Fin matkat matkatoimistona toimi erinomaisesti. Lennot, ruokailu, bussikuljetukset. kuin myös perilä tiedotukset ja neuvonnat täsmällisesti. Oli ilo lomailla! Olen matkustanut ulkomaisten järjestäjien matkoilla, joissa kaikki ei ole itsestäänselvyyk- siä. Lähdöt epäselvistä kohteista. Bussit huonokuntoisia, hotelli kaukana bussireitistä tuntemattomassa kohteessa. Eikä suomenkielistä neuvoa mistään. Matkan puitteet olivat hyvät ja niinpä hymyä ja hyvää mieltä riitti kotiintuotavaksikin.
Gran Kanarian Fin matka
7
618
Vastaukset
- Maikka99
Vielä kun olisivat opettaneet kirjoitustaidon samaan hintaan.
- Anselmi
Onko niin, ettet Maikka99 saanut selvyyttä arvo.e:n viestistä? Minä sain kyllä selvän ja mukava oli lukea arvo.e:n onnistuneesta reissusta.
Minun mielestäni sinä tarvitset opetusta lukemisen ymmärtämisessä.
Keskustelupalstoilla kun asia on tärkein, ei kielioppi. Kirjoitusvirheet ja joskus hauskatkin sanakäänteet tekevät viesteistä rennomman.Käytetäänhän täällä "lainasanojakin".
Ei livessäkään keskustella kirjakielellä. Tai ei sinusta tiedä "Maikka99". Jos keskustelet kirjakielellä, olet tosi tylsä tyyppi. - Ei olla tosikkoja
Anselmi kirjoitti:
Onko niin, ettet Maikka99 saanut selvyyttä arvo.e:n viestistä? Minä sain kyllä selvän ja mukava oli lukea arvo.e:n onnistuneesta reissusta.
Minun mielestäni sinä tarvitset opetusta lukemisen ymmärtämisessä.
Keskustelupalstoilla kun asia on tärkein, ei kielioppi. Kirjoitusvirheet ja joskus hauskatkin sanakäänteet tekevät viesteistä rennomman.Käytetäänhän täällä "lainasanojakin".
Ei livessäkään keskustella kirjakielellä. Tai ei sinusta tiedä "Maikka99". Jos keskustelet kirjakielellä, olet tosi tylsä tyyppi.Fin matkat = Finnmatkat, no kyllähän tuon tajusi, mikä toimija on kyseessä. Ihan samalla tavalla voisi kirjoittaa muistakin matkanjärjestäjistä : Aurinkomatkat = Au Rinkomatkat, Tjäreborg = Säärepori ...
- taxitaxi
Ei olla tosikkoja kirjoitti:
Fin matkat = Finnmatkat, no kyllähän tuon tajusi, mikä toimija on kyseessä. Ihan samalla tavalla voisi kirjoittaa muistakin matkanjärjestäjistä : Aurinkomatkat = Au Rinkomatkat, Tjäreborg = Säärepori ...
Ja jos oikein hiuksia halkaistaan, niin Finmatkat ei ole kotimainen matkanjärjestäjä. TUI senkin omistaa.
- taxitaxi
taxitaxi kirjoitti:
Ja jos oikein hiuksia halkaistaan, niin Finmatkat ei ole kotimainen matkanjärjestäjä. TUI senkin omistaa.
Anteeksi! Pitää olla Finnmatkat.
- kokenut matkaaja
Hieno juttu että joku on saanut "palvelua" finnmatkoilta. Itsellä aivan eri kokemukset ja siksi seuraavat reissut aivan jollain muulla matkatoimistolla!!
- 6-6
Ei sen kummempaa valittamista Finnmatkoista. Jokunen hupaisa kokemus kylläkin, mutta niin on joistakin muistakin matkatoimistoista - kuten Suomessa jo toimintansa lopettaneesta Spiesistä.
Muutama vuosi sitten Mallorcan Palma Novassa kotiinlähtijöitä kuljettanut espanjalainen bussikuski ei heti löytänyt kaikkia hotelleja, ja kun mukana ei toimiston tavan mukaan ollut opasta, hän lopulta soitti jonnekin ja kyseli sijaintia puhelimitse. Lopulta kaikki kotiin lähtevät saatiin bussiin, mutta kentälle tultiin kuskin sähläilyn ja turhan kiertelyn vuoksi sen verran myöhään, että kenttäostoksia ei ehtinyt ajatella, kun hölkkäsi lähtöportille.
Opas lohdutti kentällä: "Ei se haittaa, sillä kentällä kaikki on niin kallista, ettei täältä kannata ostaa mitään!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532325Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271354Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871106Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551062Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me1741026Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.12941- 88914
- 68903
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833