ikävä riparia?!

khhj

Kuinka moni ikävöi ja haluaisi takaisin leirille? Ja tää on vaa niille jotka on käyny sen siis.

8

571

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C'moon

Mie!

• Jappervokki

Kyllä minä tunnelmoin monesti riparin jälkeen ja lauleskelin yksikseni tuttuja lauluja. Olisin osallistunut seurakunnan toimintaan, jos se olisi järjestänyt afrikkalaisia gospelmessuja. Tavallinen jumalanpalvelustoiminta tuntui minusta kaavamaiselta ja tylsältä. Uskiskelin sitten yksikseni, kunnes virta loppui.

• Nizette

Minulle tulee aina välillä kaipuu riparille. Hyvää yhdessäoloa ja syväjuttelua kaipaan.
      Myös yhteiset ruksaushetket herättää hyviä muistoja ja porukan yhtenäisyys.Ei nyt tarvi uskiskella yksin, ku on kamuja.

• ooooi<3

Jooo ripari oli vuos sitte, mut iha kauhee ikävä sinne vielki, ku porukka oli nii ihana ja isoset parhaita!

• ffddffdfd

Kuka ei? Tosin aika harvalle vielä 1v jälkeen tulee kauheaa kaipuuta sinne takaisin, niinkuin minulla. Se oli vaan niin paras, elämäni paras viikko.

• molixxx

Minä ikävöin!

• Poika 18vuotta

No itte en kaipaa riparia yhtään. Muutenkin ihan syvältä ne kaikki oppitunnit sun muut jeesustelut. Ja aina oli jotain typerää ohjelmaa ei saanut ikinä harrastaa urheilua muuten kun 50 henkilön ryhmis jotain kuperkeikkoi:D ei ollut ikinä edes 5 minuuttia omaa rauhaa muualla kun paskapöntöl.....
      Ainut hyväpuoli riparista oli TODELLA HYVÄ RUOKA!!
      Mutta hyvä että ei enään tarvii siellä kitua... Tuntuu että tyttöjä kiinnosti enemmän ripari.. Muistan kun viimesenä iltana jotkuu tytöt kävi itkee :D Ite vaan nauroin niille.
      Mutta ruoka oli erinomaista!

• Anonyymi00008

Mulla on sinne niin kova ikävä!! Se oli viikko sitten ja isoset oli niin ihania,, tekiain mitä vaan että pääsisin sinne takas!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      201
      1943
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1126
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      165
      978
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      956
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      851
    6. 68
      752
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      98
      726
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      73
      687
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      23
      627
    10. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      624
    Aihe