sadevesirännit RST:stä

terästä

Tervehdys

onko kenelläkän kokemusta sadevesiränneistä jotka olisivat RST:tä tai haponkestävästä valmistettuja?

21

7415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulo Wilen

      Ei ole kokemusta, mutta sen tiedän, että RST:stä valmistettuna niistä tulisi tuhottoman kalliit! Jos haluat ruostumattomat rännit, harkitse kuparisia tai alumiinisia. Niissäkin on ihan tarpeeksi hintaa, mutta ovatpahan ruostumattomat.

    • Vaan

      Miksi?

      • RST

        siksi koska en uusi rännejä koskaan tämän jälkeen.


      • samantien
        RST kirjoitti:

        siksi koska en uusi rännejä koskaan tämän jälkeen.

        Ei ymmärrä.miksi kaikki hankinnat pitäisi ylimitoittaa? rännit rosterista.herää hyvä ihminen.

        Tai laita vaikka samantien titaanista saa kouruja syyslehdistä puhdistaessa käyttää vähän kovempiakin otteita niin ei tarvi silloinkaan olla yhtenään rännejä oikomassa.


      • RST
        samantien kirjoitti:

        Ei ymmärrä.miksi kaikki hankinnat pitäisi ylimitoittaa? rännit rosterista.herää hyvä ihminen.

        Tai laita vaikka samantien titaanista saa kouruja syyslehdistä puhdistaessa käyttää vähän kovempiakin otteita niin ei tarvi silloinkaan olla yhtenään rännejä oikomassa.

        Hei jos mää haluan rosterit niin mähän laitan rosterit!

        ei siinä kuule tolasten pipo päiden neuvot paljon paina.

        sorry kun olet se ovelta ovelle lampsiva säälitävä ränni kauppias joka kaupittele 1 mikron paksuisia ränneijä.

        no älä hellitä kyllä joku urpo sulta rännit ostaa!!


      • rännejä
        RST kirjoitti:

        Hei jos mää haluan rosterit niin mähän laitan rosterit!

        ei siinä kuule tolasten pipo päiden neuvot paljon paina.

        sorry kun olet se ovelta ovelle lampsiva säälitävä ränni kauppias joka kaupittele 1 mikron paksuisia ränneijä.

        no älä hellitä kyllä joku urpo sulta rännit ostaa!!

        En ole rännikauppias.

        Laita vapaasti mitä haluat,kukin taaplaa tyylillään ihmettelen vaan eikö sulla parempaa käyttöä sille rahalle ole kuin rosteri ränneihin.
        Sijoita rahat mieluummin vaikka eukkosi viihdyttämiseen takuulla tuottavampi sijoitus kuin "ikuiset"sadevesi ohjurit.


      • Stainless Steel Rat
        RST kirjoitti:

        Hei jos mää haluan rosterit niin mähän laitan rosterit!

        ei siinä kuule tolasten pipo päiden neuvot paljon paina.

        sorry kun olet se ovelta ovelle lampsiva säälitävä ränni kauppias joka kaupittele 1 mikron paksuisia ränneijä.

        no älä hellitä kyllä joku urpo sulta rännit ostaa!!

        iHAN TURHAA UHOA VARSINKIN, KUN ET TODELLISUUDESSA LAITA KUITENKAAN ROSTERIRÄNNEJÄ RÄYSTÄSKOURUISTA JA SYÖKSYTORVISTA PUHUMATTAKAAN. MELKOINEN LAPANEN OLET MUUTENKIN, KUN ET OSAA YHDYSSANOJA VAIKKA ON OPETETTU JO PERUSKOULUSSA.


    • joopa joo

      Laita pyöreät muoviset, eivät takuulla ruastu.

      • Polymeeri

        Muoviset haihtuu pois!


      • RST

        mutta kun toi muovi tuppa hajoamaan uv-säteilyssä elikä ei kestä.

        täytty vissin itese prässsätä noi kourut kun ei valmita löydy.


      • Minä
        RST kirjoitti:

        mutta kun toi muovi tuppa hajoamaan uv-säteilyssä elikä ei kestä.

        täytty vissin itese prässsätä noi kourut kun ei valmita löydy.

        Niitä saa valmiina ja kestää yhtä kauan kuin rosteri. (ei sekään ole ikuista). Haponkestävä kestää pitempään kuin rosteri.
        Ei kyllä sinänsä mikään huono idea tuo ruostumaton. Voi olla aika tyylikkään näköinenkin tietyissä tapauksissa.


    • eppo

      ajatuksissa on tehdä rst konesaumapeltikatto jalkaränneillä. onko muilla vastaavasta kokemuksia?

      • joopa joo

        TEETÄPPÄ KUULE VIELÄ HAPONKESTÄVÄSTÄ !!!!! JÄRKI KÄTEEN????


      • teen

        mä teen sulle rst konesaumakaton 10000€ neliö


    • tuplavee

      Ei mikään mahdoton ajatus. Hinta ja maalaamisen vaikeus ovat ehkä pitäneet materiaalin pois katolta tähän saakka.

      • yhnujm

        Kyllä rosterista on kattoja ainakin yritetty tehdä joskus seiskytluvulla stadiin tehtiin rst saumakatto (joku ruotsalainen tuon ajan innovaatio) ei vaan ikinä pitänyt vettä useiden korjaus yritysten jälkeen vaihdettiin kokonaan 80-luvun alussa.


    • Anonyymi

      Asia tuli itsellenikin ajankohtaiseksi. Kumma kun kysytään kokemuksista saa vastaukseksi itkua hinnasta. Itselläni on pääsy rosteriromuihin ja peltityökaluihin ja pläkkäritaitoa jonkin verran niin että hinnat ei kiinnosta eikä kukaan edes kysynyt! Pitääkö ostaa paskaa rahalla jos hyvää saa ilmaiseksikin? Vastauksia ei rahvaan riveistä saa.

    • Anonyymi

      Rosteri rännit on hyvä juttu. Mulla ontarkoitus savupiippu pellittää rosterilla.Kun KUPARI EI KESTÄ SIELLÄ. JOHTUU ÖLJYLÄMMITYKSESTÄ NÄIN ON.........

      • Anonyymi

        Takavuosina tekivät autojen pakoputkiakin rosterista, mutta kun bensassa ei enää ole rikkiä, kestää mustakin rauta hyvin.


    • Anonyymi

      Minulla on tavalliset muovipinnoitetusta pellistä tehdyt vesikourut ja syöksytorvet vuodelta 1985. Ei ole ollut mitään korjattavaa. Menevät ehkä vielä toiset 35 vuotta.

    • Anonyymi

      Rosteri näkyy olevan hyvin kestävä myös palstan aktivoinnisssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      225
      1883
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1163
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      669
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      119
      660
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe