Matkustetaan Wellingtoniin joulukuussa. Kaupunkiin on ilmeisen helppo tutustua, koska ei ole niin suuri. Onko kenelläkään kokemuksia, miten helposti tai kätevästi voi liikkua meren yli etelä-saarelle? Millaiset yhteydet, mitä maksaa yms. Kaikenlaiset muutkin vinkit olisi mukava kuulla Wellingtonista ja lähiseudusta.
Wellingtoniin jouluksi
1
256
Vastaukset
- byääääh!
joo ei se keskusta oo niin iso mutta kyllä siellä meinaa tukka mennä putkelle jos on mitä mennä, ei sitä suotta oo windy wellingtoniks nimetty! ;) itse buukkasin piljetin seuraavan päivän lauttaan hostellista niin ei tarvinnu respaa pitemmälle käpeksiä ja hintaa tais olla rapiat 50 dollaria ja matkan kesto taisi olla reilut parisen tuntia! ja sitten jos meinaat lähtee pictonista (tai minne nyt koitatkaan päästä) eteenpäin samana päivänä lautan saapuessa perille niin varaa bussilippu ennakkoon pohjois-saarelta! voi olla aika täynnä nuo bussit samalle päivälle nimimerkillä kokemusta on... ei auttanu jäädä kun kännit vetämään pictoniin ja seuraavana päivänä karmeessa kankkusessa bussiin nallottamaan... ei ollu kivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117