjbg

      Komeet on.

    • banabanaCroc

      Oletko menossa Ms Perfect Rinnat -kisaan?

      Täytyy ensimmäisenä onnitella sinua; suurin huolenaiheesi ja ongelmasi ovat rintojesi muoto eli onneksi olkoon helposta elämästä! :)

      Elämä on varmaan jo koittanut ja rinnan malli ei ehkä enää tunnu niin isolta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe